bağlama notaları / Bağlama Notaları Do Re Mi Şeklinde : Bağlama Notaları Do Re Mi Şeklinde ( NOTA VE SOLFEJ ARŞİVİ )

Bağlama Notaları

bağlama notaları

Mi Mi La

Kolay Türkü Notaları (Bağlama-Saz) &#; ( Kısa sap ve Uzun Sap)

Nemrudun Kızı

re mi fa fa mi fa mi sol fa mi mi re mi re do do re mi mi re mi re fa mi re re do re do si si do re re do re do mi re do do si do si la mi re re do si do si la la la la la la la la fa sol sol fa sol fa la fa sol sol fa sol la fa sol la fa sol sol fa sol sol fa fa mi mi re re re la sol

Üflediler Söndüm

Dikkat bu parçadaki si&#;ler sibemol olarak çalınacaktır.
FA MI FA RE RE
MI FA FA MI MI (FA MI FA SOL FA SOL MI)
ES MI RE MI DO DO
RE MI MI RE RE
ES RE DO RE SI SI
DO RE RE DO DO
SI DO SI DO RE RE DO SI LA
(LA SI LA SOL LA SI DO RE MI FA)
LA SI DO DO
ES DO REt MI RE MI RE DO DO
SI DO SI DO
RE RE DO SI LA
(LA SI LA SOL LA SI DO RE MI FA

Sivasın Yollarına Çıkayım Dağlarına

mi re re re mi fa mi mi re re re mi do do re do do do re mi re re do do re si si do si si si do re do do si si do la la si la la la la si do la la do re re re do si la la la la lala es do re mi mi mi re fa mi re re do es do re mi mi mi

Bilmem Ağlasam mı Notaları kısa sap ve uzun sap

do re mi mi mi mi mi re fa fa mimi re re do re do mi mi re re si do si do si re re do do si si la si la do do si si lalala lalalala
fa sol la la la la la sol do do si si la la sol sol fa la la sol sol fa fa fa sol la la sol sol fa fa
fa sol la la sol sol fa fa mi fa mi sol sol fa fa mi mi re mi re fa fa mi mi re re do re do mi mi re re si dosi do si re re do do si si la si la do do si si la la
-do re mi mi mi mi mi re fa fa mi mi re re do do re mi mi mi mi mi re fa fa mi mi re re do re do mi mi re re si do si do si re re do do si si la si la do do si si la la

Bul Getir Türkü Notası

do re mi mi mi sol mi mi do re mi re do re si la re re si do re do si do la la do do la si do si la la la lalalal si do re re re re re si do re do si
do re do si la si do si la

Haberin Var mı?

1. si do rere re re si do lala si do rere re re si do la la si do do re mi re re si do si si si si si re si do do si do la la sol do si do la la
2. do re mi mi mi mi mi do do re re re re re sol mi mi do re do do do do re mi re re si do la

Saçlarını Taramışsın

do re mi mi mi re fa mi re re re do mi re si do do si re do si si es do re mi mi mi re fa mi re re re do mi re si do do si re do si si es mi mi re re re do mi re si do do si re do si si si la do si la la es si do re re re do mi re si do do si re do si si si la do si la la

Yalan Dünya

es mi fa mi re re do do do do do mi re re do do si si si si si do re do si si la la la sol la si do si re do si si la la la la la

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası