ya reşid esması fazileti / (PDF) Modern Güney Azerbaycan Edebiyatı | Salih OKUMUŞ - Academia.edu

Ya Reşid Esması Fazileti

ya reşid esması fazileti

01 апреля 2010 года

Posted 02 March 2010 - 02:36 AM

əs sələmu aleykum.Qardaş mən bir məsləhətsiz iş görmüşəm.Bilmirəm xəta deyim ya yox. Mən Orta Yol un emailni götürüb onunla məktublaşıram. Cox məktublaşdım hər şeyi başa saldı baxmayaraq ona söz tapa bilmirəm yenədə onunla razılaşmaq istəmirəm.Cünki sizi tanıyıram az da olsa elminizdən xəbərim var. Amma o məsələləri dərinə gedir.hətta deyərdim ki,cox məsələdə elmlidir. Axrıncı dəfə mənə dəlil gətirdi.bu dəlildən sonra təmiz beynim qarışıb. Allah rizasına cavab yazın. Amma dəlillə ki ona nə isə deye bilim.
1 ci-"Zahiri əməlləri iman adına daxil etmək məcazidir" sözünü deyən kəsə deyərik ki, sənin ixtilafın ləfzidir, çünki əgər sən (zahiri əməllərin) qəlbdəki vacaib imanın qaçınılmaz/ayrılmaz nəticəsi və vacib qıldığı nəticəsi olduğunu qəbul edirsənsə, həmin qaçınılmaz/ayrılmaz nəticənin olmaması həmin nəticəni tələb edən səbəbin də olmamasını tələb edir, beləliklə zahirin olmaması batinin də olmamasını lazım edir. Əgər sən bunu etiraf edirsənsə, o zaman sənin bizimlə ixtilaf etməyin ləfzi ixtilafdır. Lakin əgər insanın küfrü izhar etməsi və bütün vacibləri tərk etməsi ilə birlikdə onun qəlbində səhih vacib iman yer tuta bilir deyərək Cəhm və onun davamçılarının görüşlərinin həqiqəti olan bu görüşü qəbul edirsənsə, o zaman bu sənin "zahir batinin qaçınılmaz/ayrılmaz nəticəsi və onu vacib sonucudur" sözlərini inkar edir. Əksinə deyirlər ki, sənin görüşünün həqiqəti budur ki, sənə görə zahir batini bəzən izləyir, bəzən isə ondan ayrı olur, lakin daim onu izləmir, nə də onun vacib sonucu və mə'lulu deyildir. Lakin dəlilidir, əgər mövcud olarsa, batinin mövcud olduğuna dəlalət edir. Əgər yox olarsa, batinin yox olduğuna dəlalət etmir. Bu, sənin sözünün mahiyyətidir."

"Məcmu əl-Fətava", 7/577
Çünki müşriklər də, kitab əhli də bu işləri vacib görürlər. O əməllər ki, onlar xüsusi ilə Muhamməd vasitəsilə vacib buyurulmuşdur, bax o vacib əməllərdən heç bir şeyə əməl etmədən insan Allaha və Rasuluna iman etmiş olmaz."

"Məcmu əl-Fətava", 7/621

Hele coxlu sheyler verib mənə bu məni ən cox maraqlandırandır.Xais edirəm cavab yazın.amma dəlillə yazın .Necəki o eləyirdi hətta bizim dəlillərimizi araşdırıb xətaları cixardırdı.Allah razı olsun Cəmi müsəlmanlardan

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Əvvəla, siz nahaq belə adamlarla məktublaşırsınız. Siz özünüz də gördünüz ki, nə lazımdırsa, biz ona dedik, amma o qəbul eləmədi. Ona görə də sizing belə birisi ilə yazışması düzgün deyil. Hələ üstəlik o qədər zəifsiniz ki, ona cavab verə bilməmisiniz. Əslən onun elmi heç yoxdur. Sadəcə saytlara girib orda fətvaları nüsxələyib bura qoyur. Biz yazdıqlarımızı isə oxumur, oxusa da qəbul etmir.
Soruşun ondan ki, “elmini” hansı müəllimdən alıb, heç olmasa birinin adını çəksin. Çünki size o cür səviyyədə olan birisinin aldatması çox gülməlidir. Heç olmasa bir müəlliminin adını desin ki, siz biləsiniz ki, buna qulaq asmaq olar, yoxsa yox. Əgər tabiinlərin vaxtında deyirdilərsə ki, baxın elmi kimdən götürürsünüz, bizim dövrdə çox ehtiyatlı olmaq lazımdır.
1. Bu sadəcə şeyxulİslamın (rahimahullah) murciyə əhlinə cavabıdır, bunu bizə aid eləmək böyük səhvdir. Çünki biz demirik ki, zahir əməllərin imanla heç bir əlaqəsi yoxdur və ya ayrıdır. Biz deyirik ki, əgər batindəki əməl tam olsa, onda əməl zahirə çıxmalıdır. Əgər tam olmasa, naqis olsa, çıxmaya bilər. Qəlb iman üçün əsasdır. Zahir də onun ayrılmaz bir əlaqəsidir. Sadəcə şeyxulİslam (rahimahullah) dediyi kimi, əgər zahirdə əməl yoxdursa, bu dəlildir ki, ya iman yoxdur, ya da zəifdir. Çalışın belə ümumi cümlələrə aldanmayın.
2. Vacib olan əməllər çoxdur, hər birinin də öz hökmü var. Məsələn, namaz. Namazı tərk edən barədə alimlər ixtilafda olublar. Ən böyük əməl olan namazdır, lakin namazı tərk edəni əhli sunnənin böyük alimləri kafir görməyiblər. İndi bu o demək deyil ki, bununla həmin alimlər murciyə olur. Şeyxulİslamın (rahimahullah) özü namazı tərk edəni kafir görmür. Sadəcə şeyxin 7-ci cildə sözləri murciyələrə cavablardır, yəni onlara əməlin vacibliyini sübut etmək istəyir.
Amma bu heç onun yazılarına oxşamır. Çünki o bu səviyyədə deyildi. Siz özünüz başqa üslubla onun üstünə atıb mənə sual verirsiniz. Əsas dəlili düzgün başa düşməkdir, dəlillərin çoxluğu deyil. Xüsusən də məsələni dərindən bilmirsinizsə, belə adamlarla danışmayın, bunlar size asanlıqla aldada bilərlər. Əlhəmdulillah, biz murciyə deyilik. Biz deyirik ki, iman dillə deyib, qəlblə etiqad edib, əməllə göstərməkdir. Deyirik ki, əməl imandan ayrılmazdır. Sadəcə bir incəliyi demək istəyirəm ki, bu adamlar əməl deyəndə ancaq zahiri əməlləri qəsd edirlər, həm də bununla namaz qılmayanı da kafir görürlər – vəssəlam. Çünki özlərindən soruşanda ki, bəs əməl çoxdur, başqa əməli tərk edən nə olur – deyirlər, yox, kafir olmur.
P.S. Bir də maraqlıdır ki, o səninlə məktublaşmağa vaxt tapır səfərdən, amma bizim burdakı sualları cavabsız qoyur?
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!


01 марта 2009 года

Posted 05 February 2009 - 11:54 AM

selamun aleykum ve rahmetullahi ve bereketu
1.Sual: Muhammed bin Abdurrahman el-Humeyyis, isimli bir Vehhabi, ŞİRK diye bir kitap yazmış. Adını da, (Hanefi ulemasına göre ŞİRK) koymuş. Vehhabilerden nakil yaparak, Hanefi ulemasının yaptıklarına şirk diyor. Hanefi uleması diye, Şah Muhammed İsmail Dehlevi adında birinin bozuk fikirleri anlatılıyor. Hanefi ulemasından denilen bu zat kimdir?
2.Vehhabilik nedir
3.Sual: Selefiyecilik nedir? Selefiye mezhebi diye bir mezhep var mı?
4.Sual: Tevhidin aslı nedir?
5.Sual: Amel imandan parça mıdır, yani bir farzı yapmayan veya bir haramı işleyen kâfir olur mu?
6.Sual: İman nedir, azalıp çoğalır mı?
7.Sual: Hıristiyanlar da Vehhabiler gibi tanrı gökte diyorlar. Bu inanç İncillerde var mıdır?allah goktedirmi?
8.Sual: Müteşabih âyet ve hadisleri tevil etmek gerekir mi?
9.İbni Teymiyeci âyetleri değiştiriyor Denize düşen, yılana sarılır. İbni Teymiyeci de yalana sarılıyor. Bir âyeti şöyle değiştirmiş: (Allah semadan bütün dünya işlerini idare eder.) [Secde 5] ?
10.İbni Teymiyeci gökteki Allah diyerek şu âyeti de yazmış: (Göktekinin sizi yere geçirmesinden, taş yağmuruna tutmasından emin mi oldunuz?) [Mülk 16,17]?
11.Sual: Kur’anda Allah’ın iki eli tabiri geçmektedir. Bu, Allah’ın bizim gibi iki elinin olduğunu göstermez mi?bu ne demek?
12.Sual: Kur’an-ı kerimde mecazi ifade çok deniyor, mecaz ne demektir?
13.Sual: Şefaatin hak olduğunu kabul etmeyen bir tek Ehl-i sünnet âlimi var mıdır?
14 Sual: kiyamete Büyük zatların haricinde başka şefaat edenler de olacak?
15.Sual: Peygamber hürmetine veya Peygamber hakkı için diye dua etmek caiz midir?
16.Sual: Hacıların Hacer-i esvede el sürmeleri, ondan bir yarar beklemeleri, şefaat ummaları putun şefaati ile aynı değil mi? Şirk değil mi bunlar? Niye o taşı Kâbe’den sökmezler ki?
17Sual: Selefi bir genç, “(Kabrimi bayram yeri yapmayın) hadisi, Resulullahın kabrini ziyaret etmenin caiz olmadığını gösterir” dedi. Doğru mudur?
18.Sual: Kabir ziyareti nasıl olur, kadın da ziyaret edebilir mi?
19.Sual: Türbelerden şifa beklemek, şirk midir?
20.Tasavvuf nedir?
21.Evliyaya evliya denmez mi?
22.Sual: . Evliyaya dil uzatmak caiz midir?
23.Sual: Mutlaka bir tarikata bağlanmak gerekir mi? Din kitaplarından, din öğrenilemez mi?
24.Sual: Selefiyim diyen bir arkadaş, (Ledün ilmi, bâtın ilmi, keramet, evliya diye bir şey yok) diyor. Bu Kur’an-ı kerime ve hadis-i şeriflere aykırı değil mi?
25.Sual: 72 fırkanın hepsi de aynı yere yani Cennete gitmiyor mu? Hepsi birleşse daha iyi olmaz mı?
insallah azerice cevablarsaniz benimcin fark etmez bana sizin cevabiniz lazim qamet?

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
1. Bir şeyə arxayın ol ki, bu böhtan ola bilməz, əgər kitab halında çap edibsə, deməli, araşdırıb yazıb. Təəccüb etmə, insanın əməlində şirk ola bilər, istər alim olsun, istər qeyri-alim. Amma bu adamın kimliyinə baxaram, inşəAllah.
2. Vəhhabilik ortaya atılmış bir termindir, təxminən 300 il əvvəl yaşamış bir adamın adı ilə bağlayırlar. Əslən o adamın adı Məhəmməd olub, sadəcə bunu yayanlar atasının adı ilə yayıblar ki, Məhəmmədilik deəsələr elə bilərlər ki, peyğəmbərdən (s.a.v.) danışılır. Çox da maraqlıdır ki, bu adam dinə heç nə gətirməyib, sadəcə yeganə çağırışı əsil dinlə getmək olub, xürafata uymamaq olub. Ona görə də xürafatla gedənlər bunu qəbul etməyərək, bu adam barədə yalan və böhtanlar yayıblar ki, camaat bunun dəvətinə inanmasınlar. Bu adamın kitabalrın heç öz fikirləri yoxdur, sadəcə özündən əvvəlki alimlərin fikirlərini bir araya toplayıb.
3. Sələfilik məzhəb deyil, bu peyğəmbərin (s.a.v.) yoludur, sadəcə bu yolda olan özünü saleh sələflərə nisbət edir, yəni haq yolda olanalrın yolu, qəsd edilən isə peyğəmbər (s.a.v.) və onun səhabələridir.
4. TəkAllahlıq.
5. Əməl imanın bir parçasıdır, lakin biri əməli tərk etsə, sələfilər onu kafir görməyiblər, çünki sələfilər yalnız bir əməli tərk edəndə ittifaq ediblər ki, kafir olur, o da şəhadətdir. Amma qeyri-əməlləri, əsas namazda ixtilaf ediblər, digər əmllərdə isə ixtilaf yoxdur, kafir görmürlər.
6. İman dillə deyib, qəlblə təsdiqləyib, əməllə göstərməkdir. Bəli, iman artıb azalar.
7. Allahın göydə olmasını Allah özü deyir, “(Ey insanlar!) Göydə olanın (Allahın) yer hərəkətə gəlib çalxalandığı zaman sizi onun dibinə batırmayacağına əminsinizmi?! Yaxud göydə olanın sizin üstünüzə daş yağdıran bir yel göndərməyəcəyinə arxayınsınızmı?! Onda Mənim (sizi əzabla) qorxutmağımın necə olduğunu mütləq biləcəksiniz” (Mulk, 16-17). Hətta, abu Hənifənin (r.) özü “Fiqhul Əkbər”də buna şəkk edəni kafir görür. Sən çalış dini öyrən. Çünki dini savadsızlıq hətta suallardan görünür.
8. Əslində xeyr.
9. Sən ayənin dəyişib-dəyişməməsini bilmək üçün ərəbcəsini oxu. Əksinə kim bu ayəni oxuyub desə ki, Allah göydə deyil, o dəyişmiş olar.
10. Yuxarıdakı kimi.
11. Xeyr, elə başa düşməyin. Çünki Allaın mislində heç kim və heç nə yoxdur. Təsəvvür et ki, məxluqlarda heç iki eyni əl varmı? O qaldı ki, Xalıqdə ola.
12. Quranda məcaz yoxdur, əslən. Məcazın mənası həqiqətə uyğun olmayan deməkdir. Artıq bu söz özü göstərir ki, Quranda həqiqətə uyğun olmayan bir şey yoxdur, hər şey həqiqətdir.
13. Bilmirəm.
14. Bəli.
15. Belə demək olar ki, peyğəmbəri (s.a.v.) sevdiyimizə görə və ya ona tabe olduğumuza görə.
16. Bəli, bu daşdan şəfaəət istəmək şirkdir. Şəritə yalnız bu daşa toxunmağı buyurub, amm afyda ummaq şirkdir. Çünki bu yalnız Allahın əlindədir.
17. Burda qəsd olunan daimi ziyarətdir, amma səfərdən gələndə və ya Həcdə olarkən ziyarət etmək qadağan deyil.
18. Qəbir siyarəti əsasən kişilər üçündür, qadınlar üçün yox. Ədəbi isə ümumən salam verib qəsd etdiyin qəbrin yanına keçirsən. Orda yatana, özünə və bütün müəslmanlara dua edərək axirəti yada salırsan.
19. Əlbəttə, şəfanı Allahdan istəmək lazımdır. Sadəcə səbəb həkim və s. ola bilər, türbələri isə səbəb deyil, əksinə şirkə yoldur.
20. Təsəvvüfdə hazırda sufilik qəsd olunur, əsasən də bidət firqələridir.
21. Sübut olunsa demək olar, bunu əvvəl sübut etmək lazımdır, sonra da sələfilərdən belə deyən olmayıb.
22. Əgər həqiqi övliyadırsa, olmaz. Hətta saxta övliyaya da dil uzatmaq ədəbdən deyil.
23. Xeyr, mütləq deyil, əsas çalışmaq lazımdır ki, düzgün əqidədə və fəhmdə olasınız, bunlarla siz haqqı tapacaqsınız.
24. Batin elminin olmamasını düz deyir, digərlərində isə ola bilər ki, məsələn, hazırkı saxta övliyaların kəramətlərini qəsd edir, hansılar ki, peyğəmbərlərin möcüzələrini ötüb keçiblər.
25. Təbii ki, birləşsələr yaxşı oalr, amma nə üzərində birləşmək – ixtilaf bundadır. Amma hədisdə bildirilir ki, peyğəmbərin (s.a.v.) və səhabələrin yolunda birləşmək lazımdır.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!

Modern Güney Azerbaycan Edebiyatı

Kalemci, Z. (2017). Çocuk ve gençlik edebiyatı eserlerinin millî kültürün benimsenmesine etkisi, IV. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu: Bildiriler, 20-21 Ekim 2017 (ss. 471-476). İstanbul: [Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yazarları Birliği]. ÖZET Çocuklar kendi kültürlerine dair pek çok şeyi kitaplar aracılığıyla öğrenirler. Bu sebeple çocuk kitaplarının kültürel ögeleri doğru bir şekilde aktarması çok önemlidir. Her çocuk kendi kültürüyle ilgili bilgi sahibi olmalıdır. Çocukların halk hikâyeleri ve masalları, destanlar, şiirler gibi çeşitli yazın türleriyle kendi kültürlerini tanımaları sağlanmalıdır. Çocuklar kendi kültürleri hakkında bilgi sahibi olduktan sonra dünyada var olan diğer kültürlerle tanıştırılmalıdırlar. Çocuklar fantastik ögeler içeren, kahramanlıkların anlatıldığı destansı eserleri okumaktan keyif alırlar. Bu tip eserlerin devamlı haraket halinde olması, birlik beraberlik ve dayanışmayı işlemesi; bir gruba dahil olma, sevgi, liderlik, başarma, oyun ve değişiklik ihtiyacını tatmin etmesi ve sürükleyici olmasından ötürü çocuklar tarafından tercih edilmektedir. Ancak, bu tip sevilen eserler genellikle yabancı yazarlar tarafından üretilmektedir. Bir edebi eserin amacı kültürel ögeleri tanıtmak olmasada, eser yazarının kültürüne ait ögeler barındırır. Her yazar ister istemez kendi kültürüne ait ögeleri eserlerine yansıtır. Yabancı yazarların ürettikleri yayınlar her ne kadar başarılı eserler olsalar da, çocuklarımızın kendi kültürlerini tanımalarında yetersiz kalmaktadır. Bu sebeple, çocuklara kendi kültürlerinden yazarların eserleri okutulmalıdır. Zengin kültürümüze ait destan, masal ve hikâye gibi eserlerin de çocuk edebiyatı eserlerimize konu edilmesi gerekir. Bu kapsamda yerli yazarların kültürümüze ait ögeler içeren eserler üretmesi teşvik edilmelidir. ABSTRACT Children learn many things about their own culture through books. . So it is very important for children’s boks to transfer the cultural elements correctly. Every child should have the knowledge about their culture. Children should be able to recognize their own culture with various literary genres such as folk tales and epics, poems. Children have to be introduced to other cultures that exist in the world once they have knowledge of their own cultures. Children enjoy reading epic works of fantasy, including heroic tales. The reason of why children choose this type of work is, they have constant action, process unity and solidarity and satisfying, the need for being in a group, love, leadership, achievement and change. This type of popular works are usually produced by foreign authors. Although the purpose of literary work isn't promote the cultural objects, it's definitely has information about authors culture. Each author willingly or unintentionally reflects his or her own cultural objects. Although the publications produced by foreign authors are successful works, they are insufficient for our children to recognize their own culture. For this reason, children should be taught the works of authors from their own cultures. Our cultural values such as epics, fairy tales and stories must be the subject of our children's literatureworks. In this context, domestic authors should be encouraged to produce artifacts containing cultural and mental elements. In this study, which is a qualitative study, the general screening model is used. The data were collected by observation and documentary scanning technique. Some of the resources examined within the scope of the study have been chosen as examples because of their quality.

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası