sivil havacılık kabin hizmetleri boy kilo / Kabin Ekibi | Türk Hava Yolları ®

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Boy Kilo

sivil havacılık kabin hizmetleri boy kilo

 GERİ D&#;N

&#;nlisans Programları


MESLEK Y&#;KSEKOKULU - SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ - - SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ



Program Tanımları

İstanbul Altınbaş &#;niversitesi Meslek Y&#;ksekokulu yılında kurulmuştur. Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri ilk &#;ğrencilerini akademik yılında almıştır.

Meslek Yüksekokulu- Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Program Mezunları Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Ön Lisans Derecesi Almaya hak kazanırlar.

Bu Program &#;n Lisans D&#;zeyinde Eğitim Veren Bir Programdır.

Kabul Koşulları: Y&#;ksek &#;ğretim Kurumu’nun d&#;zenlemeleri &#;er&#;evesinde, T&#;rkiye’de &#;n lisans ve lisans programlarına &#;ğrenci kabul&#; merkezi olarak yapılan sınav sonu&#;larına g&#;re yapılır. &#;ğrenci Se&#;me ve Yerleştirme Merkezi (&#;SYM) adayların se&#;me sınavında aldıkları puanlarına ve Lise puanlarının katkılarına g&#;re &#;ğrencileri se&#;tikleri b&#;l&#;mlere yerleştirir. &#;ğrencilerimizin bu programda eğitim almak i&#;in aşağıdaki koşulları sağlaması beklenir. • Bayanlar i&#;in – cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır), • Erkekler i&#;in – cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır), • Sağlık durumu u&#;uşa elverişli olmak, • Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak Kayıt Koşulları: &#;niversiteye kabul edilen &#;ğrencilerin kayıtlarının kesinleşmesi i&#;in; • Sağlık durumu, askerlik g&#;revi, &#;ğrenim vizesi ve benzeri y&#;nlerden engellerinin olmaması, • &#;n lisans ve lisans programlarına kabul edilen &#;ğrencilerin T&#;rkiye'de bir liseden veya Milli Eğitim Bakanlığınca lise dengi olarak kabul edilen yurt i&#;inde veya yurt dışındaki bir okuldan mezun olduklarını g&#;steren bir belgeye sahip olması, • &#;niversiteye kabul edilen ve belirlenen şartları sağlamış olanların &#;niversite tarafından belirlenecek diğer belgeleri de sağlamaları koşulu ile ve tespit edilen &#;ğrenim &#;cretlerini &#;demeleri &#;zerine kayıtları kesin olarak yapılır. • Belgelerinde noksanlık ve tahrifat olanların ve başka bir y&#;ksek&#;ğretim kurumundan &#;ıkarılma cezası almış olanların kayıtları yapılmış olsa bile iptal edilir.

&#;nceki formal &#;ğrenmenin tanınması ulusal d&#;zeyde Y&#;ksek &#;ğrenim Kurumu’nun &#;er&#;eve y&#;netmeliklerine ve İstanbul Altınbaş &#;niversitesi’nin ilgili y&#;netmeliklerine g&#;re yapılır. Yatay ge&#;işler Y&#;ksek &#;ğrenim Kurumu’nun &#;er&#;eve y&#;netmeliklerine ve İstanbul Altınbaş &#;niversitesi’nin ilgili y&#;netmeliklerine g&#;re belirlenen kontenjanlar dahilinde yapılır. Kurum i&#;i yatay ge&#;işler y&#;netim kurulu tarafından belirlenen kontenjanlar dahilinde yapılır.

Akademik yılsonunda toplam AKTS ders almak ve başarılı olmak, mezuniyet Ağırlıklı Not Ortalamasının en az olması, İşyeri Uygulamalı Eğitimi (Staj) etkinliğini toplam 20 iş g&#;n&#; yapmak ve &#;ğrencinin FF notu olmaması gereklidir.

VİZYON Havacılık sekt&#;r&#;n&#;n aradığı nitelikli insan g&#;c&#; yetiştirmek ve iş hayatında tercih edilen mezunları ile referans g&#;sterilen bir program olmaktır. MİSYON Havacılık sekt&#;r&#;n&#;n ihtiya&#; duyacağı, havacılık sekt&#;r&#;ndeki hızlı değişimleri takip edip yorumlayabilen, değişen bu koşullara kendisini geliştirmek suretiyle ayak uydurabilen, takım &#;alışmasına yatkın, iletişim becerileri kuvvetli, &#;&#;z&#;m odaklı, &#;alıştığı kurum ve kuruluşların değerlerine bağlı, vasıflı, &#;z g&#;veni y&#;ksek, &#;evreye ve insani değerlere saygılı bireyler yetiştirmektir.

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programından mezun olan &#;ğrenciler kamu ve &#;zel sekt&#;rde hizmet veren yurti&#;i ve yurt dışı yolcu taşıyan ulusal ve uluslararası havayolu şirketleri, havalimanları gibi sivil havacılıkla ilgili her t&#;rl&#; kurum ve kuruluşta &#;alışabilirler. İstanbul Altınbaş &#;niversitesi Meslek Y&#;ksekokulu Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri hen&#;z mezun vermemiştir.

Bu programdan mezun olan öğrenciler lisans düzeyine geçiş yapabilirler. Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler DGS (Dikey Geçiş Sınavı) ile aşağıdaki lisans programlarına geçiş yapabilmektedirler. • Havacılık İşletmeciliği • Lojistik Yönetimi • Ulaştırma ve Lojistik • Uluslararası Lojistik • Turizm ve Otelcilik • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği • Seyahat İşletmeciliği • Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği • Turizm İşletmeciliği

Programdaki derslerde uygulanacak olan &#;l&#;me ve değerlendirme şekilleri &#;n lisans ve Lisans Y&#;netmeliğine uygun olarak dersin &#;ğretim elemanı tarafından belirlenip “Ders &#;ğretim Planı’ndan ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.

Yeterlilik koşulları ve kurallar b&#;l&#;m&#;ndeki koşullar yeterlidir.

Tam Zamanlı

Mahmutbey Mahallesi Soğuksu Caddesi No Bağcılar /İstanbul /T&#;rkiye Program Başkanı / Bologna Koordinat&#;r&#;: H&#;lya &#;ağlar &#;ELEBİOĞLU Tel: 08 00 Dahili:

Programın y&#;r&#;t&#;lebilmesi i&#;in b&#;l&#;mde kadrolu &#;&#; &#;ğretim g&#;revlisi bulunmaktadır. Toplam alan i&#;inde eğitim-&#;ğretim etkinliklerinin ve uygulamanın yapılması i&#;in 1 adet mock-up at&#;lyesi bulunmaktadır. Ayrıca bu alanlar i&#;inde, derslerin y&#;r&#;t&#;lmesine olanak tanıyan projeksiyon cihazları bulunmaktadır. Sınıflarımız 25 &#;ğrenci kapasitelidir. &#;niversitemizde &#;ğrencilerimizin yararlanabileceği k&#;t&#;phane, kantin ve kafeteryalar, bulunmaktadır. &#;ğrencilerimiz yemek ihtiya&#;larını &#;niversite yemekhanesinde karşılayabilmektedirler. &#;ğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanı sıra, farklı yetenek ve ilgi alanlarını, geliştirmelerine ve sosyalleşmelerine olanak sunan &#;ğrenci kul&#;pleri aktif olarak faaliyet g&#;stermektedir.


Program &#;ıktıları

1Disiplinler arası etkileşimin önemini kavrayarak, kendi alanındaki çalışmalarını ve sorunların çözümünü multidisipliner düşünce ve yaklaşımla yönetir.
2Mesleki gelişimini yaşam boyu öğrenme ilkesiyle planlar, bilim ve teknolojideki gelişmeleri yaşamına ve mesleğine entegre eder, kişisel ve kurumsal girişimcilik becerisi ortaya koyar.
3Dünyayı, ülkesini, toplumunu, kendisini tanır ve değerlendirir. Etik problemler, sosyal haklar, değerler vb alanlarda, kendisine ve başkalarına yönelik sorumluluk alır. Düşünce becerisini tüm yaşam alanlarında kullanırram Çıktısı
4Sözel, yazılı, grafik ve teknolojik yollarla etkili ve interaktif bir iletişim kurar
5Ekip çalışmasına uyum gösterir veya liderlik sorumluluğu alarak takımı yönetir
6Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri yine aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilir
7Meslek Yüksek Okulu bünyesinde bulunan alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri yine aynı düzeydeki başka alanlarda kullanabilir
8Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme, değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahiptir
9Alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için bir ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme, alanındaki temel düzey bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ya da sorumluluğu altında çalışanların gelişmesi için gerekli etkinlikleri yürütebilmelidir
10Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilme ve kullanabilme becerisine sahip olur.
11Ulaştırma alanı ile ilgili konulardaki bilgileri içeren ders kitapları, uygulama, araç gereçler ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
12Ulaştırma alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerilerine sahiptir
13Ulaştırma alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bir takım çalışanı olarak sorumluluk alır, çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır.
14Ulaştırma alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri aktif eğitim felsefesi ile eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, alanındaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izler, sorumluluğu altında çalışanların öğrenme gereksinimlerini belirler ve karşılar.
15Ulaştırma alanıyla ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini doğru, etkili ve verimli iletişim araçlarıyla aktarır.
16Ulaştırma uygulamalarında meslek etiğinin gözetilmesi konusunda farkındalığa sahiptir.

Program &#;ıktıları - T&#;rkiye Y&#;ksek &#;ğretim Yeterlilikler &#;er&#;evesi İlişkilendirme

TYY&#;

Program &#;ıktıları

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

BİLGİ

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BECERİ

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Temel Alan &#;ıktısı

Program &#;ıktıları

BİLGİ

BECERİLER

YETKİNLİKLER

Kuramsal Olgusal

Bilişsel Uygulamalı

Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Öğrenme Yetkinliği

İletişim ve Sosyal Yetkinlik

Alana Özgü Yetkinlik

Disiplinler arası etkileşimin önemini kavrayarak, kendi alanındaki çalışmalarını ve sorunların çözümünü multidisipliner düşünce ve yaklaşımla yönetir.

Mesleki gelişimini yaşam boyu öğrenme ilkesiyle planlar, bilim ve teknolojideki gelişmeleri yaşamına ve mesleğine entegre eder, kişisel ve kurumsal girişimcilik becerisi ortaya koyar.

Dünyayı, ülkesini, toplumunu, kendisini tanır ve değerlendirir. Etik problemler, sosyal haklar, değerler vb alanlarda, kendisine ve başkalarına yönelik sorumluluk alır. Düşünce becerisini tüm yaşam alanlarında kullanırram Çıktısı

Sözel, yazılı, grafik ve teknolojik yollarla etkili ve interaktif bir iletişim kurar

Ekip çalışmasına uyum gösterir veya liderlik sorumluluğu alarak takımı yönetir

Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri yine aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilir

Meslek Yüksek Okulu bünyesinde bulunan alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri yine aynı düzeydeki başka alanlarda kullanabilir

Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme, değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahiptir

Alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için bir ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme, alanındaki temel düzey bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ya da sorumluluğu altında çalışanların gelişmesi için gerekli etkinlikleri yürütebilmelidir

Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine taşıyabilme ve kullanabilme becerisine sahip olur.

Ulaştırma alanı ile ilgili konulardaki bilgileri içeren ders kitapları, uygulama, araç gereçler ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.

Ulaştırma alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerilerine sahiptir

Ulaştırma alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bir takım çalışanı olarak sorumluluk alır, çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır.

Ulaştırma alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri aktif eğitim felsefesi ile eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, alanındaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izler, sorumluluğu altında çalışanların öğrenme gereksinimlerini belirler ve karşılar.

Ulaştırma alanıyla ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini doğru, etkili ve verimli iletişim araçlarıyla aktarır.

Ulaştırma uygulamalarında meslek etiğinin gözetilmesi konusunda farkındalığa sahiptir.


Ders - Program Yeterlilik İlişkisi

Ders Adı

Program &#;ıktıları

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Acil durumlar ve Emniyet Kuralları

4

3

3

3

4

4

4

4

3

4

4

4

3

3

4

3

Bilgisayar Becerileri

Hakkımızda

Dünyada artan turizm imkanları ve uçuş maliyetlerinin düşmesi son 10 yılda Türkiye&#;de havacılık sektörü cirosunu 2,2 milyar dolardan 22 milyar dolara çıkarmıştır. Geçtiğimiz yine on yılda bu alanda istihdam edilen kişi sayısıda 3 katına çıkmıştıfunduszeue.info durum özellikle havayolu firmalarının, Uluslararası sivil havacılık organizasyonunun koyduğu ve uçak içi hizmetlerin ve operasyonun doğru şekilde ilerlemesini sağlayan kabin memurlarına ihtiyaç duymasına sebep olmuştur. Sivil Havacılıkta Kabin Hizmetleri bölümü havayolu firmalarının bu konudaki ihtiyaçlarını karşılayacak bireyler yetiştirmek üzere kurulmuştur.

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Eğitimi Mesleğini İcra Edebilmek İçin Aranan Nitelikler:

1. Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak

2. Bayanlar için cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır.)

3. Erkekler için cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır.)

4. Sağlık durumu uçuşa elverişli olmak (Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü&#;nce yetkilendirilmiş sağlık kurumlarından* sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir.)

5. Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak

*Duyurularda ilgili kurumlar ilan edilmiştir.

İzmir Ekonomi Üniversitesi Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Bölümü

Dünyada artan turizm imkanları ve uçuş maliyetlerinin düşmesi son 10 yılda Türkiye&#;de havacılık sektörü cirosunu 2,2 milyar dolardan 22 milyar dolara çıkarmıştır. Geçtiğimiz yine on yılda bu alanda istihdam edilen kişi sayısıda 3 katına çıkmıştıfunduszeue.info durum özellikle havayolu firmalarının, Uluslararası sivil havacılık organizasyonunun koyduğu ve uçak içi hizmetlerin ve operasyonun doğru şekilde ilerlemesini sağlayan kabin memurlarına ihtiyaç duymasına sebep olmuştur. Sivil Havacılıkta Kabin Hizmetleri bölümü havayolu firmalarının bu konudaki ihtiyaçlarını karşılayacak bireyler yetiştirmek üzere kurulmuştur.

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Eğitimi Mesleğini İcra Edebilmek İçin Aranan Nitelikler:

1. Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak

2. Bayanlar için cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır.)

3. Erkekler için cm. arası boya sahip olmak (Boy-kilo orantılı olmalıdır.)

4. Sağlık durumu uçuşa elverişli olmak (Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü&#;nce yetkilendirilmiş sağlık kurumlarından* sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir.)

5. Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak

*Duyurularda ilgili kurumlar ilan edilmiştir.

Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası