İzmir / Karşıyaka / Bostanlı Mah.
İzmir / Karşıyaka / Bostanlı Mah.
AHŞAP OYMA VE AHŞAP HEYKEL KURSLARIMIZ BAŞLIYOR.. HEYKELTRAŞ BENYAMİN ŞAHİN O
AHŞAP OYMA VE AHŞAP HEYKEL KURS KAYITLARIMIZ KARŞIYAKA'daki ATÖLYEMİZDE DEVA
KARŞIYAKA BOSTANLI'DAKİ ATÖLEMİZDE AHŞAP OYMA VE AHŞAP HEYKEL KURSLARIMIZ DE
Site kullanıcıları tarafından oluşturulan her türlü ilan, bilgi, içerik ve görselin gerçekliği, orijinalliği, güvenilirliği ve doğruluğuna ilişkin sorumluluk bu içerikleri giren kullanıcıya ait olup, funduszeue.info'un bu hususlarla ilgili herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu ilanın hatalı olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize bildirin.
İlana dön
Hem Halk Eğitim Merkezi Mobilya İmalatçısı Kurs Programı Modülü, İzmir Hem Halk Eğitim Merkezi Ahşap Teknolojisi Alanı Mobilya İmalatçısı Kursu Modüler Programı. Hem Mobilya İmalatçısı Kursu Eğitim Süresi Saat. Halk Eğitmi Merkezleri Hem Mobilya İmalatçısı Kursu Modülü Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Eğitim Programları Kapsamındaki Modüllerden Alınmıştır.
İzmir Halk Eğitim Merkezleri İletişim Adresleri İçin Tıklayınız.
Ahşap Teknolojisi Mobilya İmalatçısı Modül Programı (Yeterliğe Dayalı)
Ahşap Teknolojisi Öğretim Programları, Gelişmelere Bağlı Olarak Esnek Ve Sürekli Güncellenmeye Uygun Bir Yapıda Tasarlanmıştır. Bireyler Kazandıkları Güncel Meslekî Yeterlikler Doğrultusunda İstihdam Edilebileceklerdir.
Ahşap Teknolojisi Alanı Altında Yer Alan Mesleklerde Ulusal Ve Uluslararası Düzeyde Standartlara Uygun, Her Yaşta Ve Düzeyde Bireye Meslekî Yeterlikler Kazandıracak Eğitim Ve Öğretim Olanağı Sunulmuştur.
Mobilya İmalatçısı Programına İlişkin Açıklamalar
Alan : Ahşap Teknolojisi
Meslek : Mobilya İmalatçısı
Meslek Seviyesi : 4. Seviye
Meslek Elemanı Tanımı
Mobilya İmalatçısı, Hazır Veya Sipariş Alarak İş Resmini Tasarlayan, Çizen Ve Ölçülendiren, İş Organizasyonunu Yapan, İş Güvenliği Önlemlerini Alan, Malzemeyi Seçen, Şablon-Kalıp-Numune Hazırlayan, Makinelerde Ağaç Ve Ağaç Ürünlerini İşleyerek Sabit Ve Hareketli Mobilya Yapan, Kontrol Eden Ve Meslekî Eğitime İlişkin Faaliyetleri Sürdüren Nitelikli Kişidir.
Giriş Koşulları
1. İlköğretimi Tamamlamış Olmak.
2. Mesleğin Gerektirdiği İşleri Ve Yeterlikleri Yapacak Bedensel Ve Fiziksel Özelliklere Sahip Olmak.
İstihdam Alanları
Mesleğin Gerektirdiği Yeterlikleri Kazanan Bireyler Ahşap Teknolojisi Sektöründe;
1. Atölyeler,
2. Tersaneler,
3. Fabrikalar,
4. Kendi İş Yerleri,
5. Mağazalar Vb. Yerlerde Çalışabilirler.
Eğitim-Öğretim Ortamları Ve Donanımları
1. Halk Eğitim Merkezleri Ve Sektördeki İşletmelerde Eğitim Verilmektedir.
2. Programın Uygulanabilmesi İçin Ahşap Teknolojisi Alanı Standart Donanımları Ve Mesleklerin Gerektirdiği Ekipmanlar Sağlanmalıdır.
Eğitimciler
1. Programın Uygulanmasında Ahşap Teknolojisi Alanında Eğitim Almış Ve Tercihen Sektör Deneyimi Olan Alan Öğretmenleri Görev Almalıdır.
2. Programın Uygulanmasında Gerektiğinde Ahşap Teknolojisi Alanında Sektör Deneyimi Olan Teknisyen Ve Meslek Elemanlarından Yararlanılabilir.
3. Usta Öğretici ; Bu Programla İlgili Modül Ve Yeterlikleri Almış Olmalıdır.
Belgelendirme
Sertifika Programlarında; Meslek Elemanlarının Sahip Olduğu Yeterlikleri Kazandırmaya Yönelik Eğitim Ve Öğretim Verilir. Bu Programlarda Mesleğin Yeterliklerine Sahip Meslek Elemanları Yetiştirmek Amaçlanmaktadır.
. Sertifika Öğretim Programı Sürecinde Bireylerin Tamamladığı Modüller, Aldığı Eğitimin Tümü Ve Kazandıkları Yeterlikler Belgelendirilir.
Öğretim Programının Sonunda Mesleğin Yeterliklerini Kazanan Bireylerin Aldığı Belgeler Mevzuat Doğrultusunda Sertifikada Değerlendirilir. Bireyler Mesleğin Düzeyine Göre Mesleğinde Sertifika Alabilir.
Bireyler Gelecekte Meslek Değiştirmek Veya Mesleğin İlişkili Olduğu Diğer Mesleklere Geçmek Amacıyla Eğitim Almak İsterse, Kazandığı Yeterlikler Değerlendirilecektir.
Fark Modüllerini Tamamlayanlar İkinci Bir Meslekte Kendini Yetiştirebilecektir.
Öğretim Programından Ayrılan Bireyin Kazandığı Yeterlikler Belgelendirilerek İstendiğinde Diğer Sertifika Programlarında Değerlendirilir.
Mesleğin Seviyesine Ve Yeterliklerine Sahip Olanlar Sertifika Almaya Hak Kazanır Ve İlgili İş Yerlerinde Çalışabilirler.
Yatay Ve Dikey Geçişler
Mesleğe Yönelik Geniş Tabanlı Yeterlikler Kazandırmak Hedeflenmiştir.
1. Eğitimin Sonunda Mesleğinde Sertifika Alan Birey Gerektirdiğinde Fark Eğitimi Alarak Diploma Programını Tamamlayabilir.
2. Meslekî Eğitim Alan Veya Bitirmiş Olan Birey; Gerekli Modülleri Tamamlayarak Alandaki Diğer Meslekler Arasında Geçiş Yapabilir.
Eğitim Süresi
1. Meslek Programının Toplam Eğitim Süresi / Saat Olarak Planlanmıştır. Bu Süreye / Saatlik Mesleki Gelişim Modülleri İle Saatlik Mesleki Uygulamalar Süreleri İlave Edilecektir.
2. Eğitim Süresinin Okul, İşletme Ve Bireysel Öğrenme İçin Ayrılmış Dağılımı, Modüller İle İlgili Açıklamalarda Belirtildiği Gibi Uygulanır.
Öğretim Yöntem Ve Teknikleri
Modüler Öğretime Yönelik Olarak Bireysel Öğrenme Yöntem Ve Teknikleri Uygulanır.
1. Eğitimciler Bireylere Rehberlik Eder.
2. Bireyler Kendi Kendine Öğrenmeye Teşvik Edilir.
3. Bireylerin Aktif Olması Sağlanır.
4. Bireyler Araştırmaya Yönlendirilir.
5. Bireyler Kendi Kendilerini Değerlendirebilir.
6. Bireylere Meslekî Yeterlik Kazandırmaya Yönelik Yöntem Ve Teknikler Uygulanır.
İş Birliği Yapılacak Kurum Ve Kuruluşlar
Bireyler, Programın Gerektirdiği Öğretim Faaliyetleri, İstihdam Olanakları Ve Planlama Konularında, Çevredeki Üniversiteler, Sivil Toplum Örgütleri, Ahşap Firmaları Ve Meslek Elemanları İle İş Birliği Yapılarak Yönlendirilir.
Öğrenci/Kursiyer Kazanımları
Programın Sonunda Mesleğe Yönelik Olarak Öğrenci / Kursiyer;
1. Mesleğin Ait Olduğu Alandaki Temel Bilgi Ve Becerileri Kazanabilecektir.
2. Alanın Gerektirdiği Temel Yeterliklere Sahip Olabilecektir.
3. Mesleğin Gerektirdiği İşleri Yapabilecektir.
4. Mesleğin Gerektirdiği Özel Mesleki Yeterlikleri Kazanabilecektir.
5. Öğrenci/Kursiyer Merkezli Daha Aktif Ve Kendi Hızına Göre Öğrenme Olanağı Tanıyan Kazanımlara Sahip Olabilecektir.
Eğitim-Öğretim Faaliyetleri
1. Sertifika Programında Yer Alan Modüllerde Öngörülen Eğitim Öğretim Uygulamaları Yapılır.
2. Her Merkez, Saatlik Mesleki Uygulamaların İçeriğini Ağırlıklı Olarak Mesleğe Ait Modüllerden Olmak Üzere, Sektörün Beklentilerini Yansıtacak Modüllerden Oluşturur. Mesleki Uygulamalar, Modüllerdeki Öğrenme Faalliyetlerinin Uygulamalarından Oluşur.
Meslekî Gelişim Modülleri
1. Öğrenci/Kursiyerin Yaşam Boyu Kullanabileceği Ve Mesleki Gelişmesine Yararlı Olabilecek, Üretken, Bilim Ve Teknoloji Üretimine Yatkın, Beceri Düzeyi Yüksek Olarak Yetiştirilmesi, İyi İlişkiler Kurabilmesi, İşe Uyum Sağlayabilmesi Gibi Genel Bilgi Ve Becerilerin Kazandırıldığı Modüllerdir.
2. Bu Modüller İle Öğrenci/Kursiyerlere Ulusal Ve Uluslararası İş Gücünden Beklenen Yeterlikleri Kazandırmak Amaçlanmaktadır.
3. Meslekî Gelişim Modül Tablosundan, Çevrenin İstihdam Durumu, Öğrenci/Kursiyerlerin Hazır Bulunuşluk Düzeyi Göz Önüne Alınarak Modüller Seçilecek Ve Yeterlik Tablosunda Yer Alan Süreye İlave Edilecektir.
4. Dördüncü Seviye Meslek Elemanları, Bütün Mesleki Gelişim Modüllerini Tamamlamış Olacaklardır.
5. Meslekî Gelişim Modülleri Programlardan Bağımsız Olarak Da Kullanılabilecektir.
KAZANDIRILAN YETERLİLİKLER | DERSİN MODÜLLERİ | SÜRE | |
1 | Sosyal hayatta sağlıklı ve etkili iletişim kurmak ve sürdürmek | Sosyal Hayatta İletişim | 40/16 |
2 | İş hayatında sağlıklı ve etkili iletişim kurmak ve sürdürmek | İş Hayatında İletişim | 40/16 |
3 | Türkçe’yi doğru konuşmak | Diksiyon 1 | 40/32 |
4 | Diksiyon 2 | 40/32 | |
5 | Mesleği ile ilgili gelişmeleri izlemek ve kendini kişisel olarak sürekli geliştirmek | Kişisel Gelişim | 40/16 |
6 | İşletme, finansman, pazarlama, reklam, satış, iş hukuku, kariyer gelişimi ve iş kurma becerileri kazanmak | Girişimcilik | 40/24 |
7 | Çevreye karşı duyarlı olmak ve çevreyi korumak | Çevre Koruma | 40/16 |
8 | Meslek etiği gereklerine uymak | Meslek Etiği | 40/16 |
9 | İş yerinde plan, program ve iş organizasyonu yapmak | İş Organizasyonu | 40/16 |
10 | İşçi sağlığı mevzuatına uymak ve iş güvenliği önlemlerini almak | İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı | 40/24 |
11 | Temel düzeyde araştırma yapmak | Araştırma Teknikleri | 40/16 |
Modül Ve İçerikleri Öğrenme Süresi Her Modül İçin Toplam 40 Saattir.
Kazandırılacak Yeterliğe Bağlı Olarak Her Modül 40/8, 40/16, 40/24, 40/32 Ve 40/40 Olabilir.
(+) İşareti Olan Modül Süreleri Mevcut Sürenin Tekrarı Anlamına Gelir.
Modüllerde Önerilen Bu Süreler Öğrenme Faaliyetlerindeki Teorik Ve Uygulamalı Tüm İçeriği Kapsar.
Modül İçeriğindeki Öğrenme Faaliyetinin Uygulanması İmkânı Olmadığında, Diğer Okullarla Ve İşletmelerle İş Birliği Çerçevesinde Uygulamalar Yapılabilir.
Kursiyer/Öğrencinin Önceden Kazandığı Yeterlikleri Tekrar Alma Zorunluluğu Yoktur.
Modül Ve Yeterlikler Programdaki Uygulama Sırasına Göre Alınacaktır.
Programda Yer Alan Modül Ve Yeterliklerin Uygulama Sırası Zümre Kararı İle Belirlenir.
Not: Mobilya İmalatçısı Programı Yeterlikler Tablosu Ve Modülleri Aşağıda Verilmiştir.
Yeterlik Ve Modül Tablosu
YETERLİLİKLER | MODÜLLER | SÜRE | |
1 | Bilgisayar, temel donanım ve programlarını kullanmak | Bilgisayar Kullanma | 40/32 |
2 | Bilgisayarda doküman hazırlamak | Doküman hazırlama | 40/32 |
3 | Elde rendeleme yapmak | Elde Rendeleme | 40/32 |
4 | Elde kesme yapmak | Elde Kesme | 40/32 |
5 | Elde Delik Delmek | Elde Delik delme | 40/32 |
6 | Elde Yüzey ve Kenar Şekillendirmek | Elde Şekillendirme | 40/24 |
7 | Elde Birmeştirme ve Perdah Yapma | Elde Birleştirme | 40/32+ |
8 | Makinede rendeleme yapmak | Makinede Rendeleme | 40/32 |
9 | Makinede kesme yapmak | Makinede Kesme | 40/32 |
10 | Makinede delik delmek | Makinede Delik Delme | 40/32 |
11 | Makinede yüzey ve kenar şekillendirmek | Makinede Şekillendirme | 40/32 |
12 | Makinede birleştirme ve perdah yapmak | Makinede Birmeştirme | 40/32 |
13 | Geometrik çizimler yapmak | Geometrik Çizimler | 40/32 |
14 | Görünüş çıkarma yapmak | Görünüş Çıkarma | 40/32 |
15 | Ölçekler ve ölçülendirme yapmak | Ahşapta Ölçekler ve Ölçümlendirme | 40/32 |
16 | Perspektif ve ahşap birleştirmeler çizmek | Ahşap Birleştirmeler | 40/32 |
17 | Sipariş almak | Sipariş | 40/32+ |
18 | Tek mobilya çizimi yapmak | Tek Mobilya 1 | 40/32 |
19 | Tek Mobilya 2 | 40/32 | |
20 | Grup mobilya çizimi yapmak | Grup Mobilya 1 | 40/32 |
21 | Grup Mobilya 2 | 40/32 | |
22 | Mekanların mobilya düzenlemelerini çizmek | Mekan Düzenleme 1 | 40/32 |
23 | Mekan Düzenleme 2 | 40/32 | |
24 | Kenar kaplama işlemi yapmak | Kenar Kaplama | 40/24 |
25 | Yüzey kaplama işlemi yapmak | Yüzey Kaplama | 40/32 |
26 | Numune yapmak | Numune Yapma | 40/24 |
27 | Modüler mobilya yapmak | Modüler Mobilya | 40/32 |
28 | Antre mobilyası yapmak | Antre Mobilyası | 40/32+ |
29 | Salon mobilyası yapmak | Salon Mobilyası | 40/32+ |
30 | Yatak odası mobilyası yapmak | Yatak Odası Mobilyası | 40/32+ |
31 | Genç Odası Mobilyası yapmak | Genç Odası Mobilyası | 40/32+ |
32 | Çocuk Odası Mobilyası yapmak | Çocuk Odası Mobilyası | 40/32 |
33 | Aksesuar Mobilya yapmak | Aksesuar Mobilyaları | 40/32 |
34 | Mutfak Mobilyası Yapma | Mutfak Mobilyası | 40/32+ |
35 | Banyo Mobilyası Yapmak | Banyo Mobilyası | 40/32+ |
36 | Tefriş Yapmak | Tefriş Yapma | 40/32 |
37 | Bağlantı Elemanları Takmak | Bağlantı Elemanları | 40/32 |
38 | Sabit Mobilya Birleştirmek | Mobilya Birleştirme | 40/32 |
39 | Mobilya Elemanlarını Takmak | Mobilya Elemanları 1 | 40/32 |
40 | Mobilya Elemanları 2 | 40/32 | |
Toplam | / | ||
Mesleki Uygulamalar | |||
Mesleki Gelişim Modülleri | / | ||
Genel Toplam | Saat |
Ahşap oyma kursu izmir
Figüratif modelleme
AHŞAP ve EPOKSİ TEKNİKLERİ
ahşap oyma masası
Ahsap oyma video
Figüratif kaşık oyma
Ahşap oyma modelleme
Kıl testere ile ahşap oyma teknigi
Figüratif ahşap oyma
Kıl testere makinesi ile ahşap oyma
Çalışmalar sırasında Kıl testere makinesi ile ahşap oyma yöntemini öğrenme ve uygulama imkanı bulacak, kısa zamanda vazgeçemeyeceğiniz bir hobi edineceksiniz..
Ahşap kaşık oyma
ahşap atölyesi izmir
ahşap oyma öğrenci
Figüratif ahşap oyma kursu
ahşap atölyesi izmirde
ahşap şekillendirme
Kuksa Bardak Yapımı
Ahşap oyma kurs izmir
Çizim ve tasarım
Ihlamurun kokusunu hissedin..
ahşap oyma figüratif
AHŞAP ve EPOKSİ TEKNİKLERİ
Ahşap atölyeleri workshop
AHŞAP ÇEŞİTLERİ
Kurslarımızda ağaç çeşitleri, ahşap oyma teknikleri, ahşap oyma el aletleri gibi pek çok konuda bilgi sahibi olabilir, bilgilerinizi uygulamalı olarak işlerinizle pekiştirebilirsiniz..
Üç boyutlu ahşap oyma
modelleme teknikleri
izmirde ahşap oyma atölyesi
Ahşap oyma
Ahşaba dokunun..
Ahşap oyma rölyef kursları izmir
Ahşabın sıcacık dokusunu hissedin..
AHŞAP TÜRLERİ
DENİZATI SANAT ATÖLYESİ
0 95 72
ahşapoyma,izmirkurs,ağaççeşitleri,ağaçoymateknikleri,ağaçyontmakursu,ağaççeşitleri,kuksayapımı,ahşapkursukuşadası, ahşapkursusalihli, ağaçoymacılıkkursu, ahşapatölyesiworkshop,ahşapoymacılığı,ahşapkursfiyatları,ağaçoymakursları,ahşapkursubuca,ahşapkursumanisa,ahşapoymakursumanisa,ahşapkursuurla,ahşapkursunarlıdere,ahşapkursuçeşme,ahşapkursuüçkuyular,ahşapatölyesiurla,ahşapkursugüzelbahçe,ahşapoymakursuçiğli,ahşapkurslarıizmirde
çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası