Kahramanmaraş merkezli depremler sonrasında Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün bölgeyle ilgili yaptığı çalışmalarla hakkında bilgi verildi.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilk gün "Deprem Bölgesinde Bir Kardeşim Var" kampanyası başlatıldı. Öğretmen, öğrenci, veli ve gönüllülerin el ele verdiği kampanya çerçevesinde ilk etapta yiyecek ve giyecek malzemeleri olmak üzere ilaç, hijyenik ürünler ve diğer birçok ihtiyaç malzemesi bölgeye gönderildi.
Ayrıca üçü iş makinesi olmak üzere toplam 18 adet araç yardım malzemeleriyle birlikte deprem bölgesine ulaştı. Depremin meydana geldiği ilk gün Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yardım kampanyasının yanı sıra gönüllü ekiplerin koordinasyon süreci de başladı. İlk olarak Milli eğitim Müdürlüğü bünyesindeki Arama Kurtarma Biriminden on kişilik ekip çalışmalara destek vermek amacıyla afet bölgesine gitti. Arama kurtarma çalışmalarında yer aldıkları süre içerisinde birçok vatandaşımızın kurtarılmasını da sağlayan AKUB ekibinin ardından 50 gönüllü öğretmen arama kurtarma, 10 psikolojik danışman ve rehber öğretmen psikolojik ilk yardım ve psikososyal destek çalışmalarına katılmak üzere Hatay'a gitti.
Liseleri tüm imkânlarını seferber etti
Şaban Temüge Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, afet bölgesine gönderilmek üzere ilk haftadan itibaren ekmek üretimi gerçekleştirdi. Günlük 10 bin adet olarak üretilen ekmek sayısı, sonraki günlerde 20 bin adete çıkarılarak daha çok insanımıza ulaştırılır oldu.
Ayrıca temel ihtiyaçların yanında mevsim şartları da göz önünde bulundurularak Şehit Sercan Yazar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Çiftlikköy Mesleki Eğitim Merkezi tarafından iki farklı türde yapılan sobalar, çadır kentlere yerleşen vatandaşlarımıza gönderildi. Bu kurumlarda soba üretimi halen devam ediyor.
Uyku tulumu yapımına başladı
Çadır kentlerdeki vatandaşlarımız için ilimizdeki tüm halk eğitimi merkezleri de seferber oldu. Vatandaşlar için zorlayıcı olan ve gece daha çok hissedilen soğuk havanın etkisini azaltmak amacıyla halk eğitimi merkezlerimizdeki kursiyerler tarafından uyku tulumu imalatına başlandı. İhtiyaca göre imalat sürecinin devam edeceği belirtildi.
İlk günden itibaren kurum bünyesindeki çalışmaların koordinasyonunu etkin biçimde sağlayan Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Akmeşe, İl Milli Eğitim Müdürlüğü adına bölgede sürdürülen çalışmaların da koordinasyonu için Hatay'da bulunuyor.
Psikolojik destek merkezleri kuruldu
Yaşanan ve 'lık depremlerin ardından bölgede yaşayan vatandaşlarımıza psikolojik destek de vermek amacıyla "Psikolojik Destek Merkezleri" kuruldu. Psikolojik danışman ve rehber öğretmenlerin görev aldığı merkezlerde öncelikle çocuklara yaşadıkları travmaları atlatma sürecinde psikolojik ilk yardım ve psikososyal destek hizmeti veriliyor.
Kaynak:
22/01/ yılı Trabzon ili Akçaabat ilçesinde doğdum. İlk ve Ortaokulu Çal Köyü´nde okudum. Lise öğrenimimi Trabzon Lisesi´nde tamamladıktan sonra Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji bölümünü tamamladım. Pedagojik formasyon olarak yılında Ankara´nın Haymana ilçesi Kerpiç Köyü´nde öğretmenliğe başladım. Daha sonra Kastamonu Ağlı Nedime Kaya Ortaokulu´na atandım. yılında Yalova Altınova Fevziye İlköğretim Okulu´na naklen atandım. Müdür yardımcılığı ve müdürlük görevlerinde bulundum. 2 yıl Şube Müdür Vekilliği yaptıktan sonra 19/06/ tarihinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü´ne atandım.
Evli ve üç çocuk babasıyım.
Zeki SİTAR
İlçe Milli Eğitim Müdürü
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ;
1- YÖNETİM HİZMETLERİ;
1- Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, plân, program ve amirlerce kendilerine verilen görevleri yapmak,
2- Bulunduğu görev alanındaki millî eğitim hizmetlerini incelemek, görev alanına giren okul ve kurumların ihtiyaçlarını tespit ederek kendi yetkisi dahilinde olanları yapmak, olmayanları yetkili makamlara bildirmek.
3- Görev alanındaki hizmetlerin daha iyi yürütülmesi ve geliştirilmesini sağlamak, gerektiğinde ilgili makamlara teklifte bulunmak,
4- Görev alanına giren konularda istenen bilgilerin ilgili makamlara zamanında ulaştırılmasını sağlamak,
5- Müdürlüğün bünyesindeki gerekli iş bölümünün yapılmasını, yazışma ve işlemlerin hızlı, düzgün ve doğru bir şekilde yürütülmesini, gerekli kayıt, defter ve dosyaların düzenli tutulmasını sağlamak,
6- Örgün ve yaygın eğitim kurumlarında ders kitapları ile diğer eğitim araç ve gereçlerinin zamanında sağlanıp sağlanmadığını takip etmek ve gerekli tedbirleri almak,
7- Okul-Kurum ve Bakanlıkça açılan sınavların düzgün ve güven içerisinde geçmesini sağlamak,
2- PERSONEL HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün ortak görevleri şunlardır:
1- Müdürlüğe bağlı her tür ve derecedeki okul ve kurumlarda görevli personel için personel bilgi defteri ve formlarını tutmak, bu konuda Bakanlık ile koordinasyonu sağlamak, mevcut öğretmen sayılarını ve gelecek öğretim yılının öğretmen ve diğer personel ihtiyacını ilgili makamlara bildirmek,
2- Okul ve kurumlardaki personelden görevlerinde üstün başarıları tespit edilenlerin taltif edilmelerini sağlamak veya ilgili makamlara teklifte bulunmak,
3- Okul ve kurumlarda görevli öğretmen ve diğer personele gerektiğinde yetkisi dahilinde bulunan cezaları vermek,
4- Görev alanındaki personelin iş verimini artırmak, moral gücünü yükseltmek için; sosyal tesisler, dinlenme kampları ve benzeri tesislerin açılmasını sağlamak,
5- “Sicil Amirleri Yönetmeliği” gereğince alt birimlerde görevli personelin sicil işlemlerini zamanında yürütmek,
6- Atama ve nakillere ait işleri yürüterek yetkili makamlara sunmak, konuyla ilgili olarak alt ve üst makamlarla koordinasyonu sağlamak.
7- Öğretmen ve diğer personelin terfi, izin, adaylık, emeklilik gibi özlük haklarına ilişkin işlemlerden yetkisi dahilinde olanların sonuçlandırılmasını sağlamak.
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün görevleri :
1- İhtiyaç halinde vekil ve ücretli öğretmen görevlendirilmesini İl Makamına teklif etmek ve alınacak onay doğrultusunda işlem yapmak,
2- Çeşitli sebeplerle göreve gelmeyen öğretmenlerin derslerinin boş geçmemesi için gerekli tedbirleri almak.
3- EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün ortak görevleri:
1- Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, program, genelge ve emirlerle tespit edilen eğitim amaçlarının okul ve kurumlarda gerçekleştirilmesini sağlamak,
2- Görev alanındaki okul ve kurumlarda eğitim faaliyetlerinin Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda yürütülmesini takip etmek, okul ve kurumlar ile öğrencilerin her türlü bölücü, yıkıcı ve zararlı etkilerden korunmasını sağlayıcı tedbirler almak,
3- Türk dili, Türk tarihi, Türk kültürü ve güzel sanatlar alanındaki çalışmalar ile yakından ilgilenerek, çalışmaların faydalı bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
4- Eğitim ve Öğretim kurumlarında öğrencilerin bilgi seviyesini yükseltmek ve verimi artırmak için gerekli tedbirleri almak,
5- Öğrencileri ve gençleri kumar, içki, sigara, uyuşturucu maddeler ve yasaklanmış yayınlardan korumak için gerekli tedbirleri almak ve dikkate değer görülen durumları ilgili makamlara bildirmek,
6- Öğretim yılı başında ve sonunda görev alanında bulunan okul ve kurumlardaki yönetici ve öğretmenlerle toplantılar düzenlemek, bu toplantılarda okul ve kurumların huzurlu ve verimli çalışması için gerekli programları hazırlamak, çalışmaları değerlendirmek,
7- Danışma ve benzeri kurulların mevzuata uygun olarak çalışmasını sağlamak,
8- Okul ve kurumlardaki öğrencilerin problemlerini inceletmek ve yaygın görülen problemler hakkında yönetici, öğretmen, veli ve öğrencileri aydınlatmak,
9- Okul ve kurumlarda eğitim programlarının uygulanması sırasında görülen aksaklıkları tespit etmek, düzeltilmesi için ilgili makamlara rapor sunmak,
Öğrenci disiplin durumunu takip etmek, disiplinsizliği önleyici tedbirler almak, öğrenci üst disiplin kurulu hizmetlerini yürütmek,
Aynı programı uygulayan okullar arasında öğrenci seviyeleri arasında farklılıkları ortaya çıkarmak ve öğretmenlere değerlendirmeleri bakımından karşılaştırma yapma imkânını sağlamak amacıyla karşılaştırmalı sınavlar yaptırmak ve diğer ilgili işlemleri yürütmek,
Gençlerin ve öğrencilerin, serbest zamanlarını sosyal, kültürel, sportif, izcilik, halk oyunları ve benzeri amatör faaliyet alanlarında değerlendirmelerine yönelik çalışma ve hizmetleri yürütmek,
Gençler ve öğrenciler için kamplar ve spor tesislerinin kurulmasını sağlamak, faaliyetler yapmak ve diğer kamu kurum ve kuruluşları ile işbirliği içinde bulunmak,
Okul içi ve okullar arası beden eğitimi, izcilik ve spor faaliyetlerini organize etmek ve yürütmek,
Bütün öğretim kurumlarının beden eğitimi, spor, halk oyunları ve benzeri faaliyetlerine ait araç-gereç, ödül ve diğer benzeri ihtiyaçlarını sağlamak,
Millî ve mahalli bayramların programlarının yapılması, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesine ilişkin işlerle ilgili verilen görevleri yapmak,
Görev alanıyla ilgili konularda yurtiçi ve yurtdışında yapılacak her türlü faaliyetlere katılacak olan öğretmen ve öğrencilerin görev ve izin işlerini yürütmek,
Gençliğe ve sporcu öğrencilere gerekli sağlık hizmetlerinin götürülmesinde koordinasyonu sağlamak,
Halk eğitim merkezlerinin, halk dershanelerinin, okuma odalarının ve Mesleki Eğitim Merkezlerinin açılmasını, çalışmasını, gelişmesini, denetlenmesini sağlamak, çalışmaların daha verimli olması için gerekli tedbirleri almak, yaygın eğitim kurumlarında görevlendirilecek öğretmenlerin görev yerlerinin belirlenmesine yönelik işleri yapmak,
Görev alanındaki toplum kalkınmasına ilişkin plân ve programların hazırlanmasına ve uygulanmasına katılmak, ilgililerle devamlı işbirliği yapmak,
Çıraklık ve yaygın eğitim faaliyetlerinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması için gerekli olan bina, tesis, araç ve gereçleri zamanında sağlamak, bu amaçla çeşitli kurumların bina, tesis ve imkânlarından yararlanmak,
Çıraklık ve Meslek Eğitimi Kanununa ve bu Kanuna göre çıkarılmış diğer mevzuata göre işleri yürütmek, eğitim merkezlerinde çırak, kalfa ve ustaların genel ve mesleki eğitimlerini sağlamak,
Örgün eğitim sistemine girememiş, herhangi bir eğitim kademesinden ayrılmış veya bitirmiş vatandaşların yaygın eğitim yoluyla, genel, mesleki ve teknik alanlarda eğitilmelerini sağlamak, hizmeti yaygın eğitime ait mevzuata göre yürütmek,
Vatandaşların genel, mesleki ve teknik eğitimlerinde görev alan örgün ve yaygın eğitim kurumlarındaki öğretmen, yönetici, usta öğretici ve eğitici ustalar için yetiştirici mahiyette kurs ve seminerler düzenlemek,
Okul ve kurumlarda toplum ve insan sağlığı ile ilgili halka açık kurs, seminer ve konferanslar düzenlemek,
Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumlarda öğrencilerin periyodik tarama ve aşılama işlemlerinin zamanında yapılmasını, gençliğe ve sporcu öğrencilere gerekli sağlık hizmetlerinin verilmesini sağlamak,
Öğretmen ve diğer personeli sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlandırmak,
Beslenme eğitim faaliyetlerini takip etmek,
Okullarda rehberlik servislerinin kurulmasını, bunların personel, araç, gereç ve benzeri bakımından geliştirilmesini ve bu hizmetlerin mevzuata göre yürütülmesini sağlamak,
Okullarda özel eğitim sınıflarının açılması ve bunların ihtiyaca göre sayılarının artırılması için tedbirler almak,
Özel eğitime muhtaç çocukların eğitimi ile ilgili tedbirler almak,
Rehberlik ve araştırma merkezlerinin görevlerini yürütmelerinde resmî ve özel okul, kurum ve birimler arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
Özel eğitim okul ve kurumlarının çalışmalarını izlemek, denetlemek ve değerlendirmek,
İlköğretimden itibaren öğrencilerin mesleki ilgi ve yetenekleri doğrultusunda yönlendirilmelerine ve verimli çalışma alışkanlığı kazanmalarına yönelik tedbirler almak,
Bakanlığa bağlı her tür ve derecedeki örgün ve yaygın eğitim kurumlarının, ders ve lâboratuar araç ve gereçleri ile bunların donatımına ve basılı eğitim malzemelerine ait ihtiyaçlarını tespit etmek, plânlamak ve dağıtımını sağlamak,
Eğitim araç ve gereçlerinin bakım ve onarımlarının yapılması ve bunların kullanılması ile ilgili tedbirler almak,
Okul müzelerinin kuruluş donatım ve işleyişiyle ilgili tedbirler almak,
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün Görevleri :
1- Bakanlığa bağlı resmî, özel okul ve kurumların verdikleri diploma ve belgeleri incelemek, onaylamak, bunlara ait evrakı arşivlemek,
2- Sınıf ve okul kitaplıklarının kurulmasını, zenginleştirilmesini, öğretmen ve öğrencilerin faydalanmasını sağlamak,
3- Okul ve kurumlarda sağlık, beslenme, trafik ve benzeri hizmetlerle ilgili eğitim ve öğretim programlarının uygulanması için tedbirler almak,
4- Okul-Aile birliklerinin usulüne uygun olarak çalışmalarını sağlamak,
5- Mecburi öğrenim çağındaki çocukların okullara, okuma-yazma bilmeyenlerin yetiştirici ve tamamlayıcı sınıflara ve kurslara devamlarını sağlamak,
6- Okul ve diğer eğitim kurumlarının yöneticilerinin belirlenen esaslara göre düzenledikleri sınav günlerine ve komisyonlarına ilişkin programları inceleyip onaylamak, gerekenleri il millî eğitim müdürlüğüne göndermek,
7- İlk ve orta dereceli okullarda aynı sınıf veya dersi okutan öğretmenlerin zaman zaman toplanarak program değerlendirmesi ve verimliliği artırıcı çalışmalar yapmalarını sağlamak,
8- Her öğretim yılı başında okullardan her birinin hangi semtlerin çocuklarını veya hangi okulların mezunlarını alacağını belirlemek, öğrencilerin bazı okullarda yığılmamaları için okullar arasında dengeli öğrenci dağılımını sağlamak, böylece okullara alabileceklerinden fazla öğrenci kayıt olmasına engel olmak ve ilçede sistem dışında öğrenci bıraktırmamak,
9- Okul ve kurumlarda eğitici çalışmalar yönetmeliğine göre yapılan çalışmaları denetlemek, örnek çalışmaları çevreye duyurmak ve teşvik edici yarışmalar düzenlemek,
4- BÜTÇE-YATIRIM HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün ortak görevleri :
1- İl sınırları içindeki Bakanlığa ait veya tahsisli bina, tesis, araç ve gereçler ile Bakanlığın diğer imkânlarından bütün okul ve kurumların bir program dahilinde dengeli olarak faydalanmasını sağlamak,
2- Okul ve kurumlar için arsa temin etmek ve eğitim tesislerinin yapım, bakım ve onarım işlerini yürütmek,
3- Okul ve kurumlardan gelecek bütçe tekliflerini incelemek, değerlendirmek ve gerekli ödeneğin sağlanması için ilgili makamlara teklifte bulunmak,
4- Genel ve özel idare bütçelerinden, müdürlüğüne ayrılan ödeneklerin mevzuata uygun olarak dağıtım ve sarf işlemlerini yaptırmak ve bu konudaki işlemleri denetlemek,
5- Görev alanındaki yatırımlarla ilgili taslak programları usulüne uygun olarak hazırlamak ve zamanında ilgili makama iletmek,
6- Personelin özlük haklarına ilişkin tahakkuk ve mutemetlik işlerini yürütmek,
7- Diğer her türlü parasal işler ve öğrencilerin burs ve benzeri işlerini yapmak,
8- Ayniyat talimatnamesi gereği olan işleri yapmak,
c) İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün görevleri:
1- Genel ve özel idare bütçesinden verilen ödeneğin ve sarf edilen miktarın bu iş için ayrılan defterlere işlenmesini ve harcamaların kontrolünü sağlamak.
2- Avans olarak alınan ödeneklerin usulüne uygun sarf edilmesini, alınan avansın zamanında kapatılmasını ve bu hususlar için bir defter tutulmasını sağlamak.
5- ARAŞTIRMA-PLANLAMA-İSTATİSTİK HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün Ortak Görevleri:
1- Millî Eğitim Müdürlüğünün şubeleri arasında gerekli koordinasyonu sağlamak,
2- Genel nüfus sayımlarına göre değerlendirme yapmak, muhtemel öğrenci artışı ve ilgisini tespit etmek, bu tespitlere göre okul yapım ve dağılımını plânlamak,
3- Her türlü istatistiki bilginin toplanmasını, değerlendirilmesini sağlamak ve bunlarla ilgili formları hazırlamak ve geliştirmek,
4- Okul ve kurumların bina, araç ve gereç durumunu gösteren istatistik ve kartların tutulmasını sağlamak ve takip etmek,
5- İl ve İlçe genelinde öğrencilerin başarı, disiplin ve benzeri durumlarını takip etmek ve değerlendirmek,
6- Öğrenci ve öğretmenlerin okullar itibariyle dengeli bir şekilde dağılımını sağlamak için gerekli araştırmayı yapmak,
7- Hizmetlerin çabuk ve verimli yürütülmesini sağlamak için araştırma ve plânlama yapmak.
6- TEFTİŞ-REHBERLİK-SORUŞTURMA HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün ortak görevleri :
1- Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumları belli bir plân içinde denetlemek veya denetlenmesini sağlamak, eksiklik ve aksaklıkları gidermek için gerekli tedbirleri almak,
2- Gerektiğinde öğretmen ve diğer personelle ilgili inceleme, soruşturma yapmak ve yaptırmak,
3- Öğretmen ve diğer personelin hizmetiçi eğitimi için gerekli programları hazırlamak veya uygulanmasını sağlamak.
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün Görevleri :
1- İlçede teftiş, soruşturma ve rehberlik hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülmesi için gerekli işleri yapmak,
2- İnceleme ve soruşturma için gerektiğinde il milli eğitim müdürlüğünden talepte bulunmak,
7- SİVİL SAVUNMA HİZMETLERİ;
İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün ortak görevleri :
1- Görev alanındaki okul ve kurumlar için sivil savunma ile ilgili plân ve programları düzenlemek, gerekli tespitler yapmak ve tedbirleri almak,
2- Sivil savunma teşkilâtı ile koordinasyon sağlamak ve hizmetin aksamadan yürütülmesini temin etmek
8-MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDE BÖLÜMLER;
Milli Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğiyle tespit edilen görevlerin yerine getirilmesini sağlamak amacıyla il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinde bulunması gereken başlıca bölümler şunlardır:
1-Özlük Bölümü
2-Atama Bölümü
3-İnceleme, Soruşturma ve Değerlendirme Bölümü
4-Kültür Bölümü
5-Eğitim-Öğretim ve Öğrenci İşleri Bölümü
6-Program Geliştirme Bölümü
7-Hizmetiçi Eğitim Bölümü
8-Bilgisayar ve Sınav Hizmetleri Bölümü
9-Okul Öncesi Eğitim Bölümü
Özel Eğitim ve Rehberlik Bölümü
Okul içi Beden Eğitimi Spor Bölümü
Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Bölümü
Burslar ve Yurtlar Bölümü
Özel Öğretim Kurumları Bölümü
Sağlık İşleri Bölümü
Yaygın Eğitim Bölümü
Çıraklık ve Mesleki Teknik Eğitim Bölümü
Araştırma, Plânlama ve İstatistik Bölümü
Bütçe-Yatırım ve Tesisler Bölümü
Eğitim Araçları ve Donatım Bölümü
Arşiv ve İdari Bölümü
Sivil Savunma Hizmetleri Bölümü
Basın ve Halkla İlişkiler Bölümü
Bölümler, İl veya İlçenin milli eğitim şube müdürü kadro sayısına göre tek tek veya hizmet benzerliğine göre birleştirilerek veya ayrılarak şubeler şeklinde oluşturulur. Bu görevler şube müdürlüğü sorumluluğunda yürütülür ve hizmetin gerektirdiği hallerde yeni bölümler kurulabileceği gibi bölümlere yeni görevler de ilave edilebilir. Bu düzenlemeler şube müdürü sayısına göre İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlerince yapılır.
Hürriyet Mahallesi Okullar caddesi No Kat:2 Altınova/ YALOVA
Giriş: , Güncelleme: ,
Temmuz ve Ağustos aylarında başlayan ücretli öğretmenlik başvuruları ilçeden ilçeye göre farklılık göstermekte. Başvurular e-devlet üzerinden online olarak gerçekleştirilmektedir.
ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI NE ZAMAN?
Ücretli öğretmenlik başvuruları Temmuz ve Ağustos aylarında alınıyor. Ücretli öğretmenlik başvuru tarihleri ilçeden ilçeye göre farklılık gösteriyor, bu nedenden dolayı ilçenin Millli Eğitim Müdürlüğü aranmalıdır.
Bu bağlamda Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklama şu şekilde, " Eğitim Öğretim yılında Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevlendirilmek üzere ücretli öğretmen başvuruları tarihinde başlayacaktır.
Başvurular online ortamda alınacak olup Müdürlüğümüze herhangi bir evrak teslim edilmeyecektir. tarihi itibariyle çalışmalara başlayacak Komisyon tarafından yapılan görevlendirmeler sonucunda ilgili evraklar görevlendirilen Okul Müdürlüğüne elden teslim edilecektir"
ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK EK DERS ÜCRETİ NE KADAR?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine Toplantısı sonrası millete sesleniş konuşmasında şunları söyledi: "Bir müjde de ücretli çalışan öğretmenlerimize ve usta öğreticilerimize vermek istiyorum. Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî eğitim kurumlarında ek ders ücreti karşılığı görev yapan öğretmenlere ve usta öğreticiler ile Kur'an kurslarında görevlendirilen öğreticilere her beş ders için ilave bir ek ders ödemesi yapacağız." dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan sözlerine "Bu düzenlemenin ardından haftada 30 saat derse giren bir öğretmenin usta öğretici ve Kur'an kursu öğreticisinin alacağı ücret, 3 bin liradan yüzde 68 artışla 5 bin liraya yükselmektedir. Usta öğreticilerimizin 40 saat üzerinden alacakları ücret, 4 bin liradan yüzde 64 artışla 7 bin liraya çıkmaktadır. Yeni düzenlemenin ücretli çalışan öğretmenlerimiz, usta öğreticilerimiz ve Kur'an kursu öğreticilerimize hayırlı olmasını diliyorum." şeklinde devam etti.
E-DEVLET ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusu yapacak olan vatandaşlar, şu adımları takip edecek;
1-Öncelikle başvuru ekranına girecek olan ücretli öğretmen adayları, kimlik bilgilerinin olduğu ekranla karşılaşacak.
2- İletişim bilgileri, Milli Eğitim İl veya İlçe Müdürlüğü'nün öğretmen adayıyla iletişim kurabilmesi için önem arz ettiğinden, bu bölümün doğru incelenmesi, yanlışlık varsa düzeltilmesi gerekecek.
3- Eğitim bilgileri bölümünde yer alan; "Formasyonum var." , "Köy Okullarında Çalışmak İstiyorum.", "Milli Eğitim Bakanlığından Emekli Oldum." , Yurt dışı eğitim kurumlarından mezun oldum ve YÖK denkliğim var ya da Eğitim Enstitüsünden mezun oldum." seçenekleri incelenerek, varsa ilgilendiren seçenek tercih edilecek.
4- Yukarıdaki bilgiler tamamlandıktan sonra 'Kaydet ve İlerle' butonuna basılmalıdır.
5- 'Kaydınız başarıyla oluşturulmuştur. Tercih bilgilerinizi aşağıdan girmeye başlayabilirsiniz.' bildiriminin karşınıza çıkmasının ardından ön lisans ve lisans mezuniyeti bilgileriniz içerisinden tercihinize esas olan mezuniyet bilginizi belirtilen alandan seçmeniz zorunlu olacak.
6- İl ve ilçe tercihiniz ile birlikte branş belirtmeli, ikinci dönem de bu tercihlere göre çalışmak istiyorsanız 'İlgili tercihimin ikinci dönemde de geçerli sayılmasını istiyorum.' seçeneğini işaretlemelisiniz.
İZMİRMAGAZİNSPORSON
DAKİKA
çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası