KİŞİSEL VERİLERİNİZİN KORUNMASI HAKKINDA BLOG TAKİPÇİSİ AYDINLATMA METNİ
Türkiye’ de kurulu, Saray Mahallesi Site Yolu Sokak Anel İş Merkezi No: 5 Kat: 3, 34768 Ümraniye/İstanbul adresinde mukim, ticaret sicil gazetesine 424015 no ile kayıtlı, 0524016374100063 mersis no’ lu, Anadolu Kurumlar Vergi Dairesi, 5240163741 no’ lu vergi mükellefi, Kariyer.Net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Şirket” veya “Platform”) olarak; veri sorumlusu sıfatıyla, ticari ilişkilerimiz kapsamında veya sizlerle olan iş ilişkimiz dahilinde, kişisel verilerinizin, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde ve bu amaç ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde, tarafımıza bildirdiğiniz şekliyle kişisel verilerin doğruluğunu ve en güncel halini koruyarak, kaydedileceğini, depolanacağını, muhafaza edileceğini, kanunen bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılacağını, yurtiçi veya yurtdışı üçüncü kişilere aktarılabileceğini, devredilebileceğini, sınıflandırılabileceğini ve Kişisel Verileri Koruma Kanunu’nda (Bundan sonra “KVKK” olarak anılacaktır) sayılan sair şekillerde işlenebileceğini bildiririz;
Aşağıda belirttiğimiz ve tarafımıza sağladığınız kişisel verilerinizin her koşulda; hukuki ilişkilerimiz kapsamında,
Bu Aydınlatma Metni’nde belirtilmiş olan bilgiler ve bunların işlenmesi, işlenme amacı devam ettiği müddetçe işlenecektir. Bu kapsamda Kişisel verileriniz, imha talebinde bulunmadığınız veya re’sen veri imha süreçlerine tabi tutulmadığınız sürece işlenecektir. Kişisel verileriniz hakkında Şirketimiz’e başvurmak istemeniz halinde, bu Aydınlatma Metni’nde “Haklarınız” Bölümü’nde belirtilen yönlendirmeleri takip edebilirsiniz.
HANGİ KİŞİSEL VERİLERİNİZİ İŞLİYORUZ?
Şirketimiz tarafından, size Blog içeriklerini, bazı araştırmalar yapmak ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmak gerekçeleri ile ve daha iyi hizmet verebilmek için kişisel verilerinizi işliyoruz
Söz konusu hizmetlerin ifası için işleyebileceğimiz verileriniz aşağıdaki gibidir:
KİŞİSEL VERİLERİNİZİ NE ŞEKİLDE VE HANGİ SEBEPLERLE TOPLUYORUZ?
KİŞİSEL VERİLERİNİZİ HANGİ AMAÇLARLA İŞLİYORUZ?
Yukarıda belirttiğimiz kişisel verilerinizi, size verdiğimiz istihdam hizmetine ilişkin Hizmet Sözleşmesi’nin ifası için aşağıdaki amaçlarla işliyoruz
Size verdiğimiz hizmeti en iyi şekilde yerine getirebilmek için sürekli gelişmeye ve ilerlemeye gayret ediyoruz. Bunun için, kişisel verilerinizi aşağıdaki şekilde işliyoruz
KİŞİSEL VERİLERİNİZİ NERELERE AKTARIYORUZ?
HAKLARINIZ
KVKK’nın 11. maddesi gereği bize şahsen, kimliğinizi ispat etmeniz kaydıyla, kişisel verileriniz ile ilgili;
Kişisel verilerinizin KVKK madde 7’de öngörülen şartlar çerçevesinde verilerinizin imha edilmesini (silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini) Şirket’ ten talep edebilirsiniz. Aynı zamanda verilerinizi aktardığımız 3. kişilerin söz konusu imha talebiniz ile ilgili bilgilendirilmesini talep edebilirsiniz. İmha talebinizi hakkında hangi yöntemin uygun olduğunu somut olayın koşullarına göre değerlendireceğiz.
Münhasıran bir otomatik sistem kullanılarak oluşturulmuş kişisel veri analizinizin sonuçlarına bu sonuçlar çıkarlarınıza aykırıysa itiraz edebilirsiniz.
Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep edebilirsiniz.
Başvurunuzda yer alan taleplerinizi, talebin niteliğine göre en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracağız. Ancak, işlemin Şirket için ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirlenen tarifedeki ücreti uygulayabiliriz.
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili hususlarda başvurunuzu, bu Aydınlatma Metni’ nin ekinde yer alan başvuru formunu doldurarak, bulunan başvuru formunu doldurarak, yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da bize daha önce bildirdiğiniz ve kayıtlarımızda yer alan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle Şirket’ imize teslim etmeniz gerekmektedir. Şirket tarafından talebinizin mahiyetine ve başvuru yönteminize göre Şirket tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek amacıyla ek doğrulamalar (kayıtlı telefonunuza mesaj gönderilmesi, aranmanız gibi) istenebilir. Örneğin Şirkette kayıtlı olan e-posta adresiniz aracılığıyla başvuru yapmanız halinde Şirkette kayıtlı başka bir iletişim yöntemini kullanarak size ulaşabilir ve başvurunun size ait olup olmadığının teyidini isteyebiliriz.
Sozcu.com.tr
Yayınlanma:
Türkçe’de özellikle iki sözcüğün yan yana gelerek oluşturduğu yeni sözcük ya da sözcük öbeklerinin nasıl yazıldığı çok karıştırılır. Türkçe’yi yazım kılavuzuna uygun bir şekilde kullanmak isteyenlerin sık sık yazılışını merak ettikleri sözcüklerden biri de ‘öz geçmiş'dir.
ÖZ GEÇMİŞ NE DEMEK: Bir kimsenin doğumundan yaşadığı güne kadar geçirdiği belli başlı evreleri içeren yazı, hayat hikâyesi, hayat öyküsü, yaşam öyküsü, hâl tercümesi, tercümeihâl, biyografi.
ÖZ GEÇMİŞ NASIL YAZILIR?
Bu kelimenin “öz geçmiş mi, özgeçmiş mi” olarak yazıldığı sorgulanır. Bu kelimenin doğru kullanımı öz geçmiş şeklinde olmalıdır. Yani ayrı yazılmalıdır.
özgeçmiş (Yanlış kullanım)
öz geçmiş (Doğru kullanım)
Cümle içinde kullanımı:
“İş başvurusu için gereken öz geçmiş bilgilerini düzenledi.”
İlginizi ÇekebilirMüsaade nasıl yazılır? TDK güncel yazım kılavuzuna göre müsaade mi, müsade mi?e-okulinternetokulSanatTÜRKÇE
İçindekiler
Özdeğerlendirme Raporu
Belli bir konuda bireyin kendi kendisini değerlendirmesidir. Öz değerlendirme öğrencilerin kendilerini keşfetmelerine, güçlü ve zayıf yönlerini tanımalarına yardımcı olur. Öğrencilere bu değerlendirmenin, kendilerinin gelişimlerini izlemek ve eksikliklerini gidermek amacıyla yapıldığı açıklanır.
Öz değerlendirme formu ne demek?
Özdeğerlendirme, bireyin kendisini tanıması ve analiz etmesi olarak tanımlanır. Özdeğerlendirme için hazırlanmış formlar bulunmaktadır. Bu formda yer alan soruları kişinin kendisinin cevaplaması gerekmektedir. Kişi kendisini değerlendirerek sorulara en doğru cevabı vermeye çalışmaktadır.
Öz Değerlendirme Raporu Nedir?
Öz değerlendirme raporu, program ve kurumun SABAK tarafından niteliksel ve niceliksel değerlendirmesi için gereken bilgileri sağlamaya yöneliktir. ÖDR bu belgede verilen şablona göre yazılmalı ve istenilen tüm bilgileri içermelidir.
3) Öz Değerlendirme Öğrencilerin, başta belirlenmiş ölçütleri kullanarak belli bir konuda kendi çalışmalarını, bilgi, beceri, tutum ve davranışlarını kendi kendilerinin değerlendirmesidir. Öğrenci kendi eksiklerini görebilir.
Akran değerlendirme, katılımcı bir değerlendirmedir ve öğrencilerin birlikte etkin olarak çalışmalarına olanak sağlar. Öğrencilerin değerlendirme sürecine katıldığı bir diğer yöntem ise grup değerlendirmedir. Grup değerlendirme, bir grup öğrencinin, işbirliği içerisinde yürüttükleri çalışmalar kapsamında yapılır.
Tanılayıcı dallanmış ağaç tekniği nedir?
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç (TDA) tekniği geleneksel doğru-yanlış tipi sorulara benzeyen, öğrencilerin oluşturulan önermelere verdikleri doğru veya yanlış cevaplar ile sonuca ulaşmalarını sağlayan alternatif bir ölçme-değerlendirme aracıdır.
Ölçme değerlendirme yöntem ve teknikleri nelerdir?
sıklıklarına göre kullandıkları ölçme-değerlendirme teknikleri ortalamalarına göre sırasıyla; sözlü, performans ödevi, gözlem, drama, proje ödevi, çoktan seçmeli soru-kısa cevaplı maddeler, öz değerlendirme, açık uçlu soru, tartışma, görüşme, portfolyo, kavram haritası, deney, rubrik, grup değerlendirme, poster, akran …
Akran değerlendirme, gruptaki öğrencilerin belli ölçütler çerçevesinde birbirlerini değerlendirme sürecidir. Akran değerlendirme, öğrencilerin kendilerine olan güvenlerinin artmasını sağlar. Değerlendirmeye temel oluşturan beceri ve ölçütlerin saptanması konusunda öğrenciye bakış açısı sağlar.
Değerlendirme, yapılan bir işin, ortaya konan bir yapıtın ya da düşüncenin ne ölçüde başarılı olduğu ile ilgili karar açıklamaktır. Değerlendirmeden söz edilebilmesi için ortada bir yapıt, ürün ya da düşünce olmalıdır. Bir yapıta yönelik olmayan genel yargılar değerlendirme niteliği taşımaz.
Akran değerlendirme ne demek?
Akran değerlendirme, benzer seviyedeki öğrencilerin, öğrenme çıktılarının, ürünlerinin kalitesini değerlendirdikleri bir süreç olarak tanımlanmaktadır (Bushell, 2006). Bu süreçte öğrenciler belirli ölçütler yardımıyla akranlarının performanslarını değerlendirmede, değerlendirme sürecine katılmaktadırlar.
Alternatif ölçme ve değerlendirme teknikleri nelerdir?
Başlıca alternatif ölçme değerlendirme araçları; Performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası (portfolyo), kavram haritaları, yapılandırılmış grid, tanılayıcı dallanmış ağaç, kelime ilişkilendirme, proje, drama, görüşme, yazılı raporlar, gösteri, poster, grup ve/veya akran değerlendirmesidir.
Bir öz değerlendirme yazman gerektiğinde ya da kişisel büyüme planının bir parçası olarak bunu yapmak istediğinde uğraştığına değecektir. Etkili bir öz değerlendirme yazmak için başarılarını düşünmek, ifadelerini kanıtlarla desteklemek ve yeni profesyonel hedefler belirlemek gerekir.
Akran değerlendirmesi veya öz değerlendirme , öğrencilerin veya akranlarının, bir öğretmenin kıyaslamalarına dayalı olarak ödevleri veya testleri derecelendirdiği bir süreçtir .
Öz değerlendirmede amaç; ulusal ve uluslararası kalite ölçütlerine göre kurumların planlama yapması, çıktıların izlenmesi ve değerlendirilmesi, kurumsal kalite hafızasının oluşturulması ve kurumda iç kalite kontrol sisteminin kurulmasıdır.
Öz değerlendirme nedir örnek?
Öz değerlendirme nedir? Belli bir konuda bireyin kendi kendisini değerlendirmesidir. Öz değerlendirme öğrencilerin kendilerini keşfetmelerine, güçlü ve zayıf yönlerini tanımalarına yardımcı olur. Ömür boyu kendi performans ve gelişimlerini bağımsız olarak ve gerçekçi şekilde değerlendirmeye yönlendirir.
Öz geçmiş mi öz geçmiş mi?
Türkçe yazım kurallarına göre, birleşme sırasında bir veya iki kelimede de anlam kayması meydana geldiği zaman o kelimeler bitişik yazılmalıdır. Bu kural özgeçmiş kelimesi içinde geçerlidir, ‘öz geçmiş’ şeklinde yazımı yanlıştır, doğru yazılışı ‘özgeçmiş’ olarak geçerlidir.
Akran değerlendirme, katılımcı bir değerlendirmedir ve öğrencilerin birlikte etkin olarak çalışmalarına olanak sağlar. Akran değerlendirme, öğrencilerin sınıf arkadaşlarının çalışmalarının belirli ölçütler doğrultusunda değerlendirmesiyle gerçekleştirilir (Boud, Cohen ve Sampsom, 1999).
Akran değerlendirme, benzer seviyedeki öğrencilerin, öğrenme çıktılarının, ürünlerinin kalitesini değerlendirdikleri bir süreç olarak tanımlanmaktadır (Bushell, 2006).
Değerlendirme Formu ne demek?
Performans değerlendirme formu, işletmeniz açısından performans değerlendirme işleminin daha kolay bir şekilde yapılabilmesine olanak tanıyan, süreçlerinizi kısaltan, danışmanlık maliyetlerinizi düşüren formlardır.
Öz değerlendirme raporu nasıl hazırlanır?
Öğrencilerin, başta belirlenmiş ölçütleri kullanarak belli bir konuda kendi çalışmalarını, bilgi, beceri, tutum ve davranışlarını kendi kendilerinin değerlendirmesidir. Öğrenci kendi eksiklerini görebilir. Öğrenci kendini değerlendirirken neleri öğrenip neleri öğrenmediğini belirleyebilir.
Özdeğerlendirme sürecini oluşturan basamaklar aşağıdaki gibidir:
Özgeçmiş Nasıl Yazılır?
Özveri nasıl yazılır TDK?
Özveri kelimesi de birleşik bir isim olduğu için ayrı değil bitişik yazılması gerekir.
Akran değerlendirme nasil yapilir?
Son Güncelleme:
“Özdeğerlendirme raporu” ifadesi nerede kullanıldığına göre anlamı değişir. Temelde bir birimin veya kurumun kendini değerlendirmek amacıyla hazırladığı rapordur. Bu nedenle raporun şu aşağıdaki konulara uygun olması beklenir:
Özdeğerlendirme raporları değişik seviyelerde hazırlanabilir: öğretim üyesi tarafından bireysel bazda, ders veya diploma programı bazında, disiplin/ ıuzmanlık alanı için, bölüm bazında, fakülte bazında, herhangi bir idari birim bazında (öğrenci işleri) veya kurum genelinde olabilir. Bu web sitesinde bahsi gecen özdeğerlendirme raporları KİDR; dış değerlendirme kuruluşları için hazırlanan (EUA gibi) raporlar ve iç kalite güvence sistemi bileşenleri olan bölüm ve üniversite yıllık özdeğerlendirme raporlarıdır. Bölüm özdeğerlendirme raporları deklare edilen standartlara uygun bir akademik yaşam sürdürüldüğüne dair bölümün bir önceki yıla ait kanıtlarını, analizlerini üretmesidir. Burada bölüm çekirdek birim olarak algılanmıştır ve öğretim üyelerinin yıllık faaliyetlerine dayanan, bu verilerin bölüm seviyesinde birleştirildiği, irdelendiği, paylaşıldığı bir doküman kastedilmektedir. Üniversite özdeğerlendirme raporu ise çekirdek birimlerden gelen kanıt, analiz ve iyileştirmelerin süzülerek kurum geneli için hazırlanan yıllık değerlendirmedir. KİDR bu üniversite özdeğerlendirme raporu veya onun kısaltılarak (25-30 sayfa) Yükseköğretim Kalite Kuruluna gönderilen halidir. Geçmiş bir yılı analiz eder, üniversitenin ne yapmak istediğini veya nasıl yaptığını değil, bir yıllık uygulama sonunda ürettiği ölçümleri ve bu ölçümlerin değerlendirilmesi ile atılan değişim/ iyileştirme adımlarını tartışır. Sayıları vermek dışında onları yorumlamak, anlam kazandırmak, trend analizleri yapmak, daha önce konmuş hedef veya kriterler ile karşılaştırmak, rakiplerle – ortaklarla karşılaştırmak, sayısal olmayan etki ve ortamları değerlendirmek üzere kurgulanır.
Üniversite yıllık özdeğerlendirme raporu ile KİDR arasında ince bir fark vardır, olmalıdır. Her ne kadar yukarıda KİDR’ın bu özdeğerlendirme raporunun özeti, kısaltılmış şekli olduğu belirtilmiş ise de fark, raporun gayesi ile ilgili iki farklı duruşun getirdikleridir. Özdeğerlendirme raporları “öğrenmek” veya “ikna etmek” üzere hazırlanabilir. Üniversite yıllık özdeğerlendirme raporu kurum iç kalite güvence sisteminin parçası olarak ve sadece “öğrenmek” üzere düzenlenir; kurumun durumunu öğrenerek ilgili iyileştirme adımlarını atabilmesi içindir. KİDR merkezi otoriteyi ikna etmek üzere, diğer bir deyişle hesap verebilirlik gayesiyle hazırlanır; zaten merkezi otoritenin (Kalite Kurulunun) formatına göre hazırlanır. Martin Trow[1] ikisinin aynı anda yürütülmesini tavsiye etmez; böyle yapmaya çalışan kurumların zaman içinde kendi özgün yapı ve davranışlarını yitirerek ortak, merkezi koşullara, beklentilere esir düşeceğini söyler. Bu nedenle kurumların üniversite yıllık özdeğerlendirme raporunu bilinçli bir gayretle KİDR’a dönüştürmeleri, ancak öğrenme süreçlerinde kendi özdeğerlendirme raporlarını kullanmaları önerilir.
Dış değerlendirme kuruluşları için hazırlanan (EUA-IEP gibi) özdeğerlendirme raporları yıllık karakterde olmayıp hem kurumu tanıtan hem de analiz eden, değerlendiren yapıdadır. Bu nedenle PUKÖ döngüsünün tüm bileşenlerini içermek durumundadır. Yani hem kurumun ne yapmak istediğini/ planladığını, hem nasıl yaptığını/planları nasıl uyguladığını, hem de yukarıda KİDR için tarif edilen ölçme ve önlem alma süreçlerini kapsar. Tabii bu nedenle daha yüzeysel, sadece ana konuları raporlayan, çok gereken ayrıntıya ancak eklerde yer veren yapıdadır.
[1] Trow, M. (1996) ‘Trust, markets and accountability in higher education: A comparative perspective’, Higher Education Policy 9(4): 309–324.
çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası