continental kış lastiği fiyatları 225 45 r17 / Continental /45 R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği - A

Continental Kış Lastiği Fiyatları 225 45 R17

continental kış lastiği fiyatları 225 45 r17

Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği

Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği' ni ücretsiz kargo fırsatı ile 0' TL den satın alabilirsiniz.

• Üretim Tarihi :
  • Islak Zeminde Kavrama Etiketi : -
  • Yakıt Tasarrufu Etiket Değeri : -
  • Gürültü Etiket Değeri (Desibel) : - Db

• Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği peşin fiyatına dört taksit

Etiketler:Continental Fr Wintercontact Ts

Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği özellikleri aşağıda sıralanmıştır.

Continental

Gürültü Etiket Değeri

Ürün KoduCon

Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği Yorumları

Continental /45R17 91H FR WinterContact TS Kış Lastiği'ni tüm kredi kartları ile peşin fiyatı üzerinden vade farksız 4 ay taksit* seçeneği ve ücretsiz kargo avantajı ile satın alabilirsiniz.

Taksit Seçenekleri

Güvenli sürüş hiç bu kadar iyi hissettirmemişti

Aracınızın Tüm İhtiyaçlarına Uygun Lastik Modelleri

İster kompakt bir otomobil sahibi olun ister orta büyüklükte ya da lüks bir araç kullanın, ihtiyaç duyabileceğiniz farklı otomobil lastik modelleri bilgilerini kategorimizde kolayca bulabilirsiniz. Zorlu kış koşullarında yağmur, kar ve buzlanmadan etkilenmeden güvenli bir sürüş deneyimi yaşamak için kışlık lastikleri tercih edebilirsiniz. Kışlık modellerde en ağır hava koşullarında bile yüksek sürüş kontrolüne ve ıslak zeminde mükemmel yol tutuşuna sahip olabilirsiniz.

Aynı lastiklerle uzun kilometreler yapmak istiyorsanız YellowChili hamuru bileşenleri ile özel olarak geliştirilen lastik modelleri tam size göre! Dayanıklılığı ve verimliliği arttırılan lastikleri uzun süre konforla kullanmaya devam edebilirsiniz. Otomobilinizin yüksek performansına uyum sağlayacak, doğaya saygılı bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız çevre dostu seçeneklerle tanışmalısınız. Ürünlerin vadettiği üstün sürüş deneyiminin keyfini çıkarırken hem daha az yakıt tüketebilir hem aracınızdan salınan karbondioksit emisyonunu azaltabilirsiniz.

Profesyonellerin de tercihi olabilecek, spor arabalara özel üretilen lastik modelleriyle yüksek hızlarda bile maksimum dengeyi ve kontrolü yakalayabilirsiniz. Hem soğuk havalarda hem sıcak havalarda daha kısa fren mesafesi ve daha iyi hızlanma vadeden 4 mevsim lastik seçenekleriyle sıra dışı bir sürüş deneyimi yaşayabilirsiniz. SUV ya da 4x4 bir araca sahipseniz de ihtiyacınız olan lastik ebatlarını ürünlerimiz arasında bulabilir, yolda ve arazide konforlu bir sürüş deneyimleyebilirsiniz.

Karavan kampı yaparken mevsim ayırt etmiyor ve en zorlu koşullarda bile doğada olmaktan keyif alıyorsanız karavanınız için en iyi lastik modellerine de kategorimizden ulaşabilirsiniz. Kış lastiklerinin optimize edilmiş frenleme etkisi sayesinde korkusuzca seyahat edebilirsiniz. Dayanıklılığıyla fark yaratan modellerle lastiklerinizle sınır tanımadan kilometrelerce yol alabilirsiniz. Güvenlik ve verimliliği bir arada sunan ürünler, ağır yüklü karavanınızı bile güvenle kullanabilmenize olanak tanır.

Yalnızca dört tekerlekli bireysel araçlarınız için değil, iki tekerlekli motosiklet ve bisikletleriniz için de en ideal lastik modellerini sunuyoruz. Hem hızlı hem güvenli bir sürüş deneyimi için her ebatta ürünü geniş lastik yelpazemizin içinden bulabilirsiniz. İster profesyonel bir sporcu olarak yarışlara katılın ister kendi ulaşımını sağlayan bir sürücü olun, tercih edeceğiniz modelle maksimum konforu yaşamaya hazırsınız!

Ticari Araçlarınız İçin Özel Olarak Tasarlanan Lastik Seçenekleri

Şehir içi ya da şehir dışı yolcu taşımacılığı yapan bir otobüs filonuz bulunuyorsa misafirlerinizin güvenliği ve konforunu tesis etmeniz oldukça önemli. Bu noktada maksimum emniyet vadeden otobüs lastiği modellerimizi tercih edebilirsiniz. Arttırılmış dayanıklılığa sahip ürünlerle yolda kalma riski olmaksızın otobüslerinizin varış yerine ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Dört mevsim yeterli performans sunan lastiklerin ıslak zeminlerdeki mükemmel tutuş kapasitesi sayesinde zorlu koşullarda bile kolayca yol alabilirsiniz. Aracınız için doğru lastiği tercih ederek yakıt tüketiminden tasarruf edebilirsiniz.

Kamyon lastiği modelleri ile yük taşımacılığını da farklı bir seviyeye ulaştırıyoruz. En ağır yükleri bile kolayca taşıyabilecek, yüksek dayanıklılık sağlayan gövde yapısına sahip ürünlerimizle hem güvenli bir sürüş hem yakıt tasarrufu vadediyoruz. Hizmet ömrü uzatılan seçeneklerimizle lastik değiştirmeye gerek kalmadan uzun yollar gidebilmenize olanak tanıyoruz.

Tarımın öneminin ve değerinin farkında olarak çiftçilere kullanım kolaylığı sunacak tarım lastiği modelleri üretiyoruz. Kaliteli ve dayanıklı şekilde tasarlanan traktör lastiği seçeneklerimiz ideal çekiş gücü vadederken mera uygulamalarında ekinlerinize minimum düzeyde zarar verir. Bu sayede ürün verimliliğinize katkıda bulunur. Her mevsime ve zemine kolayca uyum sağlayan lastikler, hem tarlalarda hem asfaltta konforlu bir sürüş deneyimi yaşatır. Tekerleklere toprak sıkışmasını minimize eden teknolojileriyle her koşulda mükemmel performans gösterir.

Yüksek Teknoloji Ürünü Lastikler

Lastiklerimizi üretirken üstün Alman mühendisliğiyle geliştirilen ileri teknolojileri kullanıyoruz. ContiSeal™ teknolojisi ile lastik delinme ya da patlaması durumlarında en yakın lastik servisi arayışınıza son veriyoruz. Bunu lastiklerimizi delinmelerin %80'ini hiçbir işleme gerek kalmadan kendi kendini anında kapatacak şekilde tasarlayarak başarıyoruz. Bu sayede yolda kalmanızın, zaman kaybetmenizin ve sürekli yanınızda yedek lastik taşıma zorunluluğunun önüne geçiyoruz. SSR teknolojimiz ise delinerek hasar alan lastiklerle bile 80 kilometreye kadar durmadan yola devam etmenize imkân tanır. Böylelikle yolda zor durumda kalmanızın önüne geçer.

ContiSilent™ teknolojisi ile de size yol gürültüsünden uzak, rahat ve keyifli bir yolculuk yaşatmayı hedefliyoruz. Lastik sırtlarının iç yüzeylerine boşluk gürültüsünü emen ve yolculuk sesinin araç içine aktarılmasını engelleyen özel bir poliüretan köpük tabaka entegre ediyoruz. Böylelikle yolculukta huzurunuzu kaçırabilecek gürültüleri 9 dB(A)'ya kadar azaltabiliyoruz.

Siz de çeşitli lastik hız endeksine sahip ürünlerimiz arasından seçim yapmadan önce lastik hava basınç tablosunu da inceleyebilirsiniz. Böylelikle kendiniz için ideal lastiğe kolayca ulaşabilirsiniz.

Cazip Lastik Fiyatları

Continental olarak hem ticari hem binek araçlar için kaliteli ürünleri cazip lastik fiyatları ile sunuyoruz. Sizin için hazırladığımız lastik kampanyaları ile uzun süre kullanabileceğiniz, dayanıklı ve sağlam lastik modellerine bütçenizi zorlamadan sahip olmanıza imkân tanıyoruz.

Siz de hesaplı kışlık ve yazlık lastik fiyatları avantajlarından yararlanarak aracınız için doğru lastiği bulmak istiyorsanız Otomobil Lastik Modelleriya da Ticari Araç Lastik Modelleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Yeni açılan sayfada lastik ebadına veya araca göre arama yaparak ihtiyacınız olan lastiğe kolaylıkla karar verebilirsiniz. Lastiklerinize karar verdikten sonra size en yakın Continental bayisinden ürünleri hızla tedarik edebilir, özgür ve konforlu bir sürüş deneyimi yaşamaya hazır olabilirsiniz.

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası