Прості правила, як грати в азартні ігри / Онлайн казино України ❗️ → Топ казино на реальні гроші⚡️ - UEZD

Прості Правила, Як Грати В Азартні Ігри

Прості правила, як грати в азартні ігри

ред. код]

Гравці на запрошення круп'є робити ставки самостійно розташовують свої фішки на ігровому полі. Величина ставок обмежується мінімумом і максимумом вказаними на ігровому столі.

Круп'є запускає кульку проти руху колеса. Після слів круп'є: «Дякую, ставки зроблено»,&#;— ставки не робляться, не змінюються і не повертаються. Неоднозначні ставки, а також ставки, які невірно поставлені або ж нижчі за мінімум&#;— не приймаються.

Якщо ставка перевищує максимум, круп'є оголошує суму перевищення і зайва частина повертається гравцю після падіння кульки.

Після падіння кульки круп'є оголошує переможний номер. Всі програні ставки знімаються з поля. Всі ставки, які мають відношення до переможного числа, підлягають оплаті. Переможні ставки на полі гравець може забрати після того, як всі виплати зроблено. Якщо фішка торкається лінії, зараховується та комбінація, яка відповідає даному розташуванню.

Обмін грошових фішок на кольорові й навпаки під час спіну не проводяться.

Запуск кульки вважається не дійсним, якщо:

У випадку «зависання» кульки, а також з інших причин, які заважають нормальному обертанню кульки, рішення про повторний запуск приймається круп'є.

Гравець має право звернутися до круп'є за роз'ясненням правил гри.

Існують випадки, коли круп'є помилково знімає виграшну ставку з поля і не визнає цього. В такому випадку необхідно звертатися до старшого менеджера, оскільки за кожним столом, як правило, слідкують камери відеонагляду та істинність не важко встановити.

Гравці[ред.

Ще у році професійне міжнародне видання Casino News Daily, посилаючись на неофіційні джерела, оцінило річну виручку азартних онлайн-платформ в Україні млн євро. Закриття пунктів "державних лотерей", під виглядом яких працювали незаконні гральні заклади, та пандемія тільки сприяли зростанню онлайн-індустрії азартних ігор у році.

У середині року парламент зрозумів, що відсутність легальних казино та азартних онлайн-ігор щороку завдає держбюджету величезних збитків.

Відтак депутати ухвалили закон "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", який легалізував азартні ігри в Україні.

У році уряд очікує отримати 7,4 млрд грн за видані ліцензії гемблінг-операторам (англ. gambling – азартна гра).

Закон встановив основні правила організації та діяльності азартної індустрії в Україні, ліцензування, вимоги для компаній-організаторів, постачальників програмного забезпечення та ігрового обладнання. 

Уряд розробляє відповідну нормативну базу і вже створив Комісію з регулювання азартних ігор і лотерей (КРАІЛ), яка видає ліцензії та контролює дотримання законодавчих вимог в індустрії.

Які загальні вимоги для всіх операторів азартних ігор?

Отримати ліцензію на організацію та проведення азартних ігор може лише юридично особа, зареєстрована в Україні.

Проте засновниками або контролерами такої юрособи можуть бути компанія або фізична особа будь-якої іноземної держави, крім РФ та держав, внесених до списку FATF.

Статутний капітал повинен становити не менше 30 млн грн, джерела походження яких можна підтвердити офіційними документами.

Організатору азартних ігор потрібно оформити цільовий банківський депозит або банківську гарантію здійснення виплати виграшів щонайменше на 43,2 млн грн у році.

Є шість ліцензій, на основі яких дозволяється проведення онлайн-ігор та офлайн-ігор.

1. Ліцензія на проведення азартних ігор у гральних закладах казино.
2. Ліцензія для залу гральних автоматів.
3. Ліцензія на букмекерську діяльність у закладах та онлайн.
4. Ліцензія на проведення парі-тоталізатора на іподромі.
5. Ліцензія на онлайн-казино.
6. Ліцензія на проведення онлайн-ігор у покер.

Ліцензія видається одній юридичній особі і не може бути продана чи передана іншій особі. Оператор азартних ігор, який отримав ліцензію, може здійснювати діяльність лише під одним брендом.

Чи може одна компанія отримати кілька різних видів ліцензій?

Закон не забороняє одному оператору отримати кілька видів ліцензій. Крім того, на відміну від багатьох інших держав, Україна не обмежує кількість ліцензій, яку можна отримати.

Як виглядає отримання ліцензій?

Для казино

Для діяльності казино необхідно отримати такі ліцензії.

1. Основну ліцензію на проведення азартних ігор у гральних закладах казино.

У році вартість ліцензії становить млн грн на один заклад казино у Києві та млн грн – в інших населених пунктах. Ліцензія видається на п'ять років та оплачується щорічно п'ятьма рівними частинами.

Поновлення або продовження строку дії ліцензії не передбачено, тому оператору доведеться через п'ять років отримувати нову ліцензію.

2. Додаткові ліцензії на кожні гральний стіл, стіл-рулетку та гральний автомат.

У році вартість ліцензії на стіл-рулетку становить 1, млн грн, на гральний стіл без рулетки – тис грн, на гральний автомат – 36 тис грн. На підставі основної ліцензії дозволяється розміщувати до гральних автоматів.

Додаткові ліцензії видаються на строк дії основної ліцензії, оплата за додаткові ліцензії теж щорічна.

Казино можна відкривати лише в спеціальних зонах.

1. Для Києва – у готелях категорії "п'ять зірок" з номерним фондом не менше номерів. Мінімальна площа казино – кв м. Приміщення має бути відокремлене таким чином, щоб унеможливити неконтрольований вхід клієнтів без їх ідентифікації.

У Києві є шість п'ятизіркових готелів. Лише один з них мав казино до заборони у році, тому незрозуміло, чи мають нові готелі приміщення, які відповідають вимогам та можуть бути передані в оренду організаторам казино.

2. Для інших населених пунктів України – у готелях категорій "п'ять зірок" та "чотири зірки", у яких є не менше номерів. Для чотиризіркових готелів вимоги щодо мінімальної площі казино відсутні, для п'ятизіркових – кв м.

3. Територія заміського комплексу відпочинку, розташованого за межами міста, загальною площею не менше 10 тис кв м з п'ятизірковим готелем.

4. Спеціальна гральна зона, створена рішенням Кабміну. Таких територій може бути створено не більше п'яти.

Вимоги

1. Гральне обладнання має пройти сертифікацію та бути підключене до Державної системи онлайн-моніторингу.

Мінімальна кількість: десять гральних столів, з яких мінімум дві рулетки, та 50 автоматів для міст з чисельністю населення понад тис осіб; п'ять гральних столів, з яких мінімум одна рулетка, та 20 автоматів для територій за межами населених пунктів та міст з чисельністю населення менше тис осіб.

Використовувати можна лише сертифіковані гральні автомати, випущені не пізніше року без купюроприймачів.

2. Чисельність працівників не може бути меншою за 50 осіб. Працівник не може бути молодшим за 21 рік.

Українське законодавство не вимагає отримання ігрової ліцензії менеджментом та працівниками казино. У США та Великобританії працювати адміністратором або круп'є може лише особа, яка має відповідну ліцензію.

4. Казино може працювати в окремі дні, години або 24/7 за умови дотримання загальних вимог щодо забезпечення громадської безпеки і правопорядку, граничного рівня звукового шуму та електромагнітного випромінювання.

5. Участь в азартній грі здійснюється з використанням спеціальних чипів – ігрових замінників гривні. У казино не можуть працювати банківські та кредитні установи й ломбарди, заборонено встановлювати банкомати і пункти обміну валют.

6. Відвідувачем казино та гравцем може бути особа, яка досягла річного віку, надала документ, що посвідчує особу, та відсутня в реєстрі осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та участь в азартних іграх.

За бажанням особі можуть надати фізичну або електрону ідентифікаційну картку гравця, яка заміняє посвідчення особи.

У гральні заклади не допускаються особи в стані наркотичного чи алкогольного сп'яніння.

У залі казино обов'язкове розміщення інформації українською та англійською мовами щодо ліцензії, обов'язкових правил, шансів на виграш, можливого програшу та втрати коштів.

Існує також інвестиційна ліцензія для казино. Кабмін може видати таку ліцензію інвестору, який будує готельний комплекс категорії "п'ять зірок" з номерним фондом не менше номерів у Києві або номерів – в інших містах.

Інвестиційна ліцензія видається безкоштовно та діє протягом десяти років. Її власник повинен вносити щорічну ліцензійну плату за кожен гральний стіл, рулетку та гральний автомат.

Для залу гральних автоматів

Зали гральних автоматів можуть працювати лише в спеціальних гральних зонах.

1. У готелях категорій "три зірки", "чотири зірки" та "п'ять зірок" з номерним фондом не менше 50 номерів – у Києві.

2. У готелях категорій "три зірки", "чотири зірки" та "п'ять зірок" з номерним фондом не менше 25 номерів – в інших населених пунктах.

Для діяльності необхідно отримати такі ліцензії.

1. Основну ліцензію на проведення азартних ігор, яка дозволяє розмістити гральних автоматів. Основна ліцензія видається на п'ять років та у році коштує 45 млн грн.

2. Додаткову ліцензію на кожен гральний автомат, сплачується щорічно. У році її вартість становить 36 тис грн.

Для відкриття залу гральних автоматів, крім загального пакета документів, слід надати договір купівлі-продажу гральних автоматів та документ сертифікації гральних автоматів.

Вимоги

Гральні автомати слід розміщувати так, щоб їх не було видно із зовнішнього боку будівлі. Площа залу гральних автоматів не може бути меншою за кв м. Зал має бути обладнаний системами охоронної сигналізації та відеоспостереження.

Вимоги до гральних автоматів, персоналу, карток гравців та грошей аналогічні вимогам до казино.

Для здійснення букмекерства

Букмекерську діяльність дозволено проводити лише в букмекерських пунктах або онлайн.

Ліцензія на букмекерську діяльність дозволяє приймати ставки в букмекерських пунктах або на онлайн-платформі. Вартість ліцензії у році – млн грн, строк дії – п'ять років. Щорічна плата за кожний пункт становить тис грн.

Букмекерські пункти площею не менше 50 кв м можуть розміщуватися лише в межах спеціальних територій.

1. У готелях "три зірки", "чотири зірки" та "п'ять зірок" з номерним фондом не менше 50 номерів – для Києва.

2. У готелях "три зірки", "чотири зірки" та "п'ять зірок" з номерним фондом не менше 25 номерів – для інших населених пунктів.

3. На території іподромів – для прийняття ставок на кінні перегони.

В інтернеті дозволяється здійснювати букмекерську діяльність через сайти та мобільні додатки. Кожен онлайн-букмекер повинен мати спеціальну онлайн-систему, сайт та доменне ім'я та повідомити їх КРАІЛ.

Закон дозволяє власникам іподромів отримати ліцензію на проведення парі-тоталізатора. Її вартість становить 6 тис грн та видається на п'ять років. Ліцензія дозволяє власникам іподромів приймати ставки та виплачувати виграші.

Які приміщення можуть здаватися в оренду для казино, залів гральних автоматів та букмекерських контор?

Лише нежитлові приміщення, власники яких отримали дозвіл Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.

Які є особливі вимоги для організаторів азартних ігор в інтернеті?

В інтернеті дозволена діяльність онлайн-казино, онлайн-покера та букмекерство.

Вартість ліцензії на онлайн-казино у році – 39 млн грн, на організацію та проведення онлайн-покера – 30 млн грн.

Основна ліцензія, отримана на провадження букмекерської діяльності, дозволяє організовувати букмекерство онлайн без отримання додаткових ліцензій.

Усі ліцензії видаються на п'ять років і не передбачають продовження чи поновлення, тому кожні п'ять років організатор повинен отримувати нову ліцензію.

Вимоги

1. Сервери, інші технічні засоби онлайн-системи організації казино повинні розміщуватися лише на території України.

2. Організатор онлайн-казино, покера чи букмекерства може здійснювати діяльність через свій сайт з доменним ім'ям ua та/або через свій мобільний додаток, вказаний у реєстрі.

3. Ставки можна приймати від резидентів України і від нерезидентів.

4. Гравці проходять обов'язкову ідентифікацію за допомогою електронного підпису, MobileID, BankID.

5. Гравець має право встановити грошовий ліміт на онлайн-гру.

6. Гра або схиляння до гри в кредит заборонені.

7. Оплата ставок, повернення коштів, виплата виграшів гравцям здійснюються лише в безготівковій формі.

Як обмежується доступ резидентів України до неліцензійних онлайн-платформ?

Постачальники хостингу повинні обмежувати доступ до неліцензійних сайтів на території України. Зараз доступ до неліцензійних онлайн-платформ не обмежений.

Коли такі платформи почнуть блокувати, чи зможуть українські споживачі отримувати доступ до азартних сайтів шляхом зміни VPN і чи будуть такі дії блокуватися, не відомо.

Українські банки або платіжні системи, що діють на території України, не повинні дозволяти платежі на користь осіб, які проводять азартні ігри на території України без ліцензії або які надають послуги з доступу до таких азартних ігор.

Як це буде працювати, поки що невідомо, оскільки Нацбанк ще не видав відповідні інструкції для банків.

Чи існує ліцензування постачальників software операторам азартних ігор?

Українські ІТ-компанії мають право постачати послуги або програмне забезпечення для організації та проведення азартних ігор лише на підставі B2B-ліцензії з надання послуг у сфері організації та проведення азартних ігор.

Ліцензія не потрібна, якщо українська компанія-організатор азартних ігор придбає послуги або програмне забезпечення в сертифікованого в Україні нерезидента. Ліцензія надається на п'ять років, її вартість у році становить 1,8 млн грн.

Схожі вимоги щодо ліцензування постачальників software операторам азартних ігор існують у Великобританії та США.

Які вимоги для промоушен та рекламування азартних ігор?

Реклама азартних ігор, торговельних марок та інших позначень, під якими провадиться діяльність з азартних ігор, дозволяється на радіо і телебаченні з 23 години вечора до 6 години ранку. Є також низка заборон.

1. Спонсорування телепрограм, радіопрограм, театрально-концертних та інших заходів, призначених переважно для осіб, які не досягли 21 року (крім трансляції спортивних заходів).

2. Реклама в різних виданнях та друкованих ЗМІ, крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм.

3. Зовнішня реклама, реклама на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену.

4. Реклама на товарах та в розважальних місцях, призначених для осіб, які не досягли річного віку.

Крім того, у рекламі забороняється використовувати осіб, які не досягли річного віку.

Реклама повинна містити застереження: "Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність".

Чи відповідають такі вимоги світовій практиці? Чи буде закон стимулювати розвиток індустрії?

Загалом вимоги закону та регулювання відповідають міжнародній практиці. Проте є два принципові питання, на які скаржаться міжнародні оператори азартної індустрії.

1. Вимога щодо розташування серверів і технічних засобів винятково в Україні.

2. Податкове навантаження на операторів.

Щодо першого питання: відповідальний комітет парламенту погодив законопроєкт, що дозволяє розташування серверів і технічних засобів онлайн-системи організації азартних ігор на території України, Європейської економічної зони та/або інших країн, де встановленні аналогічні стандарти та вимоги у сфері азартних ігор.

Вказана норма щодо серверів буде доповнена обмеженням щодо розміщення технічних засобів у РФ та, скоріше за все, схвалена парламентом на початку року.

Щодо другого питання: вартість ліцензії та податок на прибуток з операторів азартних ігор необґрунтовано високі порівняно з країнами ЄС.

Вартість української ліцензії на казино та податкове навантаження на операторів можна порівняти лише з аналогічними показниками в США та в Макао, які є світовими столицями гемблінгу та куди їдуть відвідувачі з усього світу.

Пропонується звільнити від оподаткування виграші фізосіб-клієнтів, оскільки оператор виступає податковим агентом гравця і має утримувати з його виграшу 18% податку з доходів фізичних осіб та 1,5% військового збору, а також зменшити ставку податку на доходи операторів, отримані від азартних ігор, з 18% до 10%.

Законопроєкт щодо зменшення податкового навантаження на операторів азартної індустрії внесений до порядку денного зимової сесії парламенту, тому можна очікувати, що податкові зміни скоро будуть схвалені.

Автори

 

фінанси

Уряд винен Нацбанку майже мільярдів. Хто збагачується на цих боргах?

Більшість грошей, які цьогоріч отримає НБУ від виплат за облігаціями Мінфіну, залишиться в банків, а бюджет ризикує втратити до млрд грн.

SOE WEEKLY

Приватизація майже стоїть, ФДМУ хоче управляти основними держпідприємствами і може отримати нового голову

НБУ закликає держбанки не інвестувати в облігації країн G7, "Українські розподільчі мережі" отримали державні частки у п'яти обленерго: головні події у житті держкомпаній 3 – 10 листопада.

інфраструктура

Шефство країн над відбудовою регіонів: чи спрацювала ідея Зеленського

На заклик президента до партнерів допомогти відновити постраждалі регіони відгукнулося чимало держав, однак показовим став приклад лише однієї з них.

WEEKLY CHART

Безвихідне положення. У яких галузях бізнес не почав бойкот РФ?

Які сектори та фірми досі найбільше підтримують агресора.

PROMOTED

Інвестиції в землю під час війни: якою є стратегія, що принесе прибуток

Після зняття мораторію на продаж землі та відкриття ринку у липні року земельні ділянки сільськогосподарського призначення стали одним з найвигідніших інвестиційних інструментів українців.

Усі публікації
ред. код]

Стіл рулетки складається з двох частин: барабану та ігрового поля. Ставки на ігровому полі гравці роблять самостійно за допомогою кольорових фішок. Кожен гравець має право грати фішками лише одного кольору, які належать до даного ігрового столу. Такі фішки можна придбати в круп'є столу, обмінявши їх на грошові фішки (які можна придбати за готівку в касі казино). Придбавши кольорові фішки, гравець замовляє їх вартість, в межах мінімуму і максимуму даного столу на ставці straight up. Покидаючи стіл, гравець обмінює кольорові фішки на грошові, оскільки після закриття ігорного столу, вони обмінюються за мінімальною ставкою.

Ставки та виплати[ред.

Президент підписав закон про гральний бізнес, а НАЗК заявляє, що документ містить значні корупційні ризики. Що він передбачає та з якими складнощами може зіткнутися ринок?

13 серпня року – дата, що знаменує успішне завершення довготривалого та суперечливого шляху закону "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" до ухвалення та набуття чинності. 

Протягом останніх шести років навколо "грального" закону було зламано немало списів.

Одні доводили, що гральним автоматам у країні не місце, а надіям наблизитися до успіху Лас-Вегаса судилося розбитися на крутих скелях українських реалій.

Інші оперували цифрами, нагадуючи про розквіт тіньового ринку ігорного бізнесу, обсяг якого, за консолідованими оцінками експертів, "тягне" на 1 млрд євро, з яких державна скарбниця нічого не отримує.

Реклама:

Незважаючи на завершення баталій на користь принципу "не здатен перемогти – очоль", розраховувати на мир не доводиться.

Напередодні Національне агентство з питань запобігання корупції випустило заяву про те, що текст документа містить значні корупційні ризики через неузгодженості низки положень.

Причини запеклих суперечок зрозумілі. Гральний бізнес – це сфера, де надзвичайно складно розмежувати інтереси його власників та ризики для гравців, які можуть потрапити в "азартну" залежність.

Тим не менше, заборона азартних ігор та відсутність закону не дорівнювала відсутності азартних ігор. Наявність недосконалого регулювання – краще за ідеальне нереалізоване регулювання.

Що ж передбачає закон для ринку азартних ігор?

Вертикалі грального бізнесу

Закон легітимізує основні вертикалі грального бізнесу, серед яких – казино та онлайн-казино, букмекерська діяльність у букмекерських пунктах та онлайн, зали гральних автоматів та онлайн-покер.

Отримати ліцензію на кожен вид діяльності, за законом, може лише компанія, створена за українським правом.

Казино

Закон дозволяє відкривати казино лише в готелях, які відповідають низці вимог.

Так, у столиці казино з'являться у п'ятизіркових готелях з кількістю номерів не менше В інших містах операторам дозволяється розміщувати казино в чотиризіркових та п'ятизіркових готелях, які мають сто і більше номерів. 

Очікували вето: Зеленський підписав закон про гральний бізнес, не дивлячись на колізію у правках

Казино дозволені також у заміських комплексах відпочинку площею не менше 10 тис кв м з п'ятизірковим готелем.

До того ж, законодавець вирішив розкрити потенціал деяких територій і придумав поняття "спеціальна гральна зона". Таких зон буде п'ять, їх визначить уряд. Розташують їх у регіонах, розвиток яких необхідно стимулювати.

Також закон запроваджує інвестиційну ліцензію. Її можна отримати, збудувавши п'ятизірковий готель з номерами в Києві або із номерами – в інших містах. Тоді оператор звільняється від плати за ліцензію, строк дії якої – десять років.

Онлайн-казино

Закон не висуває спеціальних вимог до приміщень оператора онлайн-казино чи його фактичної присутності, крім того, що оператором може бути лише українська компанія.

Попередні версії містили норму, яка зобов'язувала операторів онлайн-казино розміщувати сервери в Україні, однак у фінальному тексті це правило відсутнє.

Для всіх онлайн-операторів казино передбачені загальні вимоги, наприклад, наявність доменного імені в зоні .ua та зареєстрованого сайту, через який онлайн-оператор веде свою діяльність.

Букмекерська діяльність

Букмекерська діяльність може здійснюватися онлайн та офлайн через букмекерські пункти на підставі єдиної ліцензії. 

Встановлені в законі вимоги до розміщення букмекерських пунктів суворі: у три-п'ятизіркових готелях з номерним фондом понад 50 номерів у Києві та понад 25 номерів – в інших містах. Мінімальна площа букмекерського пункту – 50 кв м.

У зв'язку з цим охочих відкрити букмекерські пункти буде небагато. Водночас завдяки легалізації кількість регульованих онлайн-букмекерів повинна суттєво зрости.

Закон також дозволяє відкрити один букмекерський пункт на іподромі, де прийматимуть ставки на результати кінних перегонів.

Гральні автомати

Одна з найбільш суперечливих вертикалей азартних ігор – сумнозвісні "однорукі бандити". Навколо цих гральних автоматів гриміли чи не найзапекліші суперечки та лунали заклики не допустити масової гральної залежності населення.

Ставити автомати можна в казино на підставі ліцензії на казино та в залах гральних автоматів на підставі окремої ліцензії.

Як і букмекерські пункти, зали гральних автоматів можна розташовувати лише в три-п'ятизіркових готелях з 50 номерами і більше в Києві, 25 номерами і більше – в інших містах. Одна ліцензія дає право встановити гральних автоматів. 

Гральний бізнес вивели з "тіні": 10 головних змін нового закону

Депутати передбачили низку обмежень на розташування залів гральних автоматів. Вони заборонені в населених пунктах, де проживає менш як 10 тис осіб. Не можна відкривати зали ближче метрів до навчальних закладів.

До того ж, операторам заборонено використовувати гральні автомати, виготовлені до року.

Онлайн-покер

Відповідно до закону, ліцензії видаються лише на онлайн-покер. Офлайн-покер можливий в казино як одна з азартних ігор або у формі спортивного покеру, який не вважається азартною грою.

Ліцензійні платежі та податки

Вартість ліцензій

Вартість ліцензій стала однією з головних підстав для критики перших версій закону. 

На зменшенні ліцензійних платежів наполягали міжнародні гравці. До них прислухалися: у фінальній версії документа ставки значно нижчі.

&#;  Казино – 60 тис мінімальних зарплат (,4 млн грн) у Києві і 30 тис мінімальних зарплат (,7 млн грн) в інших містах за п'ятирічну ліцензію.

За обладнання доведеться платити окремий щорічний внесок:  мінімальних зарплат (,5 тис грн) – за стіл з рулеткою, 90 мінімальних зарплат ( тис грн) – за стіл без рулетки, шість мінімальних зарплат (28,3 тис грн) – за гральний автомат.

&#;  Онлайн-казино –6,5 тис мінімальних зарплат (30,7 млн грн) за п'ятирічну ліцензію.

&#;  Букмекерська діяльність –30 тис мінімальних зарплат (,7 млн грн) за п'ятирічну ліцензію та щорічно 30 мінімальних зарплат за кожен букмекерський пункт.

&#;  Зали гральних автоматів –7,5 тис мінімальних зарплат (35,4 млн грн) за п'ятирічну ліцензію та щорічно шість мінімальних зарплат (28,3 тис грн) за кожен автомат.

&#;  Онлайн-покер –5 тис мінімальних зарплат (23,6 млн грн) за п'ятирічну ліцензію.

А що на практиці?

Здавалося б, про яку практику можна говорити, якщо повноцінно ринок азартних ігор у новій правовій парадигмі ще не запрацював? Проте деякі потенційні труднощі та недоліки можна відзначити вже зараз.

Лотереї

Хоча перші варіанти законопроєкту передбачали єдине регулювання для всіх видів азартних ігор, з фінальної версії закону лотереї були виключені.

Їх продовжив регулювати дещо застарілий закон "Про державні лотереї в Україні" з деякими правками, внесеними новим законом. Як і раніше, лотереї не вважаються азартними іграми.

Така ситуація може зіграти з ринком злий жарт: починаючи з неможливості гармонізувати норми законів про лотереї та про азартні ігри і закінчуючи тим, що чинне регулювання може не дозволити іноземним операторам лотерей зайти в Україну.

Ліцензійні платежі на перехідний період

Закон передбачає, що до моменту запуску Державної системи онлайн-моніторингу платежі за ліцензії на онлайн-казино, букмекерську діяльність та гральні автомати стягуються в потрійному розмірі.

Державна система онлайн-моніторингу – це спеціальне програмне забезпечення, покликане контролювати ринок азартних ігор у режимі реального часу. Систему планується запустити протягом двох років з моменту набуття чинності законом. Ще пів року оператори матимуть на підключення свого обладнання до системи.

Однак є побоювання, що старт системи онлайн-моніторингу може пригальмуватися на невизначений час. Якщо це станеться, то підтримання ліцензій вдарить по кишенях операторів.

Підписаний закон про гральний бізнес не може бути реалізований – НАЗК

Чи буде happy end

Спрогнозувати, що буде з українським гральним бізнесом, не може ніхто. Проте авторка статті, яка більш як шість років брала участь у розробці регулювання для українського ринку азартних ігор, має кілька припущень.

В "опануванні" українського ринку грального бізнесу зацікавлена низка іноземних операторів, які звикли працювати, дотримуючись чітких міжнародних стандартів і правил.

Є велика надія, що вони власним прикладом покажуть, як повинен діяти добросовісний гральний бізнес, створюючи на українському ринку зразкову ділову культуру та практику і роблячи його більш прозорим та цивілізованим.

У будь-якому разі, ставки зроблені, лишилося побачити, як вони зіграють.

Аліна Плющ, партнер ЮФ Sayenko Kharenko

Автор дякує за допомогу в підготовці тексту юристу Sayenko Kharenko Ярославі Чернищук

гральний бізнесЗеленськийВерховна радазаконодавство

Реклама:

фінанси

Уряд винен Нацбанку майже мільярдів. Хто збагачується на цих боргах?

Більшість грошей, які цьогоріч отримає НБУ від виплат за облігаціями Мінфіну, залишиться в банків, а бюджет ризикує втратити до млрд грн.

SOE WEEKLY

Приватизація майже стоїть, ФДМУ хоче управляти основними держпідприємствами і може отримати нового голову

НБУ закликає держбанки не інвестувати в облігації країн G7, "Українські розподільчі мережі" отримали державні частки у п'яти обленерго: головні події у житті держкомпаній 3 – 10 листопада.

інфраструктура

Шефство країн над відбудовою регіонів: чи спрацювала ідея Зеленського

На заклик президента до партнерів допомогти відновити постраждалі регіони відгукнулося чимало держав, однак показовим став приклад лише однієї з них.

WEEKLY CHART

Безвихідне положення. У яких галузях бізнес не почав бойкот РФ?

Які сектори та фірми досі найбільше підтримують агресора.

PROMOTED

Інвестиції в землю під час війни: якою є стратегія, що принесе прибуток

Після зняття мораторію на продаж землі та відкриття ринку у липні року земельні ділянки сільськогосподарського призначення стали одним з найвигідніших інвестиційних інструментів українців.

Усі публікації

Онлайн-гемблінг і правове регулювання

Інтернет-казино &#; це поширений різновид грального бізнесу. Онлайн-гемблінг &#; форма організації азартних ігор, що швидко бере на озброєння новітні цифрові технології. Як приклад, ставки і виплати у криптовалютах, а то і повна реалізація гемблінг-сервісу на блокчейні. Чи законний такий бізнес? Далеко не завжди. Чи є обов&#;язкові правила для гемблінг-сервісів і чи необхідно їм відповідати? Так, безумовно. Чи можна законно обійти правила регулювання онлайн-гемблінгу? Рішення є, хоча і не універсальні. В цій статті про ризики організації онлайн-гемблінгу та законні способи їх уникненняя.

Онлайн-гемблінг на блокчейні, ставки/виплати у криптовалютах і правове регулювання.

Організація і запуск грального бізнесу у якості онлайн-платформи супроводжується низкою юридичних питань. Це справедливо для кожної юрисдикції, і для України, і для Британії, і США з різноманіттям правил для кожного окремого штату. Це і специфічні питання ліцензування грального бізнесу, і загальні питання. Чим є гемблінг за законодавством України? Чи регулюють закони України такий вид організації азартних ігор, як онлайн-гемблінг? Наш матеріал розкриє правові особливості онлайн-гемблінгу, у тому числі виходячи з положень чинного в Україні законодавства.

Онлайн-гемблінг &#; це по суті всі сервіси і платформи, які надають онлайн-доступ до будь-яких видів азартних ігор та можливість взяти участь у них. Головною особливістю онлайн-гемблінгу (інтернет-казино) є доступність подібних ресурсів. Отримати доступ до онлайн гемблінг-платформ можна за допомогою будь-якого пристрою з виходом до мережі Інтернет. Онлайн-гемблінг швидко став спроможним конкурентом для класичних офлайн закладів та азартних ігор. Насправді ж, це не конкуренція, а нова форма грального бізнесу, як і в інших випадках онлайн-трансформації послуг і сервісів.

Яке регулювання онлайн-гемблінгу в Україні та світі? Якщо сподівалися побачити у цій статті особливості регулювання онлайн-гемблінгу в усіх країнах світу, змушені розчарувати. Різноманіття юрисдикцій і підходів до регулювання унеможливлює це у рамках нашого допису. Таку працю можна оформити як повноцінний посібник або книгу. Тонкощі правового регулювання онлайн-гемблінгу відрізняються навіть у рамках однієї федеративної держави. Так, у США правове регулювання не є монолітним і кожен штат має особливості. Кожна юрисдикція має нюанси, деякі взагалі не врегульовують гральний бізнес або забороняють його, як Україна донедавна.

Ми розглянемо гемблінг, його розмежування зі схожою діяльністю, питання регулювання і ліцензування на прикладі нового законодавства України. Зачепимо і ті правові питання, що є тотожними для абсолютно різних правових систем &#; це  фінмоніторинг, верифікація гравців та обробка їх даних. Захист прав користувачів гемблінг-сервісів (як споживачів) &#; ще одне правове питання з практично однаковими підходами до регулювання у різних юрисдикціях.

Як позбутися юридичних факторів ризику при організації грального бізнесу? Запорука юридичної безпеки гемблінг-бізнесу &#; повна відповідність вимогам обраної юрисдикції реєстрації або побудова бізнесу у такій формі, що виключає його регулювання та можливість застосування санкцій.

Онлайн-гемблінг давно знаходиться у центрі уваги наглядових і правоохоронних органів держав світу. Цей вид грального бізнесу отримує все ширше регулювання. Задача регулювання онлайн-гемблінгу в Україні покладається на норми Закону України &#;Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор&#;. Легалізація та детальна регламентація проведення азартних ігор через Інтернет – давно назріла потреба, яка отримала вирішення і в Україні завдяки новому закону. Ціна питання – від МЗП, тобто від 39 млн гривень.

Чи регулює Закон України &#;Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор&#; онлайн-гемблінг?

Так, такий вид гемблінгу визначений у пунктах 2, 3, 5 частини 1 статті 2 Закон України &#;Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор&#;. Визначення онлайн-системи організації та проведення азартних ігор наведене у пункті 36 частини 1 статті 1 закону про азартні ігри.

Чи зняв закон всі проблемні питання? Ні, через ціну ліцензій невеликий бізнес намагається відмежовуватись від регулювання та заощаджувати. Багато хто досить не сприймає своє онлайн-казино, яке хоститься через потужності лояльних до таких сервісів хостерів, як діяльність, що підлягає регулюванню. Це все доповнюється тим, що законодавство України та більшості країн світу не виокремлює реалізацію онлайн-гемблінгу на блокчейні зі ставками і виплатами у криптовалютах, як організацію самостійного виду азартних ігор. І без блокчейну та криптовалют, нелегальну діяльність сотень «класичних Інтернет-казино» вкрай важко обмежити і заблокувати.

Відповідно те, що і так не просто регулюється (маються на увазі платформи зі ставками і виплатами у криптовалютах), власне і не має специфічного зваженого регулювання з огляду на притаманні особливості. Це підштовхує до нелегальної та напівлегальної організації онлайн-казино. Незважаючи на проведений нами аналіз вимог до онлайн-гемблінгу і наявні прогалини у законодавстві, ми не підтримуємо протизаконну організацію азартних ігор. Тим більше, що розмежування азартних ігор від інших схожих заходів, а також закладені у законі можливості, і без того дозволяють організувати онлайн-бізнес, схожий на азартні ігри, без надмірного регулювання.

Онлайн-гемблінг та його ліцензування в Україні.

Чи потрібна ліцензія на організацію онлайн-гемблінгу? В Україні, після довгого затишшя та табу на гральний бізнес, ситуація змінилася. Зелене світло надане казино при готелях і онлайн-гемблінгу. КРАІЛ (Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей) з початку лютого до кінця травня року видала ліцензію. Цікаво що за цей же період до КРАІЛ подано аж заявок, з яких відхилено.

У більшості країнах світу є процедура ліцензування онлайн-гемблінгу (Інтернет-казино), як особливої форми організації азартних ігор. Процедура ліцензування передбачена у Нідерландах, Британії, США, інших державах. А окремі штати США, як відомо, мають і свої власні нюанси отримання дозвільних документів на організацію азартних ігор. Найдоречнішим вважається порядок ліцензування і правового регулювання онлайн-гемблінгу, визначений законодавством Мальти. Ця невелика за територією держава одна з перших ґрунтовно підійшла до створення правового фундаменту для регулювання організації та проведення азартних ігор у мережі Інтернет.

Організатором онлайн-гемблінгу може бути далеко не кожна компанія. За українським законом про азартні ігри це має бути юридична особа резидент України зі статутним капіталом у розмірі не менше 30 мільйонів гривень та численними іншими вимогами, що визначені у пунктах 1 &#; 11 статті 14 закону.

Ліцензування онлайн-гемблінгу в Україні проводиться за правилами розділу VIII Закону України &#;Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор&#;. Пункти 2 та 5 частини 1 статті 44 (види ліцензії) передбачають видачу таких ліцензій на здійснення онлайн-гемблінгу:

  • ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет;
  • ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у покер у мережі Інтернет.

Порядок ліцензування онлайн-гемблінгу, ліцензійні умови та перелік документів, що подаються для отримання ліцензії визначено у статтях закону про азартні ігри. Підстави відмови у видачі ліцензії та анулювання ліцензії визначені статтями закону. Розмір плати за ліцензію на онлайн-гемблінг вказано у статті 53 закону і прив&#;язано до розміру мінімальної заробітної плати. Це &#; 6,5 тисяч МЗП. Строк дії ліцензії &#; 5 років.

Ліцензування &#; не єдине юридичне питання у процесі організації законного гемблінгу в Україні та світі. Серед організаційних правових питань також значаться:

  • відкриття банківського рахунку та налагодження співпраці з платіжними системами;
  • дотримання вимог фінмоніторингу щодо верифікації гравців, процедури AML та KYC;
  • податкова оптимізація, прозора і закона легалізація доходів;
  • організація правильної і законної обробки даних онлайн-гравців;
  • оформлення відносин з гравцями за допомогою користувацьких угод.

Чи можливий відхід від регулювання через збереження анонімності та реалізацію гемблінгу на блокчейні?

Чи можливий відхід від регулювання через збереження анонімності власника / адміністратора та реалізацію гемблінгу на блокчейні? Відверта відповідь юриста &#; при досягненні значних масштабів такої діяльності, заходи забезпечення анонімності не гарантують захист власника бізнесу. Що ж до реалізації онлайн-гемблінгу на блокчейні &#; все залежить від конкретної форми і способу взаємодії між гравцями, залучення коштів і виплати виграшів (призів).

Сьогодні продемонструємо деякі форми безпечного і законного відходу від регулювання. Більше інформації завжди можна отримати у рамках індивідуальних правових консультації. В цілому ж, хочемо орієнтувати всіх на розбудову бізнесу відповідно до існуючих правил регулювання. Так, це ніколи не допомагає заощадити на старті проекту, але завжди допомагає заощаджувати у перспективі та знати, що юридичний фундамент бізнесу захищений і надійний.

При організації гемблінг-платформи на блокчейні зі ставками та/або виплатами у криптовалютах важливе врахування чинних правил у сфері фінмоніторингу (про це нижче) і прийдешніх норм, які урегулюють операції з віртуальними активами. Про перспективу такого регулювання в аналізі актуальних законопроектів про віртуальні активи &#; всі законопроекти про криптовалюти і віртуальні активи.

Онлайн-гемблінг та вимоги щодо верифікації гравців (AML та KYC Verification).

Азартні ігри, а тим більше онлайн форма їх організації та проведення, вважаються ризиковим бізнесом, який може бути задіяний у схемах відмивання доходів отриманих незаконним шляхом. Гемблінг також вважається ризиковим видом послуг, до яких мають доступ споживачі та теоретично можуть мати доступ навіть діти. Сукупність цих факторів ризику і зумовлює запровадження жорсткого регулювання з суворими вимогами до організаторів.

Один із способів протидії практиці використання гемблінг-сервісів для незаконної легалізації доходів та попередження інших порушень &#; покладення на організаторів обов&#;язку щодо AML та KYC верифікації гравців. На організаторів онлайн-казино покладаються окремі обов&#;язки здійснення первинного фінансового моніторингу. Діяльність самих же організаторів знаходиться під постійним контролем, який реалізується і уповноваженим органом контролю у сфері азартних ігор, і банківськими установами, у яких відкрито розрахункові рахунки.

Тож, і гравцям, і організаторам гемблінг-сервісів необхідно враховувати законодавство у сфері фінансового моніторингу. Практика свідчить &#; це болюче питання як для бізнесу, особливо високоризикового, так і для клієнтів. Як обійти фінмоніторинг і чи можна зробити це законно? Бізнесу, який отримав ліцензію, не слід загравати з цим питанням. Виконати вимоги визначені чинними правилами легше аніж обійти їх. А от у користувачів є поле для маневру і цілком законні способи як &#;потоваришувати з фінмоніторингом&#; &#; ліміт розміру операцій і проходження фінмоніторингу.

Обов&#;язки щодо верифікації гравців, які покладаються на гральний бізнес, передбачають опрацювання значного масиву особистих даних гравців &#; від ПІБ до фотокопій документів, що посвідчують особу. При цьому, необхідно одночасно дотримуватись вимог законодавства про захист персональних даних. Це особливо складно у ЄС і дещо простіше в Україні. Передусім, слід отримати поінформовану згоду гравців на обробку їх даних &#; згода на обробку і використання персональних даних. Вибудовуйте процеси обробки даних одразу у відповідності до найсуворіших правил &#; правил ЄС. Чому ж одразу ЄС? Тому що у новому законодавстві про захист особистих даних на нас чекає уніфікація з правилами ЄС.

Гемблінг з внесками та виплатами у криптовалютах реалізований на блокчейні.

Гемблінг-сервіси зі ставками і виплатами у криптовалютах реалізовані на блокчейні &#; останній тренд, що набирає популярності. Закон України &#;Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор&#; не виокремлює такий вид або форму азартних ігор. Проте, аналіз визначення азартних ігор, наведеного у законі, дозволяє стверджувати, що форма азартних ігор зі ставками/виплатами у криптовалютах не змінює їх змісту.

Тож, чи поширюється регулювання на онлайн-гемблінг зі ставками і виплатами у криптовалютах, який реалізований на блокчейні? Формально так, поширюється. Водночас слід визнати, що відслідкувати справжнього власника такого гемблінг-бізнесу та довести склад злочину буде складніше, але не неможливо.

Як і чому працює &#;онлайн-гемблінг на блокчейні&#; поза регулюванням? Організатори таких платформ: дотримуються максимальної анонімності та відстороненості від своїх гемблінг-платформ; відслідковують обороти і диверсифікують форми виведення доходу; заздалегідь залагоджують і попереджають небезпечні ситуації; виключають роботу з гравцями з ризикових юрисдикцій; не збирають (мінімально збирають) ПД гравців. Чи можна назвати онлайн-гемблінг побудований на вказаних принципах і способах реалізації законим? Ні, це все лише мінімізує (точніше відтермінує) правові ризики.

Є законі форми і способи реалізації бізнесу, схожого на онлайн-гемблінг, але іншого у своїй декларативній складовій. Розглянемо одну з таких форм, але спочатку декілька слів про фактори ризику при організації онлайн-гемблінгу та кримінальну відповідальність за законодавством України.

Фактори ризику при організації онлайн-гемблінгу та обвинувальні вироки за статтею КК України.

Стаття КК України передбачає кримінальну відповідальність за організацію або проведення азартних ігор без ліцензії. Стаття КК України вказує і на незаконну організацію закладів з метою надання доступу до азартних ігор чи лотерей, які проводяться в Інтернеті. Відповідальність визначено у формі штрафу у розмірі до п’ятдесяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить грн.

Пошук у Єдиному державному реєстрі судових рішень справ за статтею КК України засвідчив, що з січня року по червень року постановлено 7 вироків у кримінальних справах про незаконну організацію азартних ігор. Максимальний розмір штрафу, який застосований судами України за вказаний період &#; грн. Більшість вироків стосуються організації азартних ігор у клубах і закладах.

Проведений аналіз вказує, що притягнення до кримінальної відповідальності за незаконну організацію гемблінгу у повністю дистанційній (онлайн) формі (без прив&#;язки до будь-яких закладів) рідкісне явище в Україні. Це поодинокі випадки, які поряд із поширеністю онлайн-казино та їх доступністю з території України, свідчать не на користь ефективного регулювання.

Інші ризики у процесі організації гемблінг-бізнесу через Інтернет:

  • відповідальність за порушення законодавства про фінмоніторинг;
  • відповідальність за допущені порушення законодавства про захист ПД;
  • блокування доменного імені (доменних імен) через хостинг-провайдера;
  • скарги до органів контролю, а також надумані провокації конкурентів, у тому числі про начебто порушення прав інтелектуальної власності, наприклад на дизайн та/або реалізацію користувацького інтерфейсу гемблінг-сервісу;
  • надмірна залежність від банківських установ та платіжних систем (за виключенням реалізації &#;всього і вся&#; на блокчейні з виплатами і ставками у криптовалютах, але тут вже інший комплекс проблем / задач (кому як зручніше);
  • ризики не юридичного характеру (DoS (DDoS) атаки, репутаційні атаки тощо).

Першочергові задачі правової організації гемблінг-сервісів &#; аналіз норм законодавства про гемблінг, пошук балансу і робота на випередження.

Все починається з аналізу норм закону та бізнес-моделі, визначення фактичного статусу онлайн-сервісу та ігор включених до нього. Виходячи з первинного аналізу та отриманих висновків вибудовується юридична стратегія та приймається рішення щодо: обрання юрисдикції реєстрації компанії-організатора азартних ігор; розробка і запровадження механізму верифікації гравців та реалізації вимог у сфері фінмоніторингу; організація законного збору і використання персональних даних гравців; розробка проектів користувацьких угод гемблінг-сервісу; відкриття розрахункового рахунку та досягнення домовленості з сервісами прийому платежів; визначення з типом і видом ліцензії, подання заявки на її отримання.

Або застосовується альтернативна модель, яка за результатом первинного аналізу замість проходження процедури ліцензування передбачає пошук альтернативних, хоча і законних форм реалізації сервісів схожих на гемблінг. Чи зменшує це ризики? Безумовно зменшує. Перший шлях дозволяє побудувати законний прозорий бізнес. Другий шлях дозволяє знайти законні форми залучення користувачів у якості гравців онлайн-ігор, що формально не підпадають під визначення гемблінгу і не тягнуть за собою регулювання.

Отже, є цілком законі способи відходу від надмірного регулювання. Достатньо дещо змінити зміст, виходячи з визначень наведених у законі, і онлайн-гра з призовим фондом перестає бути азартною грою. До того ж і саме регулювання разом із механізмом примусу не всесильні.

Сам закон визнає безсилля регулювання діяльності онлайн гемблінг-сервісів, які організовуються підприємствами-нерезидентами. Це прослідковується зі змісту різних норм закону про азартні ігри, зокрема зі змісту частини 6 статті 2 закону &#; &#;В Україні забороняється організовувати та проводити азартні ігри, що не відповідають вимогам закону, а також поза межами гральних закладів (крім азартних ігор, що проводяться в мережі Інтернет). Ця примітка відноситься до слів &#;поза межами гральних закладів&#;. Однак, у розрізі інших положень закону, натяк красномовний &#; головне дотримуватись правил за місцем реєстрації грального бізнесу.

Чи є гемблінгом онлайн-гра у шахи з призовим фондом?

Повернемось до законних способів виходу з під регулювання, які прямо закладені у нормах закону. Азартна гра &#; будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу). При цьому, імовірність отримання і розмір виграшу повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця. Це &#; визначення із закону. Характерні ознаки азартних ігор: 1) внесення гравцем ставки; 2) імовірність отримання і розмір виграшу хоча б частково залежать від випадковості.

Здавалось би, максимально широке визначення. Як законно уникнути регулювання використовуючи надане законом визначення? Ще більше натяків і навіть пряму відповідь містить сам закон. За правилами частини 3 статті 2 закону не вважається азартною грою будь-яка гра, в якій відсутня принаймні одна з таких ознак: наявність ставки; можливість отримання або неотримання виграшу; імовірність виграшу та його розмір повністю або частково залежить від випадковості.

Найцікавіше випливає зі змісту частини 5 статті 2 закону. До азартних ігор не належать:

  • організація та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань і схожих заходів, незважаючи на грошовий або майновий виграш;
  • гра в більярд, боулінг та інші ігри, що проводяться без одержання гравцем призу (виграшу);
  • гра на автоматах типу &#;кран-машина&#;, в якій як виграш (приз) гравець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, гаджети тощо);
  • випуск та проведення лотерей (але тут діють інші правила регулювання);
  • організація та проведення спортивного покеру.

Виходячи з положень частини 2 статті 5  закону, одна з форм вирішення задачі законного відходу від регулювання &#; це організація, хоч і на блокчейні, спортивних ігор та творчих конкурсів. Влучний приклад &#; онлайн-гра у шахи та інші інтелектуальні спортивні ігри з призовим фондом. Таким чином, офіційна організація і законне проведення онлайн-ігор з призовим фондом можливі без надмірного регулювання.

Юридичні застереження, документи та користувацькі угоди для платформ онлайн-гемблінгу.

Оформити взаємодію з гравцями допоможуть юридичні застереження, документи та користувацькі угоди, що розміщуються на сайтах та через мобільні додатки. Користувацькі угоди гемблінг-сервісів дозволяють визначати: правила відвідування онлайн-казино, особливості виведення коштів, порядок обробки даних гравців та їх верифікації; відповідальність і наслідки порушення правил, інші важливі питання взаємодії гравців з організатором (адміністратором) сервісу.

Що ж до онлайн-ігор, які відмежовуються від азартних та уникають у такий спосіб регулювання, то юридичні застереження і користувацькі угоди набувають навіть більшого значення. Адже вони дозволяють провести і закріпити розмежування, яке і вкаже на те, що Ваша гра, конкурс чи змагання, незважаючи на наявність організаційних внесків та призового фонду, не є гемблінгом.


У наступних публікаціях будуть підняті 2 абсолютно різні за змістом, але однаково цікаві теми. Перша &#; забезпечення конфіденційності і захисту особистих даних. Тема буде розкрита у декількох статтях з порадами щодо захисту конфіденційності, у тому числі за допомогою юридичних механізмів. Друга тема &#; способи захисту авторських прав (на наших читачів чекає повноцінний посібник). Команда Legal Support завжди ділиться цікавою інформацією та практичними порадами.

nest...

казино с бесплатным фрибетом Игровой автомат Won Won Rich играть бесплатно ᐈ Игровой Автомат Big Panda Играть Онлайн Бесплатно Amatic™ играть онлайн бесплатно 3 лет Игровой автомат Yamato играть бесплатно рекламе казино vulkan игровые автоматы бесплатно игры онлайн казино на деньги Treasure Island игровой автомат Quickspin казино калигула гта са фото вабанк казино отзывы казино фрэнк синатра slottica казино бездепозитный бонус отзывы мопс казино большое казино монтекарло вкладка с реклама казино вулкан в хроме биткоин казино 999 вулкан россия казино гаминатор игровые автоматы бесплатно лицензионное казино как проверить подлинность CandyLicious игровой автомат Gameplay Interactive Безкоштовний ігровий автомат Just Jewels Deluxe как использовать на 888 poker ставку на казино почему закрывают онлайн казино Игровой автомат Prohibition играть бесплатно