fızık oyunu / Milli Eğitim Dergisi

Fızık Oyunu

fızık oyunu

En İyi Fizik Temelli Oyunlar

Bu oyunlar arasında funduszeue.info gibi bağımsız olan oyunlardan tutun da Microsoft Flight Simulator gibi yüksek bütçeli oyunlara kadar birçok farklı yapıt yer alacak.

Totally Accurate Battle Simulator

Kendi ordunuzu oluşturup, birbirinden farklı savaşın içinde yer almak istemez misiniz? Totally Accurate Battle Simulator, tam olarak bunu yapmanıza imkan sunan bir video oyunu. Ayrıca bu oyunun temelinde de oldukça eğlenceli ve hareketli bir fizik motoru yatıyor. Yani, Totally Accurate Battle Simulator oyununda gerçekçi fiziklerden ziyade oyunu daha eğlenceli kılabilecek bir yapı bulunuyor.

Totally Accurate Battle Simulator

Totally Accurate Battle Simulator

₺16,00

den başlayan fiyatlarla

Besiege

Totally Accurate Battle Simulator oyununda olduğu gibi Besiege oyununda da savaşlara katılacaksınız ama bu oyundaki savaşlarda, kuşatma silahları/binaları yapıp, yapay zekalara karşı deneyeceksiniz. Besiege oyununda fizik sistemini kullanarak, birbirinden farklı problemlerin üstesinden gelmeniz ve en sonunda da hedefinizde yer alan binayı ve askerleri kuşatmanız gerekecek.

Besiege

Besiege

₺25,00

den başlayan fiyatlarla

funduszeue.info

Her şeyi yapabileceğiniz bir araba simülasyonu arıyorsanız, direkt olarak funduszeue.info oyununa yönelmenizi öneriyoruz. Gerçekçi bir araba simülasyonu olan funduszeue.info, fizik motoru sayesinde arabalara adeta can veriyor ve arabalardaki her parça, gerçek zamanlı olarak simüle edilebiliyor. Bu sayede, arabaların hareketlerinden tutun da kaza anındaki hasarlara kadar her şey, gerçekçi fizik sistemleri ile gerçekleştiriliyor.

funduszeue.info

funduszeue.info

₺,00

den başlayan fiyatlarla

Kerbal Space Program

Besiege oyununda olduğu gibi Kerbal Space Program oyununda da kendinize bir şaheser yaratmanız gerekiyor. Yalnız, bu oyunda yaratmanız gereken şaheser, bir roket olmalı ve diğer gezegenlere gidebilmeli. Evet, eğer fizik temelli bir ortamda bir şeyler oluşturmayı, hayal gücünüzü konuşturmayı ve neredeyse sınırsız olanak ile oyunlarda ilerlemeyi seviyorsanız, üstüne üstlük bir de uzaya karşı ilginiz varsa, Kerbal Space Program aradığınız oyun olabilir.

Kerbal Space Program

Kerbal Space Program

₺59,00

den başlayan fiyatlarla

Teardown

Teardown oyununda her şeyi yıkmaya çalışıyoruz. Bir kere daha fizik temelli yapısı ile dikkatleri üzerine çeken Teardown, oyunun bütün çevresini kullanmanıza olanak tanıyor ve bu olanaklarla da hedefinizi yıkmanız gerekiyor. Ayrıca oyunda bir hikaye modu, kum havuzu modu, meydan okuma modu ve tabii ki mod desteği de bulunuyor. Tüm bunlar, Teardown oyunundaki içerikleri oldukça iyi ve eğlenceli bir seviyeye çıkartıyor.

Teardown

Teardown

₺,50

den başlayan fiyatlarla

Microsoft Flight Simulator

Eğer uçak pilotu olmak istiyorsanız ama bunu gerçekte yapabilecek imkanınız bulunmuyorsa, Microsoft Flight Simulator sizleri bekliyor. Microsoft ve Xbox Game Studios tarafının geliştirdiği en büyük ve en gerçekçi simülasyon oyunu olan Microsoft Flight Simulator, tüm dünyayı bire bir oran ile size sunuyor ve sizler de gerçek dünyada uçak kullanıyormuş gibi pilotluk hissini elde edebiliyorsunuz.

Universe Sandbox
Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition

Universe Sandbox

Eğer uçak kullanmak sizi kesmediyse, siz daha çok evrene hükmedebileceğinizi düşünüyorsanız, bu sefer de Universe Sandbox oyununa yönelmeniz gerekiyor. Bu oyunda bütün evren, kum havuzu tipi bir ortamda size sunuluyor. Mesela, Dünya'daki yer çekimi biraz daha az olsaydı ne olurdu, bizim sistemimizdeki güneş patlayacak olsa, ortaya nasıl bir manzara çıkardı? Tüm bu soruların cevaplarını Universe Sandbox ile verebileceksiniz.

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

₺,00

den başlayan fiyatlarla

Fizik oyunları eğlenceli dünyasına adım atmaya hazır mısın? Happy Glass, Backflip Dive 3D ve Line Biker gibi popüler oyunlarda ustalaşmak için bolca antrenman yapman gerek ancak emin ol ki bu sırada çok keyif alacaksın! Alışkanlık yapan bu bulmaca oyunlarında fiziğin gücü sana hem yol gösterecek hem de önündeki en büyük engel olacak.

Muhteşem sürüşler ve akrobatik hareketler yapmaya çalışırken korkusuz süper kahramanlarla ve ölüme meydan okuyan motosikletçilerle iş birliği yap. Bu heyecanla dolu beceri oyunlarında şehirlerin üzerinden fırlayarak ilerle, rampalardan atla ya da sayısız düşmanın mermilerini savuştur.

Fizik Oyunları nelerdir?

Fizik oyunları zorlu olduğu kadar eğlencelidir. Bu tarz oyunlarda oynanışı geliştirmek ve heyecanın dozunu artırmak için gerçekçi fizik kuralları kullanılır. Mr. Bullet, Stickman Swing ve Happy Wheels'da yerçekimi en büyük düşmanın olacak ancak hız, çeviklik ve güçlü reflekslerle bu durumun üstesinden gelebilirsin. Bu ücretsiz çevrimiçi oyunlar sayesinde heyecandan koltuğunda duramayacaksın!

Heart Box - fizik iq oyunları

Kullanıcı puanları ve yorumlar

phone_androidTelefon

tablet_androidTablet

laptopChromebook

merve suna

Bence çok güzel bir oyun yapanların ellerine sağlık. hem kendi bölümlerimizi oluşturabilmemizde çok güzel olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürler. Random bir şey yok ki. ben, bu arada, ben de çok iyi bak kendine. bu nedenle de, bir de, bir gün daha. ama yeni. , bu da benim gibi bi şey. bu nedenle bu bilgilerin içeriğini ve bu yüzden, , , . bu yüzden, m. , . Jeiejejfjhg

1 kişi bu yorumu faydalı buldu

Bunu yararlı buldunuz mu?

Ahmet Kocabaşoğlu

Beyninizi çalıştırabileceğiniz, hem zor hem kolay bölümlerle kafa yorabileceğiniz, boş zamanlarınızda oynayabileceğiniz mükemmel bir bulmaca oyunu. Al çayını yanına, aç oyunu ve keyfine bak. son olarak oyunun ana karakteri çok ponçikkkk :)

18 kişi bu yorumu faydalı buldu

Bunu yararlı buldunuz mu?

Göktuğ Vergili

Oyun güzel bir fizik oyunu. Ancak oyunda olan bazı saçmalıklar var. Mesela oyunda öldüğümüz zaman gelen reklamda çarpı işareti çok küçük ve bazen çarpıya bassam bile play store'a yönlendiriyor. Diğer hata ise zamanlamanın önemli olması. Ben bu oyunu zeka oyunu diye indirmiştim ama zamanlama daha önemliymiş . Ve bölümleri geçmenin sadece 1 yolu var . Hayal gücümüzü kullanıp daha farklı yollardan bölümleri geçebilirsek daha güzel olur. Bu hatalar düzeltilirse 10/10 oyun olur

37 kişi bu yorumu faydalı buldu

Bunu yararlı buldunuz mu?

Bu çalışmada Fiziksel Aktivite Temelli Oyunlar ve Dijital Oyunlar Yönteminin 9.sınf öğrencilerinin Fizik Dersindeki Kuvvet, Newton'un Hareket Yasaları ve Sürtünme Kuvveti Ünitesindeki akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi araştırılmıştır. Söz konusu araştırmada yarı deneysel desen kullanılmıştır. Ortaöğretim 9.sınıfa devam eden 3 ayrı sınıfın öğrencileri ile yürütülen bu çalışmada, Fiziksel Aktivite Temelli Oyunlar Yöntemi ile derslerin işlendiği funduszeue.info grubu 17 kız ve 10 erkek olmak üzere toplam 27 öğrenciden, Dijital Oyunlar ile derslerin işlendiği funduszeue.info grubu 17 kız ve 11 erkek olmak üzere toplam 28 öğrenciden, kontrol grubu ise 17 kız ve 11 erkek olmak üzere toplam 28 öğrenciden oluşmaktadır. Veri toplama araçları olarak 30 maddelik Kavram Başarı Testi, 11 maddelik Açık Uçlu Soru Formu, 21 maddelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeği ve 10 sorudan oluşan yarı yapılandırılmış Mülakat Formu kullanılmıştır. Bu amaçla Kuvvet, Newton'un Hareket Yasaları ve Sürtünme Kuvveti Ünitesine uygun Fiziksel Aktivite Temelli Oyunlar ve Dijital Oyunlar belirlenmiştir. Uygulamalar başlamadan önce, güvenirlik (α=) ve geçerliliği araştırmacı tarafından sağlanan Kavram Başarı Testi her üç gruba ön test olarak uygulanmış ve grupların puan ortalamaları arasında anlamlı bir farklılık görülmemiştir (p>). Deneysel süreç başlamadan önce öğrencilerin kuvvet, Newton'un Hareket Yasaları ve sürtünme kuvveti kavram bilgisi açısından denk olduğu görülmüştür. Aynı zamanda çalışmaya dahil edilen gruplara Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeği de ön test olarak uygulanmış ve bilimsel beceri puan ortalamalarının kontrol grubu lehine anlamlı bir farklılık gösterdiği saptanmıştır (p<). Yarı deneysel kontrol gruplu ön test-son test modeline göre yürütülen araştırmada, üç grupta 6 hafta ve haftada 2 saat olmak üzere toplam 12 saat kuvvet, Newton'un Hareket Yasaları ve sürtünme kuvveti konuları işlenmiştir. funduszeue.info grubunda öğretim, Fiziksel Aktivite Temelli Oyunlar Yöntemi ile gerçekleştirilirken; funduszeue.info grubunda ise Dijital Oyunlar Yöntemi ile öğretim faaliyetleri yürütülmüştür. Kontrol grubu olarak belirlenen sınıfta ise düz anlatım yöntemi ile dersler işlenmiştir. Bu araştırmada uygulamalar tamamlandıktan sonra üç gruba Kavram Başarı Testi, Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeği son test ve Açık Uçlu Sınav Formu uygulanarak elde edilen veriler SPSS 20 Paket Programında analiz edilmiştir. Deney gruplarından rastgele seçilen 10'ar öğrenci ile yarı yapılandırılmış mülakatlar yapılarak, nitel olarak da veriler elde edilmeye çalışılmıştır. Araştırma sonucunda deney grupları ve kontrol grubu öğrencilerinin Kavram Başarı Testi puan ortalamalarında anlamlı bir artış olduğu görülmüştür (p<). Gruplar arası karşılaştırmalara bakıldığında ise fiziksel aktivite temelli oyunlarla ders işlenen grup ile dijital oyunlarla ders işlenen grubun başarı puan ortalamaları arasında anlamlı bir farklılık saptanmamıştır. Bununla beraber her iki deney grubunun kavram başarı son test puan ortalamaları ile kontrol grubu öğrencilerinin son test puan ortalamaları arasında deney grupları lehine anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir (p<). Araştırmaya katılan öğrencilerin kuvvet, Newton'un Hareket Yasaları ve sürtünme kuvveti konularını yorumlama başarısını incelemek için her üç gruba da uygulanan açık uçlu testten elde edilen bulgulara göre, deney gruplarındaki öğrencilerin anlamlı olacak şekilde daha başarılı oldukları belirlenmiştir (p<). Araştırmanın sonunda, hem deney grupları hem de kontrol grubu öğrencilerine bilimsel süreç becerileri ölçeği son test olarak uygulanmıştır. Yapılan analizler sonucunda deney gruplarının puan ortalamaları arasında anlamlı bir farklılık görülmez iken her iki deney grubunun bilimsel süreç becerileri açısından kontrol grubu öğrencilerine göre daha başarılı oldukları saptanmıştır (p<). Araştırmanın sonunda, Fiziksel Aktivite Temelli Oyun ve Dijital Oyun Yöntemlerinin öğrencilerin cinsiyetine göre akademik başarı ve bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi araştırılmıştır. Yapılan analizler ışığında hem başarı hem de bilimsel süreç becerileri açısından kız ve erkek öğrenciler arasında anlamlı bir farklılık olmadığı tespit edilmiştir (p>). Grupların kendi içlerinde başarı ve bilimsel süreç becerileri karşılaştırıldığında ise, sadece Dijital Oyun Yönteminin uygulandığı sınıftaki Açık Uçlu Sınavda kız öğrenciler erkek öğrencilere göre daha başarılı olmuş ve bu durumun istatistiksel bulgulara anlamlı bir şekilde yansıdığı tespit edilmiştir (p<). Araştırmada elde edilen bulgulardan hareketle Fiziksel Aktivite Temelli Oyun ve Dijital Oyun Yöntemi ile derslerin işlenmesi öğrencilerin akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine olumlu yansıdığını söylemek mümkündür. Dijital ve fiziksel aktivite olsun veya olmasın, uygulanan yöntemlerin oyun temelli olması ile deney gruplarındaki öğrencilerin oyunlarla eğlenerek öğrendikleri, fizik derslerine yönelik ön yargılarının kırıldığı ve artık fizik dersinden korkmadıkları gözlemlenmiştir. Öğrenciler bu yöntemler ile öğrendiklerini zihinlerinde somutlaştırabilme fırsatı da yakalayabilmektedir.

 

The present study aims to investigate the effects of Physical Activity-Based Games and Digital Games Method on 9th grade students' achievements in the lesson units of (Force, Newton's Laws and friction force within the scope of the course of Physics and on their Scientific Process Skills. In the study, the semi-structured experimental design was used. The study was carried out with 9th grade students from three different classrooms. The first experimental group included a total of 27 students (17 female and 10 male), who were taught the lessons with the method of Physical Activity-Based Games, while the second experimental group was made up of 28 students (17 female and 11 male), who were taught with the method of Digital Games. As for the control group, it included 28 students (17 female and 11 male). As the data collection tools, item Concept Achievement Test, item Open-ended Question Form, item Scientific Process Skills Scale and an interview form made up of 10 semi-structured questions were used. For this purpose, Physical Activity-Based Games and Digital Games appropriate to the lesson units of Force, Newton's Laws and frictional force were determined. Prior to the applications, the Concept Achievement Test, whose reliability (α=) and validity were ensured by the researchers, was applied to the three groups of participants, and no significant difference was found between the mean scores of the groups (p>). Before the experimental process, it was seen that the students were equal in terms of their conceptual knowledge about the lesson units of Force, Newton's Laws and friction force. In addition, the Scientific Process Skills Scale was applied to the groups as the pretest, and their scientific skill mean scores were found to demonstrate a significant difference in favor of the control group (p<). In the study, which was conducted in accordance with the semi-experimental control group pretest-posttest model, the lesson units of Force, Newton's Laws and friction force were taught in 2 class hours a week for six weeks making 12 class hours in total. In the first experimental group, the students were taught using the Physical Activity-Based Games Method, while the second experimental group students were taught using the Digital Games Method. As for the control group, the students were taught the lessons using the traditional teaching methods. In the study, following the end of the applications, Concept Achievement Test, Scientific Process Skills Test as posttest and the Open-ended Question Form were applied to all the three groups. The data collected were analyzed using the package software of SPSS In addition, semi-structured interviews were held with 10 students randomly selected from the experimental groups to collect qualitative data. The results obtained in the study revealed a significant increase in the Concept Achievement Test mean scores of all the students in the three groups (p<). When the groups were compared, no significant difference was found between the group taught with the Physical Activity-Based Games method and the one taught with the Digital Games Method with respect to their achievement mean scores. In addition, significant differences were found between the control group students' concept achievement posttest mean scores and those of the students in the two experimental groups in favor of the experimental group students (p<). In the study, the findings obtained via the open-ended question form applied to the three groups for the purpose of examining the students' capability of interpreting Force, Newton's Laws and frictional force demonstrated that the students in the experimental groups were significantly more successful when compared to the control group students (p<). At the end of the study, the Scientific Process Skills scale was applied as posttest to the three groups of students. The results of the analysis revealed that there was no significant difference between the mean scores of the experimental groups, while the students in the two experimental groups were more successful than the control group students with respect to their scientific process skills (p<). In the study, the methods of Physical Activity-Based Games and Digital Games were also examined to determine their influence on students' academic achievements and on their scientific process skills with respect to their gender. The results did not show any significant difference between the female and male students in terms of either their achievements or their scientific process skills (p>). When the students' achievements and their scientific process skills were compared with their groups, it was seen that the female students were more successful than male students in terms of the Open-ended Question Form only in the group that learned the lessons with the Digital Games Method, and this result was found to reflect significantly upon the statistical findings (p<). Depending on the findings obtained in the study, it could be stated that teaching the lessons using the methods of Physical Activity-Based Games and Digital Games reflected positively upon the students' academic achievements as well as their scientific process skills. Whether the method applied included digital games or physical activity-based games, it was found that the game-based methods helped the experimental group students learn through games in an entertaining manner, allowed removing their prejudices regarding the course of physics and let them avoid their fear of the lesson subjects in physics. To sum up, these methods provide students with the opportunity to concretize what they have learned during lessons.

 

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası