deneme sınavı değerlendirme raporu / Örnek 1.sınav Sonuç Değerlendirme Raporu dosyasını indir, incele, araştır

Deneme Sınavı Değerlendirme Raporu

deneme sınavı değerlendirme raporu

Kapsamlı Analiz ve Raporlama

Online ve Yüz Yüze Sınavlarınızı Tek Platformda Değerlendirin

Kolay Kullanım

Oluşturduğunuz online ya da basılı tüm sınavların tanımlamaları otomatik yapılmaktadır.

Kapsamlı Analiz

Kurum içi ve genel katılımlı sınavlarınızla ilgili detaylı grafikler ve analizlere anında erişin, çıktı alın.

Performans Takibi

Tüm sınavları tek platformda değerlendirip öğrencilerinizin performansını takip edin, eksiklerini kolayca belirleyin.

Kapsamlı Analiz

Edroof Ölçme ve Değerlendirme Sistemi ile ihtiyacınız olan tüm analiz ve raporları kolayca alın. Öğrencilerinize yönelik performans takibi yapın. Sınıf ve branş karneleri ile sınıflarınızın eksiklerini kolayca belirleyip giderin.


Kolay Kullanım

Oluşturduğunuz tüm sınavların tanımlamaları otomatik yapılmaktadır.

Sınav bitiminde tek tıkla tüm sonuçlara erişin.

Toplu sınav sonuçları arayüzü ile istediğiniz raporu kolayca yazdırın.

Öğrencilerinizin girdiği tüm sınavları bir arada görüntüleyip parformans takiplerini yapın.

Öğrencilerinizin geçmiş tüm sınavlarının ortak karnesini alıp hangi konularda eksiklerinin olduğunu görün.

Bir önceki sınava göre başarısını artıran ya da azaltan öğrencilerinizi takip edin.

Sınıfınızın tüm sınav verilerini tek tabloda görüntüleyip öğrencilerinizin gelişimini takip edin.

Platform özelliklerini ve içerik kalitesini keşfedin

Ücretsiz Dene

Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği

sınavların hazırlanması, uygulanması ve sonuçlandırılması süreçleri ölçme biliminin gereği bir dizi işlem basamaklarından oluşmaktadır. Sınav sonunda oluşan verilerin ilgili zümre öğretmenleriyle değerlendirmeye alınır.

Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği

Sınav sonuç değerlendirme formu.

Yapılan sınavların hazırlanması, uygulanması ve sonuçlandırılması süreçleri ölçme biliminin gereği bir dizi işlem basamaklarından oluşmaktadır. Sınav sonunda oluşan verilerin ilgili zümre öğretmenleriyle değerlendirmeye alınır. Bu değerlendirmede kullanılacak olan Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor formudur.

Benzer dosyaları &#;Öğretmen Dosyası&#; bölümümüzde bulabilirsiniz.  Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği  dosyasını bilgisayarınıza indirmek için bu sayfadaki yönergeleri takip ediniz.

KategoriÖğretmen Dosyası
Tarih
Boyut17 KB
TürüWord
Gönderenfunduszeue.info
HEMEN İNDİR

Yıldız vermeyi unutmayın 😉

[Total: 0 Average: 0]

ETİKETLER:Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor formu, Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği, Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği formu indir, Sınav Sonuç Değerlendirme Rapor Örneği indir

admin

admin

Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni

AMAÇ





TED Trabzon Kolejinde öğretme ve öğrenmenin etkinliğini belirlemek ve arttırmak için, eğitimle ilgili verilerin toplanması ve yorumlanmasıdır. Bu doğrultuda gerekli görülen durumlarda ek çalışmaların yapılmasıdır.



Ölçme: Gözlenen niteliklerin (değişkenlerin) gözlem sonuçlarının sayı veya sembollerle belirtilmesidir. Değerlendirme: Ölçme sonuçlarını bir ölçütle karşılaştırarak, ölçülen nitelik hakkında bir değer yargısına (anlamlandırma, karar verme, yorum yapma) varma sürecidir. Bireysel Etüt: Ölçme değerlendirme sonuçlarına göre öğrencilerin tespit edilen eksiklerinin bireysel olarak tamamlanmasıdır. Grup Etütü: Ölçme değerlendirme sonucunda tüm sınıf bazında tespit edilen bir eksikliğin öğrencilere kazandırılması için verilen toplu eğitimdir. Mentor: Bir birey iş, eğitim vb. alanlarda yetersiz olduğu durumlarda kendini geliştirmek amacıyla deneyim ve tecrübe sahibi kişilere başvurur. Başvurulan bu kişilere mentor denir.

Mente: Karşılaştığı sorunlarda destek almak için mentora başvuran kişidir.



Bu sürecin uygulanmasından Ölçme Değerlendirme Birimi sorumludur.



TED Trabzon Kolejinde Ölçme Değerlendirme:

A. Okul Öncesi B. 1, 2 ve 3. Sınıflar C. 4. Sınıflar D. 5, 6, 7, 8, 9, 10 ve Sınıflar E. Hafta sonu Akademik Kurslar F. Sosyal, Sportif ve Kültürel Faaliyetler olmak üzere altı grupta değerlendirilir.

Ders yılı ölçme ve değerlendirme bakımından birbirini tamamlayan iki dönemden oluşur.



PDR Birimimiz Okul öncesi aday öğrencilerimizle mülakatlar yapar ve değerlendirme raporu hazırlar. Rapor sonucuna göre aday öğrencinin kesin kaydı hakkında karar verilir. Öğrenci ve veli ile yapılan görüşmeler sonucunda öğrencinin sınıfı belirlenir.

Okul öncesi öğrencilerimiz, öğretmenleri tarafından dönem içerisinde Gelişim Kontrol Listesine göre göstermiş olduğu gelişmeler doğrultusunda ölçülüp değerlendirilir ve Gelişim Raporları hazırlanır. Öğrencilerde tespit edilen eksiklikler tamamlayıcı kazanımlarla desteklenir.

Her Öğrencilerimiz için yıl içerisinde 1. dönem ara değerlendirme ve 1. Dönem gelişim raporu, 2. Dönem Ara Değerlendirme ve Yılsonu Gelişim Raporu oluşturulur. Bu değerlendirmeler gelişim kontrol listeleri kapsamında oluşturulmaktadır.

Değerlendirme sonucu gelişmekte olan öğrenciler takip edilmeye devam edilir. Destekle yapabilir olan öğrencilere ise ek faaliyetler yapılır ve aileye bilgi verilir. Bağımsız yapabilir olan öğrenciler ise süreci tamamlamış olmaktadır.

Yılsonunda okul öncesi öğretmenlerimiz tarafından hazırlanan gelişim raporları ve PDR Birimi tarafından yapılan ortak değerlendirme sonucunda veliye öğrencinin bir üst kademeye geçip geçmemesi konusunda bilgilendirme yapılır.



PDR Birimimiz ilkokul aday öğrencilerimizle mülakatlar yapar ve değerlendirme raporu hazırlar. Rapor sonucuna göre aday öğrencinin kesin kaydı hakkında karar verilir. Öğrenci ve veli ile yapılan görüşmeler sonucunda öğrencinin sınıfı belirlenir. Okulumuzda 1, 2 ve 3. Sınıflarda yazılı sınav ve deneme sınavları yapılmamaktadır. 2. Ve 3. Sınıflarda öğretmenlerimiz tarafından hazırlanan Kazanım Değerlendirme sorularıyla öğrencilerin hedeflenen kazanımlarına ulaşıp ulaşamadığını tespit edilir. Tespit sonucuna göre eksik tespit edilen kazanımlarla ilgili bireysel ya da grup etütleri planlanır ve uygulanır.



PDR Birimimiz ilkokul aday öğrencilerimizle mülakatlar yapar ve değerlendirme raporu hazırlar. Rapor sonucuna göre aday öğrencinin kesin kaydı hakkında karar verilir. Öğrenci ve veli ile yapılan görüşmeler sonucunda öğrencinin sınıfı belirlenir. 4. sınıflarda ortaokula hazırlık amacıyla kazanım değerlendirme deneme sınavları uygulanmaktadır. Sınav sonuçlarını Ölçme Değerlendirme Birimi analiz ederek Okul Müdürüyle paylaşır. Analiz sonucunda kazanımlarda eksik tespit edilen öğrencilere etüt planlanır ve uygulanır. Ayrıca 4. Sınıflarda ders bazında yazılı sınavlar yapılmaktadır.



PDR Birimimiz ortaokul ve lise aday öğrencilerimizle mülakat yapar. Ayrıca aday öğrenciye Ölçme ve Değerlendirme Birimi tarafından Okula Kayıt Kabul Sınavı uygulanır. Sınav ve mülakat sonucuna göre başarılı bulunan öğrencilerin okula kesin kaydı yapılır. Okulumuzda öğrencilerimiz akademik olarak değerlendirilmesi ilgili MEB Mevzuatına göre yazılı sınavlara göre yapılır. Yazılı sonuçlarına göre düşük notlar alan öğrencilerimizle bireysel çalışmalar yapılarak eksik kalan kazanımlarının tamamlanması hedeflenir. Yine bu seviyedeki öğrencilerimize periyodik olarak deneme sınavları yapılır hedeflenen kazanımlara ulaşıp ulaşamadıkları tespit edilir. Kazanımlara ulaşamayan öğrencilerle bireysel ya da grup etütleri yapılarak eksiklikleri tamamlanır. Ayrıca öğretmen, ders içerisinde eksiklerini tespit ettiği öğrenciyi Ölçme değerlendirme birimine etüt kartıyla talepte bulunur. Öğrencilerin bireysel ya da grup etütleri planlanır. Yapılan etütler öncesinde SMS ve K12 sistemi ile veliye bilgilendirme yapılır. Haftalık etüt planı, bir önceki haftanın Cuma günü planlanarak öğretmenlere, öğrencilere ve velilere doküman, SMS ve K12 aracılıyla duyurulur. Öğrencilerin etüt devamsızlığını sorumlu öğretmen yoklama listesinde doldurarak ölçme değerlendirme birimine iletir. Öğrencinin periyodik olarak etüte katılım devam durumu ve aldığı toplam etüt sayısı kayıt altına alınır.



Okulumuzda PDR Birimi, Müdür Yardımcıları ve Ölçme Değerlendirme Birimi işbirliği sonucu Mente-Mentor eşleştirmeleri yapılır. Bir mentora ortalama 9 mente eşleşecek şekilde planlama yapılır. Her mente, mentoruyla Cuma günü saatleri arasında mentorluk toplantısı yapar. Ölçme ve değerlendirme biriminin hazırlamış olduğu dokümanlar doğrultusunda çalışmalar yapılır. Her mentenin kendisine ait bir dosyası ve her mentorun mentelerine ait bir dosyası bulunur.



Velinin, mentenin ve mentorun imzalamış olduğu Mentorluk Sözleşmesi (SZ-PS) bulunur. Mentorların, öğrenci velileriyle yaptıkları görüşmeleri kayıt altına aldıkları Veli Bilgilendirme ve Veli Görüş Formu (F-PS) kullanılır. Öğrencilerin kişisel, eğitim bilgileri ve fiziksel, duygusal ve sosyal özelliklerini içeren Öğrenci Bilgi Formu (F-PS) bulunur. Haftalık Mentor- Mente görüşmelerinin kayıt altına alındığı Mentorluk Takip Formu (F-PS), Mentelerin uzun ya da kısa vadeli amaçlarının tespit edildiği Amaç Belirleme Formu (F-PS), Mentelerin dönemsel ve yıllık gelişimlerini kayıt altına alındığı Yıllık Değerlendirme Formu (F-PS) ve akademik dersleriyle ilgili çözdüğü soru sayısını kayıt altına aldığı Soru Çözüm Takip Formu (F-PS) bulunur.

Öğrencilerin ders sınavı başarısının takip edildiği Ders Yazılı Sınavı Takip Çizelgesi için ortaokul kademesi için (TB-PS), 9. Sınıflarda (TB-PS), Sınıflarda (TB-PS), Sınıf sayısallarda (TB-PS) ve Sınıf eşit ağırlıklarda (TB-PS) tabloları kullanılır. Mentelerin amaçlarını gerçekleştirme aşamalarının belirlendiği Eylem Planı (PL-PS) hazırlanır. Öğrencilerin yıl boyunca yapacağı denemelerin doğru, yanlış, boş ve netlerinin takibini yaptığı Deneme Sınavı Takip Tablosu için Lise de (TB-PS), ortaokulda (TB-PS) tablosu kullanılır.

Menteler okudukları kitapları Kitap Okuma Takip Tablosu (TB-PS) ile kayıt altına alır. Mentenin kaygı kontrolü, motivasyon, özgüven, zamanı etkin kullanma, olumlu düşünme, kendine inanma, verimli çalışma ve duygu kontrolü özelliklerini değerlendirdiği Öğrenci Başarı Çemberi Tablosu (TB-PS) mente tarafından boyanarak mentora iletilir. Mentor dosyasında bulunan bu dökümanlar Ölçme ve Değerlendirme Birimi tarafından toplanarak PDR ile paylaşılır.



Mentelerin çözemedikleri veya yanlış çözdükleri soruların kesilerek ya da bir kâğıda yazılarak yapıştırıldığı bir kes yapıştır defteri menteler tarafından oluşturulur. Mentelerin ders sınavı başarısını takip ettiği Ders Yazılı Sınavı Takip Çizelgesi için ortaokul kademesi için (TB-PS), 9. Sınıflarda (TB-PS), Sınıflarda (TB-PS), Sınıf sayısallarda (TB-PS) ve Sınıf eşit ağırlıklarda (TB-PS) tabloları kullanılır. Mentelerin günlük veya haftalık çözdükleri soruların takip edildiği Soru Çözüldüğü Takip Formu (F-PS) kullanılır. Menteler okudukları kitapları Kitap Okuma Takip Tablosu (TB-PS) ile kayıt altına alır.



Maraton Etüt Sistemi grup etütleri ve bireysel etütler şeklinde uygulanmaktadır. Grup etütlerinde, öğrencileri bulundukları sınıf kademesi içerisinde küçük gruplara ayırarak derslerdeki eksiklerini giderici çalışmalar yapılır. Çalışmalar kapsamında öğretmenin belirlediği eksiklikler doğrultusunda konu anlatımı veya soru çözümü yapılarak öğrencilerin eksiklikleri giderilir. Bireysel etütlerde, öğretmen benzer eksik kazanımları olan öğrencileri gruplayarak Etüt Talep Kartı ile birlikte Ölçme ve Değerlendirme Birimi’ne iletir. Ölçme Değerlendirme Birimi haftalık planlamayı yaparak öğretmeleri ve öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Panosu’ na asarak, velileri ise SMS ve K12 yoluyla bilgilendirir.



7, 8, 10 ve sınıf öğrencilerimize hafta sonu, sınava hazırlık ve okul derslerine yönelik takviye kurslar ilgili müdür yardımcıları tarafından düzenlenir. Bu kurslarda ders anlatımlarının yanı sıra belli aralıklarda deneme sınavları ve taramalar yapılır. Hafta sonu akademik kurslarımız 7. sınıflar düzeyinde 6 saat, 8. Sınıflar düzeyinde 6 saat, Sınıflar düzeyinde 6 saat ve Sınıflar düzeyinde 8 saat olmak üzere planlanmış ve uygulanmaktadır. Hafta sonu akademik kurslarda yapılan deneme sınavları sonrasında branş öğretmenlerimiz tarafından deneme sınavında yapılamayan tüm sorular öğretmenler tarafından çözülür.



Okulumuzda uygulanmakta olan akademik derslerin haricindeki branşlarda öğretmenlerimiz ders içeriklerine göre uygulama, sözlü ve yazılı sınavlarla öğrencilerin kazanımları değerlendirilir. Eksik görülen noktalarda bireysel çalışmalar yapılarak eksik kalan beceriler tamamlanır.





1) SZ-PS Mentorluk Sözleşmesi

2) F-PS Veli Bilgilendirme ve Veli Görüş Formu

3) F-PS Öğrenci Bilgi Formu

4) F-PS Mentorluk Takip Formu

5) F-PS Amaç Belirleme Formu

6) F-PS Yıllık Değerlendirme Formu

7) F-PS Soru Çözüm Takip Formu

8) TB-PS Deneme Sınav Takip Tablosu- Lise

9) TB-PS Deneme Sınav Takip Tablosu- Ortaokul

10) TB-PS Kitap Okuma Takip Tablosu

11) TB-PS Öğrenci Başarı Çemberi Tablosu

12) TB-PS Ortaokul Ders Yazılı Sınavı Takip Tablosu

13) TB-PS Lise 9. Sınıf Ders Yazılı Sınavı Takip Tablosu

14) TB-PS Lise Sınıf Ders Yazılı Sınavı Takip Tablosu

15) TB-PS Lise (Sayısal) Ders Yazılı Sınavı Takip Tablosu

16) TB-PS Lise (Eşit Ağırlık) Ders Yazılı Sınavı Takip Tablosu

17) PL-PS Mentorluk Sistemi Eylem Planı

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası