Uluslararası Tam metin bildiri 2. Sınıf Matematik Programındaki 'Zaman Ölçme' Konusunun Programlı Öğretim Basamakları ile Öğretimi Uygulaması / International Education Congress
|
Uluslararası Özet bildiri Personal Writing Activity: The Relationship between Students’ Visual Memory and the Oldest Childhood Recollections / 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
|
Uluslararası Özet bildiri Sınıfta Matematiksel Öğrenme Güçlüğüne Sahip Bir Öğrenci / Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
|
Uluslararası Effect of an aged simulation suit on nursing students’xx attitudes and empathy towards older adults: A mixed-methods study. / 22nd World Congress on Nursing Education and Patient Safety
|
Uluslararası Özet bildiri Sürece Yönelik Değerlendirme Modelleri Portfolyo / Proje / X. International Education Management Forum
|
Uluslararası Özet bildiri The review of theory and practice studies about education in out of school times (Okul Saatleri Dışındaki Eğitime Yönelik Teorik ve Uygulama Çalışmalarının Derlenmesi) / International Education Management Forum (Education in the Light of Science and Values)
|
Uluslararası Özet bildiri Personal Writing Activity: The Relationship between Students’xx Visual Memory and the Oldest Childhood Recollections. / VI. International Eurasian Educational Research Congress
|
Uluslararası Özet bildiri Examination of classroom environment created by twoteachers and the students’ social emotional skills / 7th International Congress on Curriculum and Instruction
|
Uluslararası Tam metin bildiri İlkokul öğretmenlerinin kendi görüşleri doğrultusunda öğretmen yeterliklerine sahip olma durumlarının belirlenmesi “Determining the primary school teachers’ status of having teacher competencies in accordance with their opinions” / 2nd International Primary Education Congress
|
Uluslararası Özet bildiri Kadınların Premenapozal Dönemde Yaşadığı Ruhsal Deneyimlerin İncelenmesi / I. Uluslararası ve II. Ulusal Kadın Sağlığı Hemşireliği Kongresi
|
Uluslararası Tam metin bildiri How Does Illiteracy be Reflected to Adult Women’s Lives? / 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
|
Uluslararası Özet bildiri The relationship between parents’ social problem solving skills and parental adjustment / The European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL)
|
Uluslararası Özet bildiri ”Düşüncelerimizi Keşfedelim: Ne Biliyorum Nasıl Uyguluyorum? ” Yaz Bilim Okulu Uygulaması / ULEAD Annual Congress: ICRE
|
Uluslararası Özet bildiri Üniversite Öğrencileri Arasında Polikistik Over Sendromu Yaygınlığı / funduszeue.inforarası Sağlık Bilimleri Kongresi
|
Uluslararası Özet bildiri Bilim Okulunda Küresel Isınma ve İklim Değişikliği Etkinlikleri / 5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
|
Uluslararası Tam metin bildiri Drama use in comprehensive after-school programs / The 10th Multidisciplinary Academic Conference
|
Uluslararası Özet bildiri Where Do Children Spend Their Afterschool Time And How? / European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Özet bildiri Çocuklarınız okul saatleri sonrasındaki programlara katılıyor mu? / IV. International Eurasian Educational Research Congress
|
Uluslararası Özet bildiri Çocuklarınız okul saatleri sonrasındaki programlara katılıyor mu? / IVth International Eurasian Educational Research Congress
|
Uluslararası Özet bildiri Matematiksel öğrenme güçlüğüne sahip çocuk toplama ve çıkarma işlemlerini nasıl yapar? / IV. International Eurasian Educational Research Congress
|
Uluslararası Özet bildiri İlkokul Öğrencilerinin Devam Ettiği Okul Sonrası Eğitim Programlarına Yönelik Olarak Okul Yöneticileri ve Anne Babalar Neler Düşünüyor / 4th International Conference on Curriculum and Instruction
|
Ulusal Özet bildiri Ortaokul Öğrencilerinin Dünya ve Evren Hakkındaki Bilgilerine Astronomiyi Öğrenelim Uzayı Keşfedelim Kampının Etkisinin incelenmesi / Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
|
Uluslararası Özet bildiri Sınıfta Matematiksel Öğrenme Güçlüğüne Sahip Bir Öğrenci / Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
|
Uluslararası Özet bildiri Preservice Elementary Teachers Self Efficacy Toward the Web Pedagogical Content Knowledge / International Computer and Instructional Technologies Symposium
|
Ulusal Özet bildiri Bir matematik sınıfında konuşma yoluyla yapılandırmacı öğrenme çevresi Oluşturma / XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
|
Ulusal Özet bildiri Yaratıcı Etkinlik Geliştirme ve Kullanma Çalışmalarının Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Etkisi / XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Bildiri Özetleri Kitabı
|
Uluslararası Tam metin bildiri Social Production as a Context in Curricula / 13th. World Conference of Curriculum and Instruction (WCCI) / Procedings for WCCI 13 th World Conference in Education on “Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation”
|
Uluslararası Sözlü Bildiri Creating a Supportive Classroom Environment with the Textbooks for the Social Productivity in Turkish Society / The European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Sözlü Bildiri Creating Achievement Differences in an Elementary Math Classroom / The European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Sözlü Bildiri Social production and reproduction in an elementary mathclassroom by the contribution of hidden curriculum / The European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Sözlü Bildiri A study Intended for Understanding and Enhancing Primary School Children s Vegetable Comsumption / The European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Sözlü Bildiri 2nd 4th Grade Students mental processes of application The Inversion Principle on Solving the Problems Including Additive and Multiplicative Expressions / The European Conference on Educational Research
|
Uluslararası Özet bildiri Computer Literacy of Pre Service Elementary Teachers International Computer and Instructional Technologies Symposium / International Computer and Instructional Technologies Symposium
|
Uluslararası Tam metin bildiri The effect of laboratory practices in science teaching course on development of prospective science teachers self regulation skills / World Conference on Educational Sciences / Procedia-Social and Behavioral Sciences
|
Uluslararası Tam metin bildiri The relationship between self regulation strategies and prospective elementary school teachers academic achievement in mathematics teaching course / World Conference on Educational Sciences / Procedia-Social and Behavioral Sciences
|
Uluslararası Tam metin bildiri Elementary Math Teachers Classroom Performance from the View Points of Elementary School Students / World Conference on Educational Sciences / Procedia-Social and Behavioral Sciences
|