adeda yayıncılık okumayı güçlendirme seti 8 10 yaş / Okumayı Güçlendirme Seti ( Yaş) - Osman Abalı - Adeda Yayınları Başkent Yayın Dağıtım

Adeda Yayıncılık Okumayı Güçlendirme Seti 8 10 Yaş

adeda yayıncılık okumayı güçlendirme seti 8 10 yaş

Adeda Okumayı Güçlendirme Seti 8/10 Yaş

·OGS yaş seti 4 adet kitaptan oluşmaktadır.
·Her kitap sayfadan oluşmaktadır.
·Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
·Her kitapta çocuklarımızın yaşı içerisinde okumayı güçlendirmeye yönelik egzersizler belirli bir düzen içerisinde verilmiştir.
·Her kitapta mevcut yaşa uygun egzersizler ile birlikte sunulmuş sticker egzersizleri mevcuttur.
·Sticker egzersizleri çocuklara ödül sisteminde uygulatılmalı.
·Okuma egzersizlerini çözdükçe sırası gelen sticker egzersizi yapılmalı ki çocuklarımız keyif alarak çalışabilsin.
·Düz yazı sistemi ile hazırlanmıştır.

OGS’NİN FARKLILIĞI NEDİR?
NASIL OKUMAYI GÜÇLENDİRMEKTEDİR?
·Bu sistem çalışmaya başlayan kişilerin görsel dikkatini farklı şekillerde uyarmakta, görsel algı ve işitsel algının birlikte kullanılması ile harfler yani semboller daha kolay öğrenilmektedir.
·Sistemin temelinde işitsel algı sisteminin görsel algı sistemini desteklemesi hedeflenmiştir.
·Klasik olarak öğrenme metodlarından farklı olarak bu sistemde birçok algı sistemi kullanılarak öğrenme kalıcı hale gelmektedir.
·Sembolleri yani harfleri öğrenemeyen çocuklar bu sistemle bu sembolleri daha kolay öğrenmekte ve kolay kolay unutmamaktadırlar.
·Okumanın temeli olan sembolik öğrenmede farklı algı sistemleri aktif olarak kullanılmaktadır.
·Öğrenmede en temel prensip öğrenci için doğru yolu bulup o yoldan en kestirme ve kısa sürede öğretmeyi sağlamaktır.
·Okumak isteyen öğrenci birçok sembolü ses karşılıkları ile birlikte öğrenmek zorundadır.
·Özellikle Türkçe gibi çok ekli dillerde öğrenme güçlüğü ve dikkat eksikliği yaşayan öğrenciler bu sembolleri öğrenmekte zorluk çekebilmektedirler.
·Özellikle bazı benzer semboller b-d, m-n, i-j, s-z, l-ı bu öğrencilerde karmaşa oluşturmaktadır.
·Hızlı okumak için ne gerekir? Hızlı okumak için görme alanına giren bu sembollerin hemen algılanması beyinde doğru bir şekilde kodlanması ve okuma olarak dışa vurulması gerekmektedir.
·Giriş – entegrasyon - depolama ve çıkış aşamaları bu esnada olur. Okuma güçlüğü çeken öğrenciler okumayı sevmezler ve okumak onlar için çok sıkıcı bir aktivitedir.
·Sınıfta sesli okumak onlar için korkutucu bir olaydır, okuduklarında sık sık hata yaparlar ve benzer sembolleri ayırt etmekte zorluk çekerler.
·Bu açıdan bizim sunduğumuz bu sistem sayesinde öğrencilerin algı sistemleri bol tekrar, farklı duyular ve orjinallik ön plana çıkarılarak yapılandırılmış bir eğitim seti ortaya konmuştur.
·Ogs’nin avantajı yapılandırılmış, aktif, sıkıcı olmayan çocukların ruh dünyasına göre hazırlanmış bir sistem olmasıdır.

YAPILMIŞ UYGULAMALAR NASIL SONUÇ VERİYOR?
·Ogs ile hazırlanan öğrenciler sembolleri artık o kadar kolay algılamaya başlıyor ki belli bir süre sonra bu onların okuma hızlarını ve okuduklarındaki anlama düzeyini artırmaya başlıyor.
·Pilot uygulama yapılan çocuklarda seans sonra-sında okuma hızında belirgin artışlar olmaktadır.
·Örnek olarak RS 12 yaşın da, dakikada sesli olarak 40 kelime okumaktadır.
·30 seans sonrasında 4. kitabı bitirdiğinde okuma hızı dakikada 65 ’e çıkmıştır.



GÜNDE KAÇ SAAT UYGULAMA YAPILMALIDIR?
·Bu sistem ideal olarak günde 30 dk her gün uygulanmalıdır.
·Bunun mümkün olmadığında haftada 3 gün birer saat gün aşırı uygulanabilir.
·İdeal saatler çocukların dinç ve dinlenmiş saatleridir.
·Okul dönüşü dinlendikten sonra ve ödevlerini yapmadan bu uygulama yapılmalıdır.
·Zaten bu uygulama yorucu olmayıp oldukça keyifli ve hızlı geçen bir zaman dilimidir.



SINIFLARDA OKUMA HIZI NASIL OLMALIDIR?
·İlkokul 1 sonunda dakikada kelime, 2 . sınıf sonunda kelime, 3. sınıf sonunda ise kelime okunabilmelidir.
·Ayrıca ilkokul 4 te bu sayının kelimeye 5. sınıfta ise keli meye çıkması beklenir.
·Erişkinin okuma hızı çok farklı olup ortalama arasında değişmekte olup dakikada kelime okuyanlar bile olmaktadır.



OGS UYGULANACAK ÖĞRENCİYE NASIL TAKDİM EDİLMELİDİR?
·Setin tamamı öğrenciye gösterilmelidir.
·Özellikle bu setin orjinal yönleri ve eğlenceli kısımları mutlaka vurgulanmalıdır.
·Düzenli bir çalışma ile okumasının güçleneceği, daha hızlı okuyup daha fazla anlayabileceğinin altı çizilmelidir.
·Bunun sabır isteyen eğlenceli bir çalışma olduğu söylenmelidir.
·Ayrıca belirli bir hedef konulup bu kitap içinde yer alan puanlandırma ve etiketler faydalanılabilinir.
·Hedefe ulaşıldığında eğitimcinin inisiyatifinde olan bir ödül verilebilir.
·Örneğin (Şu kadar puan aldığında …. ödül var yada şu kadar kurdele, madalya veya kupa aldığında …… ödül var denilebilir.)
·Bu sayede öğrenen kişinin sete başlamadan önce motivasyon yüklemesi yapılmış olur.



OGS NİN SONUÇLARININ OLUMLU OLDUĞUNU NASIL ANLARIZ?
·Ogs uygulaması yapılan çocuklarda giderek okumanın güçlenmesi, hataların azalması ve dakikada okuduğu kelime hızında artışlar bulunur.



OGS ERİŞKİNLERE DE UYGULANABİLİR Mİ?
·Türkçe okumak isteyen herkese uygulanabilir.

·Türkçeyi öğrenmek isteyen yabancılarda bu sistemle Türkçe okuma hızlarını rahatlıkla artırabilirler. OGS her yaştan her seviyeden kişi ile uygulanabilir.

·Yeter ki bunu uygulayan etkili ve yeterli bir kişi olsun.


Yaş aralıkları ürünle ilgili genel fikir vermesi için tahmini olarak geniş bir aralıkta referans olarak belirtilmektedir. Kesin bilgi için üretici sayfalarına veya ürün üzerindeki açıklamalara bakılmalı, bilgi bulunamadığı durumlarda bir uzmana danışılmalıdır.

Adeda Yayıncılık Okumayı Güçlendirme Seti Yaş

KİTAP İÇERİĞİ

  • OGS yaş seti 2 adet kitaptan oluşmaktadır.
  • Her kitap sayfadan oluşmaktadır.
  • Kitapların sıralaması kesinlikle zorluk sıralaması olarak algılanmamalıdır.
  • Her kitapta çocuklarımızın yaşı içerisinde okumayı güçlendirmeye yönelik egzersizler belirli bir düzen içerisinde verilmiştir.
  • Her kitapta mevcut yaşa uygun egzersizler ile birlikte sunulmuş sticker egzersizleri mevcuttur.
  • Sticker egzersizleri çocuklara ödül sisteminde uygulatılmalı.
  • Okuma egzersizlerini çözdükçe sırası gelen sticker egzersizi yapılmalı ki çocuklarımız keyif alarak çalışabilsin.
  • Düz yazı sistemi ile hazırlanmıştır.

OGS’NİN FARKLILIĞI NEDİR?
NASIL OKUMAYI GÜÇLENDİRMEKTEDİR?

  • Bu sistem çalışmaya başlayan kişilerin görsel dikkatini farklı şekillerde uyarmakta, görsel algı ve işitsel algının birlikte kullanılması ile harfler yani semboller daha kolay öğrenilmektedir.
  • Sistemin temelinde işitsel algı sisteminin görsel algı sistemini desteklemesi hedeflenmiştir.
  • Klasik olarak öğrenme metodlarından farklı olarak bu sistemde birçok algı sistemi kullanılarak öğrenme kalıcı hale gelmektedir.
  • Sembolleri yani harfleri öğrenemeyen çocuklar bu sistemle bu sembolleri daha kolay öğrenmekte ve kolay kolay unutmamaktadırlar.
  • Okumanın temeli olan sembolik öğrenmede farklı algı sistemleri aktif olarak kullanılmaktadır.
  • Öğrenmede en temel prensip öğrenci için doğru yolu bulup o yoldan en kestirme ve kısa sürede öğretmeyi sağlamaktır.
  • Okumak isteyen öğrenci birçok sembolü ses karşılıkları ile birlikte öğrenmek zorundadır.
  • Özellikle Türkçe gibi çok ekli dillerde öğrenme güçlüğü ve dikkat eksikliği yaşayan öğrenciler bu sembolleri öğrenmekte zorluk çekebilmektedirler.
  • Özellikle bazı benzer semboller b-d, m-n, i-j, s-z, l-ı bu öğrencilerde karmaşa oluşturmaktadır.
  • Hızlı okumak için ne gerekir? Hızlı okumak için görme alanına giren bu sembollerin hemen algılanması beyinde doğru bir şekilde kodlanması ve okuma olarak dışa vurulması gerekmektedir.
  • Giriş – entegrasyon - depolama ve çıkış aşamaları bu esnada olur. Okuma güçlüğü çeken öğrenciler okumayı sevmezler ve okumak onlar için çok sıkıcı bir aktivitedir.
  • Sınıfta sesli okumak onlar için korkutucu bir olaydır, okuduklarında sık sık hata yaparlar ve benzer sembolleri ayırt etmekte zorluk çekerler.
  • Bu açıdan bizim sunduğumuz bu sistem sayesinde öğrencilerin algı sistemleri bol tekrar, farklı duyular ve orijinallik ön plana çıkarılarak yapılandırılmış bir eğitim seti ortaya konmuştur.
  • Ogs’nin avantajı yapılandırılmış, aktif, sıkıcı olmayan çocukların ruh dünyasına göre hazırlanmış bir sistem olmasıdır.

YAPILMIŞ UYGULAMALAR NASIL SONUÇ VERİYOR?

  • Ogs ile hazırlanan öğrenciler sembolleri artık o kadar kolay algılamaya başlıyor ki belli bir süre sonra bu onların okuma hızlarını ve okuduklarındaki anlama düzeyini artırmaya başlıyor.
  • Pilot uygulama yapılan çocuklarda seans sonrasında okuma hızında belirgin artışlar olmaktadır.
  • Örnek olarak RS 12 yaşında, dakikada sesli olarak 40 kelime okumaktadır.
  • 30 seans sonrasında 4. kitabı bitirdiğinde okuma hızı dakikada 65 ’e çıkmıştır.

GÜNDE KAÇ SAAT UYGULAMA YAPILMALIDIR?

  • Bu sistem ideal olarak günde 30 dk her gün uygulanmalıdır.
  • Bunun mümkün olmadığında haftada 3 gün birer saat gün aşırı uygulanabilir.
  • ·deal saatler çocukların dinç ve dinlenmiş saatleridir.
  • Okul dönüşü dinlendikten sonra ve ödevlerini yapmadan bu uygulama yapılmalıdır.
  • Zaten bu uygulama yorucu olmayıp oldukça keyifli ve hızlı geçen bir zaman dilimidir.

SINIFLARDA OKUMA HIZI NASIL OLMALIDIR?

  • İlkokul 1 sonunda dakikada kelime, 2 . sınıf sonunda kelime, 3. sınıf sonunda ise kelime okunabilmelidir.
  • Ayrıca ilkokul 4''te bu sayının kelimeye 5. sınıfta ise keli meye çıkması beklenir.
  • Erişkinin okuma hızı çok farklı olup ortalama arasında değişmekte olup dakikada kelime okuyanlar bile olmaktadır.

OGS UYGULANACAK ÖĞRENCİYE NASIL TAKDİM EDİLMELİDİR?

  • Setin tamamı öğrenciye gösterilmelidir.
  • Özellikle bu setin orijinal yönleri ve eğlenceli kısımları mutlaka vurgulanmalıdır.
  • Düzenli bir çalışma ile okumasının güçleneceği, daha hızlı okuyup daha fazla anlayabileceğinin altı çizilmelidir.
  • Bunun sabır isteyen eğlenceli bir çalışma olduğu söylenmelidir.
  • Ayrıca belirli bir hedef konulup bu kitap içinde yer alan puanlandırma ve etiketler faydalanılabilinir.
  • Hedefe ulaşıldığında eğitimcinin inisiyatifinde olan bir ödül verilebilir.
  • Örneğin (Şu kadar puan aldığında ….. ödül var yada şu kadar kurdele, madalya veya kupa aldığında …… ödül var denilebilir.)
  • Bu sayede öğrenen kişinin sete başlamadan önce motivasyon yüklemesi yapılmış olur.

OGS NİN SONUÇLARININ OLUMLU OLDUĞUNU NASIL ANLARIZ?

Ogs uygulaması yapılan çocuklarda giderek okumanın güçlenmesi, hataların azalması ve dakikada okuduğu kelime hızında artışlar bulunur.

OGS ERİŞKİNLERE DE UYGULANABİLİR Mİ?

Türkçe okumak isteyen herkese uygulanabilir.
Türkçeyi öğrenmek isteyen yabancılarda bu sistemle Türkçe okuma hızlarını rahatlıkla artırabilirler. OGS her yaştan her seviyeden kişi ile uygulanabilir.
Yeter ki bunu uygulayan etkili ve yeterli bir kişi olsun.

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası