matematik komik karikatür / Matematik dersi karikatürleri komik eğlenceli mizahi

Matematik Komik Karikatür

matematik komik karikatür

The effect of learning integers using cartoons on 7th grade students attitude to mathematics

Öz:

The purpose of this research is to investigate the effect on students attitudes toward mathematics when car- toons are used in teaching integers. The research was designed in the form of a pre-test and post-test with a quasi experimental control group. The research participant group was composed of sixty-one (61) 7th grade students attending an elementary school in Bolu during the academic year. Integers were taught during six weeks using seventeen cartoons developed for this study. 7 homogenous groups, each consisting of four students sharing the same opinions, were utilized in order to facilitate more comprehensive discussion on the concepts while at the same time encouraging them to question their own thinking patterns by creating a social learning environment. Data was collected using a Mathematics Attitude Scale and through the written opinions of the students concerning the implementation process. Whereas the quantitative data was analyzed by performing a t-test for dependent and independent samples, the qualitative data was analyzed descriptively. Furthermore, while the method of use of cartoons in teaching math lessons positively affected the interest in the mathematics course, the perceived benefits of mathematics and the perceived mathematics achievement levels, which are the sub-components of the attitude, compared to the conventional teaching, the conventional teaching method led to a decline in students interest in the mathematics course. When the students were asked to describe their feelings toward cartoon based teaching, they responded by saying that they enjoyed the cartoons and that they increased their interest in the math lesson. In light of the findings of this study, the researchers have developed suggestions for those who are to conduct further research on cartoons.

Anahtar Kelime:


Konular:

Matematik dersi karikatürleri komik eğlenceli mizahi

Matematik dersi karikatürleri komik eğlenceli mizahi

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik dersi karikatürleri - 31

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik dersi karikatürleri - 26

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik dersi karikatürleri - 29

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: Belirtilmemiş

  • Matematik dersi karikatürleri - 32

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik dersi karikatürleri - 28

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: Belirtilmemiş

  • Matematik dersi karikatürleri - 33

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik dersi karikatürleri - 27

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Görseli

    Düzenleme: funduszeue.info

  • Matematik Dersi Karikatürleri

    Düzenleme: funduszeue.info

ALTTAKİ GÖRSEL GALERİLERİ DE GEZEBİLİRSİNİZ

Matematik dersi karikatürleri komik eğlenceli mizahi

Karikatürler        Fıkralar       Sayılar        Tanımlar

 

KARİKATÜRLER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* funduszeue.info

 

FIKRALAR

MATEMATİK FİNALİ

4 tane üniversite öğrencisi, uyanamadıkları için matematikfinaline geç kalırlar ve okula gidince hocaya arabalarının lastiğininpatladığını söylerler… Hoca ilk basta inanmaz ama öğrencilerininyalvarmalarına dayanamayarak, onları 3 gün sonra sınav yapacağını söyler.Sınav günü gelince hoca, 4 öğrencinin hepsini bos bir salonun ayrı ayrıköşelerine oturtur.Sınav geçme sistemi şöyledir: üzerinden 50 puan alan herkessınavı geçebilir… Hocanın hazırladığı sınavda ise ön sayfada 10&#;arpuanlık 4 tane basit matematik sorusu vardır… Bunları kolayca çöfunduszeue.info sayfada ise 60 puanlık 1 soru vardır: “Hangi lastikpatladı?
 

MATEMATİK

Emekli öğretmen yolda giderken, yanına son model bir araba durmuş. İçinden çıkan bir genç:- Hocam sizi gideceğiniz yere kadar götüüreyim.Öğretmen genci tanımamış. Genç:‘Benim hocam Hacıbekir, tanımadın mı? Kayseri Lisesinden’Öğretmen biraz hafızasını yoklayınca genci tanımış.- Lan oğlum Hacıbekir seni tanıdım ama, bu ne zenginlik, sen fakir bir öğfunduszeue.infoıbekir anlatır:-Öyleydim hocam ama, okuldan sonra ticarrete başladım. Kısa zamanda biraz para kazandıfunduszeue.info duyan öğretmen iyice şaşırır:- Lan oğlum ticaret hesap işidir. Ben seni matematikten sınıfta bırakmamışmıydım. Sen sanıl ticaret yapıyorsun?- Valla hocam matematik falan bilmem. (11)’e alıp (4)’e satıyorum. Aradaki %3&#;le de geçinip gidiyoruz

FONKSİYONLAR
Fonksiyonlar bir gün bir seminer tertiplemişler. Seminere birkaç fonksiyon katılmış. Her fonksiyon özellikleri hakkında bilgiler vermeye başlamış. Derken içlerinden biri kapıya bakarak aniden bağırmış “Dikkat türev geliyor!”. Hepsi apar topar kaçmaya başlamışlar. Ancak ex hiç istifini bozmamış. Türev ağır adımlarla içeri girmiş ve tek başına oturan fonksiyonu görüp “sen benden korkmuyor musun?” demiş. Hayır, ben ex im diye yanıtlamış kendine güvenen bir edayla. “Yaa” demiş türev. “Peki, sana benim x’e göre türev alacağımı kim söyledi?”

MATEMATİKÇİ
Balonla seyehat etmekte olan bir grup yolunu kaybeder ve biraz alçalarak aşağıdaki kişiye yaklaşırlar. İçlerinden biri aşağıya bağırır:- Heyyy!.. Şu anda nerdeyiz?..Aşağıdaki şahıs onlara şöyle bir bakar ve biraz düşünüp dalgın dalgın cevap verir:- Bir balonun içinde ve oldukça alçaktasınız…Balondaki adam doğrulur ve arkadaşlarına:- Biliyor musunuz bu adam matematikçfunduszeue.info Bunun üzerine balondaki diğer şahıslar bunu nerden anladığını sorduklarında şöyle yanıtlar:- Birincisi, çok düşündü, ikincisi söylediği şey kesin olarak doğru… Üçüncüsü, bir işe yaramıyor…/

İDDİA
İki matematikçi aralarında tartışmaktadır. Bunlardan biri aslında matematiği herkesin az-çok bildiğini iddia ederken, diğeri de öyle olmayıp sadece eğitimini almış insanların bildiğini savunmaktadır. Sonunda bu meseleyi tartışarak halledemeyeceklerinin farkına varırlar ve teklifte bulunur herkesin bildiğini iddia eden:- Şurada bir restoran var. Girelim oraya ve oradaki garson kıza x’in integralini soralım. Kabul ediyor musun?Diğeri hemen kabul eder. Öyle ya, x’in integralini bilen kaç tane garson kız vardır ki? Ne var ki, bu tartışmayı planlamış bulunan diğeri daha önceden garson kıza gidip, ona bir miktar karşılık önererek kendisine sorulacak olan soruya x2/2 cevabı vermesi hususunda anlaşmıştır. Neyse, gelirler restorana ve o kızı görüp yanına gelirler. Kıza:- Afedersiniz, size bir soru sorabilir miyiz?derler. Kız kabul edince de soruyu sorarlar. Garson kız pek fazla düşünmeden:- x2/2diye cevap verir. Biri kazanmanın sevinci, biri de kaybetmenin hüznüyle teşekkür ederek ayrılırlarken garson kız arkadan seslenir:- Bir de C sabiti var

DENEY
Bir matematikçi, bir fizikçi ve bir kimyacıyı bir ay süreliğine ayrı ayrı odalara kapatmışlar. Odalarda kilitli bir buzdolabı ve çeşitli araç gereç varmış. Bir ay sonunda odaların kapılarını açıp bakmışlar. Fizikçi mekanik bir makine yaparak buzdolabının kapısını kırmış ve karnını doyurmuş. Kimyacı çeşitli elementleri karıştırarak bir sıvı yapıp buzdolabının kapısını eritmiş. Son olarak matematikçinin odasına girmişler. Matematikçinin kurumuş cesedi duvara dayanmış bir halde yerde kanla şunlar yazılıymış:Teorem: Buzdolabını açamazsam ölürüfunduszeue.info: Buzdolabını açtığımı varsayalım 

ÜÇGENİN TANIMI
İlkokulda, matematik dersinde öğretmen üçgenin alanını, cocuklaraşu şekilde öğretmiş: Bir üçkenarlının alanı, yatayımı ile diklesimininvuruşumunun, ikiye bölümüdür. Çocuk bunu güzelce ezberlemiş.Akşam babası evde sormuş:- Bu gün okulda ne öğrendiniz?- Matematik dersinde, bir üçkenarlının alanını öğrendik babacığım.- Ya öyle mi, peki nasıl öğrendiniz?- Bir üçkenarlının alanı, yatayımı ile dikleşiminin vuruşumunun,ikiye bölümüdür.- Yavrum, yanlıs öğretmişler size. Doğrusu : Bir üçgenin alanı,tabanı ile yüksekliğinin çarpımının yarısına eşittir.O sırada, bir yandan gazetesini okuyan, bir yandan da torunuyla oğlunun konusmasını dinleyen dede, dayanamayıp söze girmiş :İkinizin de tanımı yanlış! Bir müsellesin mesaha-i sathiyesi,kaidesiyle irtifaının hasıl-ı darpının nısfına müsavidir.

BUNLARI BİLİYOR MUSUNUZ?

Sayıların sihirli dünyası

=

=

=

=

=

=

++=++

++ =++

++=++

++=++

Kare Kök =

Kare Kök 64=6+Kök4

Kare Kök49=4+Kök9

TANIMLAR

sizce matematikçiler kaça ayrılır ve matematik nedir?

ANASAYFAYA DÖN

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası