ser lastik maltepe / JANT & LASTİK | Ali Arslan Oto Servis - Maltepe Oto Tamirci - Lastikçi

Ser Lastik Maltepe

ser lastik maltepe

Maltepe En Yakın GECE AÇIK OTO LASTİKÇİ *ACİL 50 69

OTO LASTİKÇİ VİDEO

YERİNDE HİZMET

Mobil Lastik Aracımızla lastikçi dükkanını bulunduğunuz konumuna taşıyoruz. Lastik tamiri, lastik değişimi ve akü takviyesi gibi işlemleri bulunduğunuz yerde gerçekleştiriyoruz.

TAM EKİPMAN DESTEĞİ

Mobil Lastik Aracımızdaki tam donanımlı ve yüksek standartlı ekipmanlarımız ile yardımınıza geliyoruz.

VAKTİNİZ BİZİM İÇİN DEĞERLİ

TECRÜBELİ PERSONEL

Tecrübeli ve eğitimli teknisyenlerimiz ile lastik ve jantınıza zarar vermeden; lastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde, kaliteli malzemeler ile tamir ediyoruz.

HIZLI LASTİK SERVİSİ

GENİŞ SERVİS AĞI

Zeytinburnu Maltepe mahallesinin her yerinde lastik tamir ve değişim hizmeti veriyoruz. WhatsApp'tan bize konumunuzu göndermeniz yeterlidir.

7/24 LASTİK SERVİSİ

Günün her saatinde ve haftanın her günü yardımınıza geliyoruz. Gece - gündüz, tatil günlerinde ve zorlu hava koşullarında bir telefonla hizmetinizdeyiz.

UYGUN FİYAT

Kaliteli, güvenilir ve uygun fiyatlı servisimiz ile hizmetinizdeyiz.

OTO LASTİK TAMİRCİSİ

1TAM DONANIMLI EKİPMAN

2MALTEPE BALANS AYARI

Direksiyonunuzda sizi rahatsız eden titreme lastiğinizde olan dengesizlikten kaynaklanır. Her türlü titremeyi, şerit yapıştırma veya jant kenarına sabitlediğimiz kurşunlar ile önlüyoruz.

3HAZIR STOK DESTEĞİ

Maltepe Sıfır ve İkinci El Lastik Servisiİstediğiniz marka ve istediğiniz ölçüde sıfır ve ikinci el lastiklerimiz İstanbul genelindeki depolarımızda en düzgün şartlar altında sizlere hizmet vermek için hazır olarak beklemektedir.

4MALTEPE JANT DÜZELTME

Jantınızın yamulma nedeni; çukur, kasis, kaldırım vs. yerlerde çarpışma ve aracın ağırlığından kaynaklanabilir. İnce yanak lastiklerde bu durum daha çok görülür. Profesyonel makinalarımız ile yamukluğu tespit edip, yüksek standartlı ekipmanlarımız ile düzeltme ve temizleme işlemini dört dörtlük şekilde yapmaktayız.

5MALTEPE JANT KENAR KAÇAĞI

Jantınızın kenarında oluşan oksitlenme dubleks lastiklerde kaçağa yol açar. Oluşan oksitlenmeyi temizledikten sonra sürdüğümüz özel ilaç ile oluşan hava kaçağını durduruyoruz.

6KUSURSUZ LASTİK TAMİRİ

Maltepe Oto Lastik TamiriLastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde tamir ediyoruz.

7ÖZENLİ LASTİK SERVİSİ

Maltepe Oto Lastik ServisLastik ve jantınıza zarar vermeden servis vermekteyiz.

8HER TÜRLÜ LASTİK DEĞİŞİMİ

Maltepe Kamyon Lastik TamircisiKamyon lastiğinizi yüksek standartlı ekipmanlarımız ile tamir ediyoruz.

Maltepe Minibüs Lastik Tamircisi Minibüs lastiğinizi, jantınıza zarar vermeden değişimini yapıyoruz.

Maltepe Otobüs Lastik Tamircisi Otobüs lastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde tamir ediyoruz.

Maltepe İş Makineleri Lastik Tamircisi İş Makinenizin lastiğini en kaliteli malzemeler ile tamir ediyoruz.

Maltepe Traktör Lastik Tamircisi Traktör lastiği tamiri ve traktör lastik değişimi yapıyoruz.

OTO LASTİK YOL YARDIM

12KALİTELİ MALZEME

13HIZLI LASTİK SERVİSİ

14MALTEPE AKÜ YARDIMI

Takviye kablolarımız ve gerekirse yanımızda olan sıfır aküler ile sizlere tam destek sağlıyoruz.

15MALTEPE YAKIT YARDIMI

Yakıt türünüzü söylemeniz sizlere dört dörtlük bir yol yardım hizmeti vermemiz için yeterlidir.

NÖBETÇİ OTO LASTİKÇİ

GÜN 24 SAAT SERVİS

17MALTEPE NÖBETÇİ OTO LASTİKÇİ

7 gün 24 saat acil lastik tamiri ve lastik değişim hizmeti veriyoruz.

18MALTEPE 24 SAAT AÇIK OTO LASTİKÇİ

Günün her saatinde bize telefonlarımızdan ulaşabilirsiniz.

19MALTEPE GECE AÇIK OTO LASTİKÇİ

Gece yolda kaldığınızda lastik tamiri ve lastik değişimi için bizi arayabilirsiniz.

20MALTEPE PAZAR GÜNÜ AÇIK OTO LASTİKÇİ

Pazar günleri ve diğer tatil günlerinde lastik tamir ve değişimini bulunduğunuz konumda yapıyoruz.

21MALTEPE ACİL OTO LASTİKÇİ

Çağrı merkezimiz ile; bulunduğunuz yere en yakın konumdaki gezici Mobil Lastik Aracımızı en kısa sürede size gönderiyoruz. Bulunduğunuz yere en az 2 kişilik ekip gönderip, yaşadığınız sorunu daha hızlı çözerek bir an önce yola devam etmenizi sağlıyoruz.

EN YAKIN OTO LASTİK TAMİRCİSİ

22HIZLI LASTİK SERVİSİ

Çağrı merkezimiz ile; Zeytinburnu Maltepe mahallesinde size en yakın konumdaki gezici Mobil Lastik Aracımızı en kısa sürede size gönderiyoruz.

23YERİNDE LASTİK SERVİSİ

Zeytinburnu Maltepe mahallesinin her yerinde oto lastik tamir ve değişim hizmeti veriyoruz. WhatsApp'tan bize konumunuzu göndermeniz yeterlidir.

24ACİL LASTİK SERVİSİ

Zeytinburnu Maltepe mahallesi ve civarında yerinde lastik tamiri ve lastik değişimi yapıyoruz. Bulunduğunuz konuma en yakın ekibimizi acil olarak konumunuza gönderiyoruz.

25GENİŞ SERVİS AĞI

Maltepe En Yakın Oto Lastikçi Nerede?Zeytinburnu Maltepe mahallesinin her yerinde lastik tamir ve değişim servisi veriyoruz.

26MALTEPE KONUMA EN YAKIN OTO LASTİKÇİ

WhatsApp'tan bize konumunuzu gönderin, Zeytinburnu Maltepe mahallesindeki size en yakın konumdaki gezici Mobil Lastik Aracımızı size gönderelim.

27MALTEPE EN YAKIN LASTİK YOL YARDIM

Mobil Lastik Aracımızla lastikçi dükkanını bulunduğunuz konumuna taşıyoruz.

28YÜKSEK STANDARTLI EKİPMAN

Maltepe En Yakın Oto Lastik TamircisiWhatsApp'tan bize gönderdiğiniz konuma, Yüksek Standartlı Ekipmanlarımız ile lastik ve jantınıza zarar vermeden; lastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde, en kaliteli malzemeler ile tamir ediyoruz.

29KUSURSUZ LASTİK SERVİSİ

Maltepe En Yakın Oto Lastik TamiriBulunduğunuz konum neresi olursa olsun gezici Mobil Lastik Aracımız ile lastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde tamir ediyor, lastik değişiminizi yapıyoruz.

MOBİL OTO LASTİKÇİ

30GEZİCİ MOBİL LASTİK SERVİSİ

31TAM DONANIMLI SERVİS ARACI

32ARACIMIZ KISA SÜREDE YANINIZDA

33YERİNDE HIZLI LASTİK TAMİRİ

34MALTEPE SEYYAR OTO LASTİKÇİ

Size en yakın Seyyar Mobil Lastik Aracımızı bulundunuz konuma acil gönderiyoruz.

35MALTEPE OTOBAN LASTİKÇİ

Mobil Lastik Aracımızla otobandaki konumunuza lastikçi dükkanını taşıyoruz.

36MALTEPE OYOYOL LASTİKÇİ

Lastik tamiri, lastik değişimi ve akü takviyesi gibi işlemleri otoyolda bulunduğunuz yerde gerçekleştiriyoruz.

37MALTEPE YERİNDE LASTİK TAMİRİ

Mobil Lastik Aracımızdaki tam donanımlı ve yüksek standartlı ekipmanlarımız ile lastiğinizin tamir ve değişimini bulunduğunuz yerde yapıyoruz.

MOTOR LASTİKÇİ

38MALTEPE MOTOSİKLET LASTİK TAMİRİ

Zeytinburnu Maltepe mahallesinin her yerinde motosiklet lastik tamir ve değişim hizmeti veriyoruz. WhatsApp'tan bize konumunuzu göndermeniz yeterlidir.

39MALTEPE MOTOR LASTİKÇİ

Maltepe Motor Lastik TamiriTecrübeli ve eğitimli teknisyenlerimiz ile motorunuzun lastik ve jantınıza zarar vermeden; lastiğinizin sorunlu yerini kusursuz şekilde, kaliteli malzemeler kullanarak tamir ediyoruz.

Lastik Değişimi

Otomobil lastikleri güvenli bir sürüş için çok önemlidir. Aracın fren yaptığında yada rampalarda yolda tutunmasını sağlayan en önemli bölgesi lastikleridir. Araç lastikleri aracın seyir performansı açısından oldukça önemlidir. Lastikler aracın hareketini zeminle buluşturarak güvenli yol tutuşu sağlar.

Otomobil lastiklerinin belirli periyotlarda değiştirilmesi gerekir. Zamanla otomobil lastikleri aşınır. Bu nedenle lastik değişiminin periyodik olarak yapılması büyük önem taşır. Otomobillerde lastikler kullanım sıklığı ve yöntemine göre değişen periyotlarda aşınır. Örneğin zorlu arazilerde kullanılan veya uzun yol yapan otomobillerde lastik kullanım ömrü kısalmaktadır.

Otomobil Lastiği Ne Zaman Değiştirilir?

Oto lastik değişimi belirli periyotlarda mutlaka yapılmalıdır. Özellikle mevsim geçişlerinde yaz lastiği değişimi ve kış lastiği değişimi yine uygun şekilde yapılmalıdır.

Lastiklerin üzerindeki desenlerin belirginliğini kaybetmesi,
Aracın sıklıkla lastik basıncı uyarısı vermesi,
Aracın seyir halindeyken titremesi,
Jant kapağı etrafındaki lastik yüzeyinde çatlakların meydana gelmesi,
araba lastiği değiştirme zamanının geldiğini göstermektedir.

Lastik Ömrü Kaç Km?

Oto lastiklerinin ömrü aracın kullanıldığı yol şartlarına göre değişebilen bir durumdur. Aracın kullanıldığı süre boyunca ne kadar fren yapıldığı dahi lastik ömrünü etkiler. Normal şartlarda lastiklerin ile km’de bir değiştirilmesi uzmanlar tarafından önerilmektedir.

Lastik değiştirme işlemlerinde her otomobil için uygun lastik ve seviyeler otomobil üreticileri tarafından belirlenmiştir. Üreticiler tarafından belirlenen bu seviyeler aracın güvenli bir şekilde hareket etmesi için oldukça önemlidir. Bu seviyeler alanında uzman kişiler tarafından gözetilmeli ve lastik değişim işlemlerinin titizlikle yapılmalıdır. Lastik değişiminde kaliteli hizmet almak güvenlik sağlar.

Aracın güvenli bir şekilde durmasını sağlayan en önemli sistemlerin başında fren sistemi gelmektedir. Aracın sorunsuz bir şekilde yavaşlaması ve gerektiğinde durması için fren sistemi bakımı yaptırmak çok gerekir. Fren sistemi aracın kontrollü ve güvenli bir şekilde yavaşlaması ve durmasını sağlar. Aracınızın fren sisteminde yer alan herhangi bir sorunda ALİ ARSLAN OTOMOTİV uzman ekibi ile hizmete hazırdır.

ALİ ARSLAN OTOMOTİV lastik değiştirme işlemlerinde hızlı ve güvenilir hizmet sunmaktadır. Aracın sorunsuz bir şekilde lastik değişimlerinin yapılması ALİ ARSLAN OTOMOTİV’in deneyimli ekibi ile mümkündür. Lastik değişiminde üreticilerin belirlediği güvenli aralıklara uyan profesyonel ekibi ile ALİ ARSLAN OTOMOTİV hizmete hazırdır. Lastik değiştirme işlemlerinde de ALİ ARSLAN OTOMOTİV son teknolojiyi kullanarak sizlere pratik çözümler sunmaktadır. Aracın gideceği alana yön veren, aynı zamanda yol tutuşu açısından önemli oldukça yüksek olan lastik değiştirme işlemleri için ALİ ARSLAN OTOMOTİV uzmanlığına güvenebilirsiniz.

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası