d2 testi / D2 Dikkat Testi – neobrains

D2 Testi

d2 testi

D2 Dikkat Testi

D2 Dikkat Testi hakkında

      D2 Dikkat Testi, 9- 60 yaş arasındaki kişilerde kullanılır.

      D2 Dikkat Testi, psikomotor hız ve öğrenme fonksiyonlarının ölçülmesinde kullanılır.

      D2 Dikkat Testi,dikkat eksikliğinin saptanmasında kullanılır.

D2 Dikkat Testi, dikkat seviyelerini ölçmek amacı ile uygulanır.

      D2 Dikkat Testi, bireysel ve grup olarak uygulanabilecek tek form vardır.

D2 Dikkat Testinin her satırı 20 sn içerisinde bitirilmesi gereken dikkat testidir.

D2 Dikkat Testi en fazla 8 dakika içerisinde sonlanmalıdır.

D2 Dikkat Testinin materyalini almak için iletişime geçiniz.

D2 Dikkat Testi eğitimine isterseniz online ortamda katılabilir. Profesyonel D2 Dikkat Testi eğitiminin profesyonel video eğitimine katılabilirsiniz.

 

İletişim için Tıklayınız

veya

İletişim Numarası :  0 ()

1. Eğitim Satın Alınması:
Kayıt olmak istediğiniz eğitimi alışveriş sitelerinde olduğu gibi, sepete ekleyerek ödeme adımlarını takip edip işlemi tamamlayınız.

2. Kayıt İçin Gerekli Evraklar:
Kimlik ve Diploma Fotokopisini ( Sadece Aile Danışmanlığı Eğitimine Kayıt Olacaklar İçin Gerekli) [email&#;protected] E-Posta adresine gönderilmesi gerekir.

3. Eğitim Danışmanımız ile görüşme:
Satın alınan eğitim sonrasında Eğitim danışmanımız verdiğiniz bilgilere göre (telefon, mail) sizinle irtibata geçer. Online eğitim giriş bilgileri SMS ve E-Posta yoluyla size ulaştırılır.

D2Testi

Amaç:Günümüzde iletişim teknolojileri çok hızlı bir şekilde gelişmektedir. Bu teknolojilerin başında ise cep telefonları, özellikle de akıllıcep telefonları gelmektedir. Cep telefonları, özellikle de akıllı cep telefonları kullanıcılarına birçok olanağı sunabilmektedir. Bu olanakların başında ise internet bağlanma gelmektedir. Cep telefonunun problemli kullanımı ergenlerde bazı olumsuz durumlara neden olmaktadır. bu durumlardan birisi de akademik erteleme davranışıdır. bu araştırmanın amacı ergenlerde problemli cep telefonları kullanımı ile akademik erteleme arasındaki ilişkide internet bağımlılığının aracılık rolünün incelenmesidir. Yöntem:Araştırmanın çalışma grubunu Eğitim ve Öğretim yılının güz döneminde Elazığ'da okuyan ’i kız, ’i erkek ortaöğrenim öğrencisi olmak üzere toplamda öğrenci oluşturmaktadır. Veriler toplanmasında tarama modeli kullanılmıştır. Verilerin toplanmasında problemli mobil telefon kullanım ölçeği, internet bağımlılığı ve akademik erteleme ölçeği kullanılmıştır. Verilerin analizinde regresyon analizi kullanılmıştıfunduszeue.infoar:Araştırmanın verilerin analizi kısmında aracılık etkisini incelemek amacıylaBaron ve Kenny’nin () belirttiği aşağıdaki koşullar dikkate alınmış ve test edilmiştir. a) Bağımsız değişkendeki değişme, aracı değişkende değişmeye neden olmalı, b) Aracı değişkendeki değişme, bağımlı değişkende değişmeye neden olmalı, c) Aracı değişken ve bağımsız değişken birlikte analize dâhil edildiğinde, bağımsız değişkenin bağımlı değişken üzerindeki etkisi azalmalı ya da tamamen ortadan kalkmalıdır. Bu etkinin tamamen ortadan kalkması güçlü ve tek aracı değişken olduğuna, sıfır olmaması ise, başka aracı değişkenlerin de varlığına işaret etmektedir. a) Bağımsız değişkenin (problemli cep telefonu kullanımı) aracı değişkenini (internet bağımlılığı) istatistiksel olarak anlamlı biçimde yordadığı bulunmuştur (R2=; β=, t=17,, p<). b) Aracıdeğişkenin (internet bağımlılığı) bağımlı değişkenini (akademik erteleme davranışı) anlamlı şekilde yordadığı bulunmuştur (R2=; β=, t=8,, p<). c) Aracılık rolünün test edilmesine ilişkin son adım olarak hiyerarşik regresyon analizi yapılmıştır. Analizin birinci adımında bağımsız değişken (problemli cep telefonu kullanımı) ile bağımlı değişken (akademik erteleme davranışı) arasında istatistiksel olarak anlamlı bir ilişki bulunmuştur (R2=; β=, t=7,, p<). Bağımsız değişken ile aracı değişken regresyon analizine beraberce girdiklerinde, bağımsız değişkenle ile bağımlı değişken arasındaki anlamlı ilişki (R2=; β=, t=2,, p<) azalmasına karşın aralarındaki anlamlı ilişki devam etmiştir. Ayrıca aracılık etkisinin test edilmesi amacıyla yapılan Sobel z testi sonuçları aracılık etkisinin anlamlı olduğunu göstermektedir (Z= , p<).Sonuç:Elde edilen sonuçlar dikkate alındığında ergenlerin problemli cep telefonu kullanımlarının doğrudan ergenlerde akademik erteleme davranışına neden olduğu gibi internet bağımlılığının kısmi aracılık etkisiyle de dolaylı olarak etkisi olduğu görülmektedir. Aynı zamanda elde edilen sonuçlara göre ergenlerin cep telefonu kullanımları, ergenlerde internet bağımlılığına neden olduğu görülmektedir. Bu elde edilen sonuçlara göre ergenlerin teknolojiyi gereğinden fazla bir biçimde aşırı kullanımları, problemli kullanımları ergenlerin akademik hayatlarına olumsuz etki ettiği görüfunduszeue.info32 -Çocuk ve Ergen Bipolar Affektif Bozukluk Tanılı Hastaların Tam/Kısmi Remisyon Dönemi Medikasyon ProfilleriBerkan Şahin,Murat Yüce, Zehra BabadağıOndokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası