kayseri sivas yozgat / TR72 (Kayseri-Sivas-Yozgat) Bölge Planı Paydaş Anketi

Kayseri Sivas Yozgat

kayseri sivas yozgat

çankırı sivas yozgat kayseri

  • bü dört şehirden biri koca sinan, biri pir sultan abdal, biri nida tüfekçi çıkarmıştır. çankırı'yı joker bırakıyorum. özetle sorun şehirlerde değil maalesef doğmuş olan bazı insanlardadır.

  • iç anadolu bölgesinin 4 güzide şehri. içlerinde kayseri başı çeker, kraldır.

  • kışın gece sıcaklıklarının 'lere düşebildiği şehirlerimiz

  • bunlar arasında yiğidin tam olarak hangisinde harman olduğuna dair ateşli tartışmalar yapılır.

  • biri savaşı önde götürmektedir:

    (bkz: sivas katliamı)

  • çankırı hariç diğer 3 il bundan bir yıl önce yaşanılabilir ve bugün yapılınca linç edilebileceğin birçok şeyin yapılabileceği iller iken devlet-yobaz işbirliği ile günümüzün yeryüzü cehennemine dönüştürülmüşlerdir.

    -sivaslıyım.

  • (bkz: ege faşizmi)

  • bolu, düzce, adapazarı üçgeninin bir köşesi ile birleştirildiğinde pentagram oluşturan noktalar.

    önemli ekleme : hadi, çankırı'yı anladık, e, sivas'la yozgat'ı da anladık da kayseri'nin neresi fakir kalmış, neresi geri kalmış? bir de işin ilginci, bu devletin fakir bıraktığı iddiasının da hakikaten gülünesi olması. bunca komikliğin nedenleri de, bir, dövlet bize bokmir mantığında devletin kim* olduğu, iki, bu suçlanan devlete hükmeden siyasi parti ya da partilere hükümet olması yolunda kimin, neden ve nasıl oy verdiği. he canım, dövlet size bokmir.

  • afyon'suz öksüz kalan seri şehirlerimiz.

  • (bkz: çankırı çorum yozgat şeytan üçgeni)

ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.

Orta Anadolu Kalk&#x;nma Ajans&#x; Kayseri - Sivas - Yozgat COVID ile Mücadele ve Dayan&#x;kl&#x;l&#x;k Program&#x;

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı  COVID ile Mücadele ve Dayanıklılık Programı

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı  tarafından Kayseri - Sivas - Yozgat  illerini kapsayan 5 milyon TL tutarlı COVID (Koronavirüs) ile Mücadele ve Dayanıklılık Programı için ilana çıkmış bulunmaktadır.

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı  tarafından Covid ile Mücadele ve Dayanıklılık Programı için tahsis edilen kaynak ve son başvuru tarihi aşağıda yer almaktadır (Coronavirus).

Koronavirüs destekleri, kalkınma ajansı covid - kovid, kalkınma ajansı hibeleri, kalkınma ajansları koronavirüs programları, kalkınma ajansı koronavirüs hibeleri, kalkınma ajansı korona - corona hakkında bilgi almak ve teşviklerden yararlanmak için Plus Global Danışmanlık ile iletişime geçiniz.

Programın Adı

COVID ile Mücadele ve Dayanıklılık Programı

Program Referans No

Programın Toplam Bütçesi

TL

Proje Başına Asgari-Azami Destek Tutarları

Asgari Tutar:  TL

Azami Tutar: TL

Azami Destek Oranı

Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar için: %

Kâr Amacı Güden İşletmeler için: %75

Asgari-Azami Proje Uygulama Süresi

1 ay -3 ay

Son Başvuru Tarihi ve Saati*

30/04/

Programın Hedef ve Önceliği

Programın Genel Hedefi:

COVID salgın riski ile mücadeleye katkı sağlayacak ve salgının etkilerinin azaltılmasına yönelik acil çözüm sunan projelerin desteklenmesi

Programın Öncelikleri:

Öncelik 1: Virüsün yayılımının önlenmesi ve kontrol altına alınması
Başta en yüksek risk grubunda sayılan yaşlılar, kronik rahatsızlığı olanlar, bakıma muhtaç bireyler ve engelliler gibi salgından korunması gereken toplumsal kesimler olmak üzere,

- COVID virüsünün yayılımının önlenmesine yönelik kritik öneme sahip “sosyal mesafeyi koruma” ve “evde kalma” tedbirlerinin sürdürülebilir bir şekilde uygulanmasının sağlanması;

- sosyal izolasyona bağlı olarak yaşanabilecek sorunlara yönelik psiko-sosyal destek sağlanması ile salgın hakkında bilgilendirici, farkındalık artırıcı, yönlendirici ve bilgi kirliliğini önleyici faaliyetler içeren projeler desteklenecektir.

Örnek müdahale alanları:
1. Dezavantajlı gruplar (engelliler, hamileler, çocuklar, bakıma muhtaç bireyler, mülteciler, yaşlılar vd.) ve alınan tedbirler neticesinde dezavantajlı durumda olan yaşlılar ile kronik rahatsızlığı olan bireyler için ortaya çıkan ihtiyaçların karşılanmasına yönelik organizasyon ve hizmet modelleri geliştirilmesi ve uygulanması


2. Evde bakım ve tedavi hizmetlerinin yürütülmesi, izlenmesi ve raporlandırılmasına yönelik organizasyon ve hizmet modelleri geliştirilmesi ve uygulanması


3. COVID salgınının etkileri nedeniyle ortaya çıkan sorunlara yönelik psikolojik destek ve rehabilitasyon hizmetlerinin geliştirilmesi ve sunulması


4. Halihazırda Türkiye’de yaşayan ve Türkçe bilmeyen kişilerin COVID hakkında bilgilendirilmesini ve/veya tedavi hizmetlerine ulaşmasında sorun yaşamamasını sağlayacak uygulamaların geliştirilmesi


5. Eğitimin devamlılığı sağlayacak yazılım ve teknolojilerin geliştirilmesi


6. Yardımlaşma esaslı gönüllük oluşumları ile mahalle ve ilçe bazlı olarak ekonomik faaliyetleri destekleyecek yenilikçi çözümler geliştirilmesi


7. Kamuoyunun koruyucu ve önleyici tedbirler doğrultusunda yönlendirilmesine yönelik uygulamaların geliştirilmesi


8. Pandeminin izlenmesi ve olası risklerinin tespit edilmesine yönelik yazılımlar geliştirilmesi


9. Virüsün yayılımının önlenmesi ve kontrol altına alınmasını sağlayacak kritik hizmet ve organizasyonların geliştirilerek kullanıma sunulması


Virüs yayılımının yoğun olduğu mekânların anlık olarak belirlenmesi, gerekli önleyici ve koruyucu tedbirlerin alınmasına yönelik faaliyetleri gerçekleştirilmesi

Öncelik 2: Halk sağlığı için acil hazırlık ve müdahale çalışmaları

COVID salgınına karşı önleyici ve koruyucu tedbirler kapsamında acil ihtiyaç duyulan ürün, hizmet ve organizasyonların geliştirilerek uygulanması desteklenecektir.

Örnek müdahale alanları:

1. Gerekli standartları karşılayacak maske, bone, gözlük, eldiven, yüz siperi, koruyucu üniforma, dezenfektan vb. kişisel koruyucu ekipmanları ile UV dezenfeksiyon sistemleri, hava sterilizatörü gibi koruyucu sistemlerin geliştirilmesi, üretilmesi ve ihtiyaç duyulan alanlarda kullanıma sunulması

2. Tedavide ihtiyaç duyulan ventilatör, yoğun bakım cihazları, yaşam destek üniteleri vb. kritik öneme sahip malzeme ve ekipmanların geliştirilmesi, üretilmesi ve kullanıma sunulması

3. COVID virüsünün hızlı ve güvenilir bir şekilde teşhisine yönelik tanı kiti geliştirilmesi, üretilmesi ve kullanıma sunulması

4. COVID virüsüne karşı antiviral ilaç ve aşı geliştirme çalışmalarına katkı sağlanması

5. Tanı ve teşhis faaliyetleri yürütecek mevcut laboratuvarların kapasitelerinin artırılması

6. Salgın kapsamında ihtiyaç duyulan ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi için kâr amacı güden işletmelerin mevcut üretim sistemlerinde gerekli değişikliklerin yapılması (örneğin, farklı bir sektörde faaliyet gösteren bir işletmenin koruyucu giysi üretimine başlaması)

Öncelik 3: Salgının ülke ve bölge ekonomisine negatif etkilerinin azaltılmasına yönelik
yenilikçi uygulamalar geliştirilmesi

Salgın nedeniyle ekonomik faaliyetlerin yürütülmesinde hâlihazırda yaşanan ve önümüzdeki dönemde ortaya çıkabilecek aksaklıkların giderilmesine yönelik çözümler sunan projeler desteklenecektir.

Örnek müdahale alanları:

1. Salgından daha fazla etkilenen sektörlerde üretim faaliyetlerinin sürdürülebilirliği için kâr amacı güden işletmelerde gerekli organizasyonel yapılanmanın sağlanması

2. Tedarik zincirlerinde ve lojistik faaliyetlerinde sürekliliğin sağlanması için ihtiyaç duyulan model hizmetlerin geliştirilmesi

3. Malzeme temin ve tedarik gibi konularda sektörler arası iş birliklerinin sağlanması

4.  İş süreçlerinin dijital teknolojiler kullanılarak uzaktan çalışma, dönüşümlü çalışma gibi esnek çalışma yöntemleri ile yapılandırılması

5.  Uzaktan çalışmayı kolaylaştırıcı teknolojilerin geliştirilmesi

6. Gıda ve sağlık ekipmanlarına erişimi kolaylaştıracak çözümlerin geliştirilmesi

7. Yoğun kullanılan mekânların (hastane, işyeri, fabrika, ulaşım araçları vb.) faaliyetlerini sürdürebilmesi için gerekli koşulların oluşturulmasına yönelik uygulamaların gerçekleştirilmesi

Bu örnekler fikir vermesi amacıyla verilen örnekler muhtemel proje konularının tümünü kapsamamakta olup program önceliklerine uygun olan ve yukarıda sayılmayan faaliyetler için de başvuruda bulunulabilir.

Kimler Başvurabilir?

Bu program kapsamında uygun Başvuru Sahipleri şunlardır:

Valilik, Kaymakamlıklar, Kamu Kurumlarının İl ve Bölge Müdürlükleri ve Başkanlıkları, Diğer Kamu Kurumlarının İlde Bulunan En Üst Birimleri

İlçe Sağlık Müdürlükleri

İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri

Belediyeler, İSKİ, İETT

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Daire Başkanlıkları

İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Sanayi Odası, Deniz Ticaret Odası, İstanbul Ticaret Borsası

Kamu Kurumu Niteliğindeki Meslek Kuruluşları, Birlikler, Odalar, Meslek Örgütleri,

Merkezler

Organize Sanayi Bölgeleri, Kooperatifler

Sivil Toplum Kuruluşları (Dernekler, Vakıflar, Sendikalar, Birlikler, Federasyonlar,

Konfederasyonlar)

Üniversiteler, Fakülteler, Enstitüler

Teknoloji Geliştirme Bölgesi Yönetici Şirketleri, Teknoloji Transfer Ofisi Şirketleri, Belediye Şirketleri

Kâr Amacı Güden İşletmeler

Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

Projelerde şu hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir:
•    Proje kapsamında geliştirilen ürün ve hizmetlerin proje uygulama süresi içerisinde ihtiyaç duyulan alanlarda kullanılmaya başlanması gerekmektedir.

Desteklenmeyecek türde projeler:

•    COVID ile doğrudan ilgisi olmayan, salgının önlenmesine; sosyal izolasyon ve karantina şartlarının iyileştirilmesine katkı sağlamayacak projeler,

•    COVID ile mücadeleye yönelik ürün ve hizmet geliştirme niteliği olmayan tedarik projeleri ile etkisinin uzun vadede ortaya çıkması beklenen projeler,

bu program kapsamında desteklenmeyecektir.

Kalkınma Ajansı Destekleri Danışmanlığı (kalkınma ajansı projeleri, kalkınma ajansı teşvikleri), Plus Global Danışmanlık olarak İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Gaziantep, Kahramanmaraş, Bursa, Kocaeli, Sakarya, Kayseri, Denizli, Konya, Trabzon vb. bütün illerimizde uzman ekiplerimiz tarafından sürdürülmektedir.

Kalkınma Ajansı Destekleri aşağıdaki illerimizde verilmekte olup detaylar için Plus Global Danışmanlık ile iletişime geçiniz.

Adana kalkınma ajansı destekleri

Adıyaman kalkınma ajansı destekleri

Afyonkarahisar kalkınma ajansı destekleri

Ağrı kalkınma ajansı destekleri

Aksaray kalkınma ajansı destekleri

Amasya kalkınma ajansı destekleri

Ankara kalkınma ajansı destekleri

Antalya kalkınma ajansı destekleri

Ardahan kalkınma ajansı destekleri

Artvin kalkınma ajansı destekleri

Aydın kalkınma ajansı destekleri

Balıkesir kalkınma ajansı destekleri

Bartın kalkınma ajansı destekleri

Batman kalkınma ajansı destekleri

Bayburt kalkınma ajansı destekleri

Bilecik kalkınma ajansı destekleri

Bingöl kalkınma ajansı destekleri

Bitlis kalkınma ajansı destekleri

Bolu kalkınma ajansı destekleri

Burdur kalkınma ajansı destekleri

Bursa kalkınma ajansı destekleri

Çanakkale kalkınma ajansı destekleri

Çankırı kalkınma ajansı destekleri

Çorum kalkınma ajansı destekleri

Denizli kalkınma ajansı destekleri

Diyarbakır kalkınma ajansı destekleri

Düzce kalkınma ajansı destekleri

Edirne kalkınma ajansı destekleri

Elazığ kalkınma ajansı destekleri

Erzincan kalkınma ajansı destekleri

Erzurum kalkınma ajansı destekleri

Eskişehir kalkınma ajansı destekleri

Gaziantep kalkınma ajansı destekleri

Giresun kalkınma ajansı destekleri

Gümüşhane kalkınma ajansı destekleri

Hakkâri kalkınma ajansı destekleri

Hatay kalkınma ajansı destekleri

Iğdır kalkınma ajansı destekleri

Isparta kalkınma ajansı destekleri

İstanbul kalkınma ajansı destekleri

İzmir kalkınma ajansı destekleri

Kahramanmaraş kalkınma ajansı destekleri

Karabük kalkınma ajansı destekleri

Karaman kalkınma ajansı destekleri

Kars kalkınma ajansı destekleri

Kastamonu kalkınma ajansı destekleri

Kayseri kalkınma ajansı destekleri

Kilis kalkınma ajansı destekleri

Kırıkkale kalkınma ajansı destekleri

Kırklareli kalkınma ajansı destekleri

Kırşehir kalkınma ajansı destekleri

Kocaeli kalkınma ajansı destekleri

Konya kalkınma ajansı destekleri

Kütahya kalkınma ajansı destekleri

Malatya kalkınma ajansı destekleri

Manisa kalkınma ajansı destekleri

Mardin kalkınma ajansı destekleri

Mersin kalkınma ajansı destekleri

Muğla kalkınma ajansı destekleri

Muş kalkınma ajansı destekleri

Nevşehir kalkınma ajansı destekleri

Niğde kalkınma ajansı destekleri

Ordu kalkınma ajansı destekleri

Osmaniye kalkınma ajansı destekleri

Rize kalkınma ajansı destekleri

Sakarya kalkınma ajansı destekleri

Samsun kalkınma ajansı destekleri

Şanlıurfa kalkınma ajansı destekleri

Siirt kalkınma ajansı destekleri

Sinop kalkınma ajansı destekleri

Sivas kalkınma ajansı destekleri

Şırnak kalkınma ajansı destekleri

Tekirdağ kalkınma ajansı destekleri

Tokat kalkınma ajansı destekleri

Trabzon kalkınma ajansı destekleri

Tunceli kalkınma ajansı destekleri

Uşak kalkınma ajansı destekleri

Van kalkınma ajansı destekleri

Yalova kalkınma ajansı destekleri

Yozgat kalkınma ajansı destekleri

Zonguldak kalkınma ajansı destekleri

Kalkınma Ajansları Listesi

    TR1: İstanbul
    TR İstanbul – (İSTKA) İSTANBUL KALKINMA AJANSI
    TR2: Batı Marmara
    TR Edirne, Kırklareli, Tekirdağ- (TRAKYAKA) TRAKYA KALKINMA AJANSI
    TR Balıkesir, Çanakkale –(GMKA) GÜNEY MARMARA KALKINMA AJANSI
    TR3: Ege
    TR İzmir –(İZKA) İZMİR KALKINMA AJANSI
    TR Aydın, Denizli, Muğla – (GEKA) GÜNEY EGE KALKINMA AJANSI
    TR Afyonkarahisar, Kütahya, Manisa, Uşak – (ZAFER) ZAFER KALKINMA AJANSI
    TR4: Doğu Marmara
    TR Bilecik, Bursa, Eskişehir – (BEBKA) BURSA, ESKİŞEHİR, BİLECİK KALKINMA AJANSI
    TR Bolu, Düzce, Kocaeli, Sakarya, Yalova –(MARKA) DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI
    TR5: Batı Anadolu
    TR Ankara – (ANKARAKA) ANKARA KALKINMA AJANSI
    TR Karaman, Konya – (MEVKA) MEVLANA KALKINMA AJANSI
    TR6: Akdeniz
    TR Antalya, Burdur, Isparta – (BAKA) BATI AKDENİZ KALKINMA AJANSI
    TR Adana, Mersin – (CKA) ÇUKUROVA KALKINMA AJANSI
    TR Hatay, Kahramanmaraş, Osmaniye – (DOĞAKA) DOĞU AKDENİZ KALKINMA AJANSI
    TR7: Orta Anadolu
    TR Aksaray, Kırıkkale, Kırşehir, Niğde, Nevşehir – (AHİKA) AHİLER KALKINMA AJANSI
    TR Kayseri, Sivas, Yozgat – (ORAN) ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI
    TR8: Batı Karadeniz
    TR Bartın, Karabük, Zonguldak – (BAKKA) BATI KARADENİZ KALKINMA AJANSI
    TR Çankırı, Kastamonu, Sinop – (KUZKA) KUZEY ANADOLU KALKINMA AJANSI
    TR Amasya, Çorum, Samsun, Tokat – (OKA) ORTA KARADENİZ KALKINMA AJANSI
    TR9: Doğu Karadeniz
    TR Artvin, Giresun, Gümüşhane, Ordu, Rize, Trabzon – (DOKA) DOĞU KARADENİZ KALKINMA AJANSI
    TRA: Kuzeydoğu Anadolu
    TRA1: Bayburt, Erzincan, Erzurum – (KUDAKA) KUZEY DOĞU ANADOLU KALKINMA AJANSI
    TRA2: Ağrı, Ardahan, Iğdır, Kars – (SERKA) SERHAT KALKINMA AJANSI
    TRB: Ortadoğu Anadolu
    TRB1: Bingöl, Elazığ, Malatya, Tunceli – (FKA) FIRAT KALKINMA AJANSI
    TRB2: Bitlis, Hakkari, Muş, Van – (DAKA)  DOĞU ANADOLU KALKINMA AJANSI
    TRC: Güneydoğu Anadolu
    TRC1: Adıyaman, Gaziantep, Kilis – (İKA) İPEK YOLU KALKINMA AJANSI
    TRC2: Diyarbakır, Şanlıurfa – (KARACADAĞ) KARACADAĞ KALKINMA AJANSI
    TRC3: Batman, Mardin, Şırnak, Siirt – (DİKA) DİCLE KALKINMA AJANSI

Paylaş:

ORTA ANADOLU YOZGAT-AMASYA-SİVAS-KAYSERİ İLLERİ ÇEVRESİNDEKİ MANYETİK HAVA ANOMALİLERİNİN YERDEN TAHKİKİ

1.ÖZ
      MTA Genel Müdürlüğü'nün isteği üzerine (CAS) firması tarafından yılında manyetik özellikli demir yatakları ile tabiatta bunlarla beraber veya civarındaki diğer minerallerin bulunabileceği en uygun bölgelerin tayini ve bundan sonra yapılacak araştırmalara ışık tutmak amacı ile havadan manyetik ve radyometrik etütler yapılmıştır.
      Saha III olarak tanımlanan ve Orta Anadolu'yu kapsayan bu uçuşlardan elde edilen anomalilerin bir kısmı (Saha III'ün batısı) yerden ve yılları arasında tahkik edilmiş olup ancak, sahanın doğu kısmını oluşturan Kayseri-Sorgun-Amasya-Yıldızeli arasında kalan bölgedeki anomaliler çeşitli nedenlerle tahkik edilememiştir. Ancak ve yılları için bu bölge deki 31 manyetik hava anomalisi programına alınarak yılında bu 60 km2'lik 31 anomali tahkik edilerek neticelendirilmiş, sahanın sadece Kayseri güneyindeki anomalileri kalmıştır.
       yılında çalışılan anomali sahaları G, H, I, J 1/ ölçekli 9 adet haritada yer almaktadır.
       Çalışmalarda manyetik metot dışında, çalışma sahalarından numuneler alınmış ve anomali sahalarındaki farklı litolojilerde suseptibilite ölçümleri yapılmıştır.
       Çalışmalarda Sinterex firmasının MF-2 ve MF-4 manyetometreleri ile etütler yapılmış olup, suseptibilite ölçümleri kapametre ile doğrudan arazide ana kayaçtan ölçülmüştür.
       Arazi çalışmaları Jeof. Müh. H. İbrahim KARAT'ın kamp şefliğinde, Sivas Bölgesi'nden çalışmalarımıza katılan Jeof. Y. Müh. Salih AYDOĞAN, obzerverler Muzaffer ÖZKAYMAK ve Faik YAKAR tarafından yürütülmüştür.

Rapor Özellikleri
Rapor No
Rapor AdıORTA ANADOLU YOZGAT-AMASYA-SİVAS-KAYSERİ İLLERİ ÇEVRESİNDEKİ MANYETİK HAVA ANOMALİLERİNİN YERDEN TAHKİKİ
KonuMANYETİK HAVA ANOMALİLERİ
Yer - KonumAMASYA KAYSERİ SİVAS YOZGAT
DilTÜRKÇE
Yayın Tarihi
Hazırlayan BirimJEOFİZİK ETÜTLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
YazarlarHALİL I. KARAT
Son yıllarda özellikle kadın girişimcilerin ekonomide büyüme ve kalkınmadaki önemine dikkat çekilmekte ve birçok hükümet politikasında kadın girişimciler için ayrıcalıklı düzenlemeler yer almaktadır. Ancak kadın girişimciler bu süreçte gerek kadın olduklarından, gerek genel ekonomik şartlardan gerekse çevresel etkilerden kaynaklanan birçok sorunla karşılaşmaktadır. Bu sorunlar bölgelere ve illere göre farklılıklar gösterdiği gibi, genel olarak ortaya konan çözüm önerileri, sorunların çözülmesinde ve girişimciliğin geliştirilmesinde yeterince etkili olamamaktadır. Kadın girişimcilerin yaşadıkları bu sorunların azaltılması ve problemlerin çözülmesi ekonomik büyümenin de hızını artıracaktır. Bu sebeple bulunacak çözüm önerilerinin ve geliştirilecek politikaların yerel özellikler göz önünde bulundurularak yapılması önem arz etmektedir. Bu çalışmada; yerel özellikler göz önüne alınarak bir araştırma yapılması, özgün veriler elde edilmesi, kadın girişimcilerin sorunlarının belirlenmesi, çözümler üretilmesi ve bununla birlikte kadın girişimcilerin kalkınmadaki katkısını artırmaya yardımcı ve yol gösterici önerilerin ortaya konması amaçlanmaktadır. TR72 bölgesinde (Sivas, Yozgat, Kayseri) faaliyette bulunan kadın girişimcilere yapılan anket sonuçlarına istatistiksel analizler uygulanarak, kadın girişimcilerin genel profili, karşılaştıkları sorunlar, bu sorunların illere göre değişimi ve bu konuda kadın girişimcilerin kaygı ve beklentileri belirlenerek çözüm önerileri sunulmaya çalışılmıştır.

 

Entrepreneur has an important role in the development and growth. In recent years, it is drawn attention to the importance of women entrepreneurs in development and economic growth. Many government policies are located in the exclusive arrangements for women entrepreneurs. However, women entrepreneurs confront many problems derive from both being a women and environmental impact of as well as general economic conditions in this process. These problems show differences according to regions and provinces. The general proposal solutions are not effective enough to solve these problems and the development of entrepreneurship. Reducing the problems of women entrepreneurs and solving problems will increase in the rate of economic growth. For this reason, it is essential for the solution that will be found and developed policy proposals should be considered by local features. In this study, a research by considering local characteristics has done to obtain the original data, determination of the problems of women entrepreneurs and generated solutions. However it is aimed to reveal to help to increase the contribution of women entrepreneurs in development and the guiding suggestions. The results of survey conducted of women entrepreneurs operating in TR72 region (Kayseri, Sivas, Yozgat) applied to statistical analyzes. The solution presented with suggestion by general profile of women entrepreneurs, problems encountered by women entrepreneurs, exchange of these problems according to the provinces and determining concerns

 

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası