hamit ibrahimiye özel eğitim uygulama okulu / Kadıköy Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Merkezi ı. Kademe nerededir? İstanbul

Hamit Ibrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu

hamit ibrahimiye özel eğitim uygulama okulu

Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Merkezi ı. Kademe



    İletişim Bilgileri

  1. Faks: () 23 75
  2. Adres: Merdivenköy Mah. Molla Sk. Hamıt ıbrahımıye Otıstı Blok No: 8 İç Kapı No: 1 Kadıköy / İstanbul
  3. İlçe: Kadıköy
  4. Şehir: İstanbul


  5. Açıklama
    Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Merkezi ı. Kademe ile ilgili adres, telefon, faks, e-mail ve bilgileri yukarıdaki gibidir.

    Ayrıca Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Merkezi ı. Kademe Google Harita üzerindeki konumu aşağıdaki gibi verilmiştir.

    Bu sayfa son güncel bilgiler ile oluşturulmuştur. Bilgilerde bir hata veya eksik olduğunu düşünüyorsanız yandaki form aracılığı ile bilgi güncelleme talebi yollayabilirsiniz.

  6. Google Map (Harita'da) "Yaklaşık" Konumu

    "Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Merkezi ı. Kademe" haritada ki konumu ile ilgili bir hata varsa; lütfen sağ alanda bulunan form aracılığı ile hata bildiriminde bulununuz

    Yandex Harita da Görmek İçin Tıklayınız





    Taglar:HamitİbrahimiyeÖzelEğitimUygulamaMerkeziKademe



Hamit İbrahimiye Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi

Kurumsal

T.C.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

HAMİT İBRAHİMİYE

OTİSTİK ÇOCUKLAR EĞİTİM MERKEZİ

MERKEZ İLE İLGİLİ BİLGİLER

tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı İstanbul Valiliği (Milli Eğitim Müdürlüğü),Mahmut İbrahimiye,TODEV ve M.E.V.(İstanbul Şubesi)tarafıyla oluşturulan nolu protokol gereğince Merkez inşaatına tarihinde başlanmıştıfunduszeue.infoşaat tarihinde bitirilmiştir Ekim tarihleri arasında Otistik Çocukların Eğitimi semineri düzenlenmiş 34 kişi açılan seminere katılmıştıfunduszeue.infore katılan 14 öğretmen valilik makamınca görevlendirilmiştir Eğitim Öğretim yılında Hayriye Kemal Kusun Eğitim uygulama okulu ve İş Eğitim Merkezine devam eden öğrenciler yapılan protokolla Merkeze alınmıştır.Öğrencilerin tamamının performansı alınarak 10 seviye grubu oluşturulmuştur.

MERKEZDE SINIFLARA GÖRE OTİSTİK ÖĞRENCİ SAYISISINIFLARKIZERKEKTOPLAM

ANASINIFI I

Anasınıfı II

1 B

1 A

1 C

2 A

2 B

2 C

3 A

3 B

3 C

4 A

5 A

7 A

7 B

İş Eğitimi I

İş Eğitimi II

Toplam

İKAMETLERİNE GÖRE OTİSTİK ÖĞRENCİ SAYILARI

İLÇEKAYITLI ÖĞfunduszeue.infoEL EĞfunduszeue.infoRADA

KADIKÖY30

ÜSKÜDAR21

MALTEPE12

KARTAL6

ÜMRANİYE13

BEYKOZ3

PENDİK6

ŞİŞLİ5

SARIYER2

KÜÇÜKÇEKMECE--

FATİH-2

GAZİOSMANPAŞA--

BAYRAMPAŞA--

KAĞITHANE--

BAKIRKÖY

ZEYTİNBURNU--

BEŞİKTAŞ

GEBZE

KOCAELİ

TUZLA

Eyüp1

Sultanbeyli2

Adapazarı2

Merkezimiz öğrencileri, Eğitim-Öğretim yılında Kadıköy ilçesi Hayriye Kemal Kusun Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezine devam etmiş olan Otistik öğrencilerin nakli ve sırada bekleyen öğrencilerin alınmasıyla başlamıştıfunduszeue.infoe alınan öğrencilerin tamamının performansı alınmış,performans ve yaşları göz önünde bulundurularak,seviye grupları oluşturulmuştur.(17 seviye grubu) 6 yaş grubunda 2 sınıf, yaş grubunda 6 sınıf, yaş grubunda 4 sınıf bulunmaktadır yaş üstü ( yaş) 5 sınıfbulunmaktadır.Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliğinin maddesi gereği öğrencilerin merkeze devamı sağlanmıştır.

Merkeze alınan öğrencilere uygulanan performans testinin sonucunda grup eğitimine devam edemeyecek 11 öğrenci ile ilgili bireysel eğitim faaliyeti başlatılmıştıfunduszeue.infoç;yoğun davranış problemi sergileyen öğrencilerin problem davranışlarının sağaltımı aile ile birlikte gerçekleştirmek ve öğrenciyi grup eğitimine hazırlamaktır.Böylece grup içerisinde olumsuz modelin önlenmesi sağlanmıştır.

Grup eğitimine dahil edilen her öğrenciye bireysel eğitim programları hazırlandı.Grup aktivitelerinin yanında bireysel eğitim odalarında her öğrencinin haftada en az iki saat bireysel eğitim alması sağlandı.Sınıfta bulunan iki öğretmenden biri grupta eğitim verirken bir öğretmen bireysel eğitim odasında bire bir eğitim faaliyetini sürdürdü.

Öğrenciler müzik derslerinde müzik odasında ,resim-iş eğitimi derslerinde resim atölyesinde faaliyetlerini branş öğretmenleri ile birlikte sürdürdüler.

Problem davranışı olan öğrencilerin problem davranışlarının sağaltımına yönelik planlar hazırlandı.Yoğun problem davranışlar gözlenerek sağaltım planı hazırlandı.Öğrenci ile iletişimde olan tüm personelin belirlenen tepkiyi vermesi sağlandı.Kararlılıkla uygulanan sağaltım programı sonrası problem davranışlarda sönme gözlendi.

Merkezde atanan rehber öğretmen ve bir özel eğitim öğretmeniyletüm sınıflara verilerek hem eğitim programlarının zenginleştirilmesi hem de aile eğitiminin gerçekleştirilmesi sağlandı.

Aile eğitiminde; Merkezimiz sırasında bekleyen öğrencilerin ailelerine yazı yazılarak aile eğitim programına katılımları yolunda çağrı yapıldı.

Öğrencilerin merkeze alınmasında,performans testi uygulanmış gruplar performanslara göre oluşturulmuşfunduszeue.inforda ise her öğrenciye bireysel eğitim programı hazırlanmıştır.

Amaca uygun grup aktiviteleri hazırlamış,performanslarına göre bireysel amaçlar belirlenmişfunduszeue.infoıca öğrenciler için belirlenen bireysel eğitim amaçlarına bireysel eğitim seanslarında ulaşılmıştır.

Merkezimize devam eden öğrencilerin tamamı program dahilinde bireysel eğitim faaliyetinden yararlandırılmıştır. Sınıflarda 2 öğretmen görevlendirilmiş olup, program dahilinde belirlenen saatlerdeöğretmenler sorumlu olduğu öğrencilerle bireysel eğitim odasına geçerek öğrenci ile önceden hazırlanan bireysel eğitim programları çerçevesinde bireysel eğitim faaliyetini gerçekleştirmiştir.

OTİZM NEDİR?

Kişinin; düşüncelerinin, duygularının ve arzularının, dünyayı kendi algılayış biçimine göre belirlenmesidir. Bireyin iç gerçekliği, dış gerçeklikle bağdaşmaz. Birey olay, nesne ve olguları norm içinde bulunan kişilerin paylaştığı gerçeklik temelinde değil kendi duygu ve düşüncelerinin ışığı altında değerlendirir. Kendince bir düş oluşturmuş ve bu oluşturmuş olduğu düşünde yaşamını sürdürmektedir. Düşünü başkalarıyla paylaşmakta çekinmektedir. Bu tanımıyla patolojik bir anlam taşır. Karşılık, red, sosyal etkileşimde, iletişimde devam eden bozukluklar, stereotip davranış paterni ile karakterizedir.

Tipik olarak sosyal anlamda çevreye tepkisizlik, sözlü veya başka türlü iletişim güçlükleri, gerçeklikten uzaklaşma, içe kapanma, nesnelere karşı aşırı düşkünlük, takıntılı hareketlerle tanımlanan bir süreçtir.

Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe, İstanbul ili, Kadıköy ilçesinde bulunan devlet okuludur. İstanbul ili nüfusu , Kadıköy ilçesi nüfusu 'dur. Okulun öğrenci sayısı 25, öğretmen sayısı 8'tir.

Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe İstanbul ili Kadıköy ilçesinde bulunan devlet okuludur.

Sayfamızda Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe okuluna ait telefon, belgegeçer (faks), e-posta, web sitesi, öğretim şekli, adres, öğrenci sayısı, öğretmen sayısı, derslik sayısı, lojman durumu, pansiyon durumu, ısınma durumu, il/ilçeye uzaklık, hizmet bölgesi, hizmet alanı, hizmet puanı, yerleşim yeri, il, ilçe, mahalle/belde/köy nüfusu ve okullaşma oranları, lgs merkezi sınav taban puanı, yüzdelik dilimini, alan dal bilgilerini, zorunlu hizmet okulu olup olmadığını bulabilirsiniz.

Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe okuluna ait okul forması, kıyafeti, okul başarı puanı, okul eşyaları, okul boş kontenjanı, son dakika okul haberleri, okul kuralları, okul logosu, okul sınav tarihleri, okul servis ücretleri, okul e-okul, okul başlangıç-bitiş saatleri, sınıf geçme durumları, haftalık ders programı gibi bilgileri okulun resmi web sitesinden öğrenebilirsiniz.

Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe okulunda okuyorsanız, bu okuldan mezunsanız, bu okulun velisiyseniz, bu okulda görev yapıyorsanız ya da bu okul hakkında bilgiye sahipseniz lütfen değerli bilgilerinizi yorum alanından belirtiniz.

Sitede sunulan reklamları kısıtlayan bir reklam engelleyicinin etkin olduğunu fark ettik.

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bize destek olun. Reklam engelleyiciyi kapattıysanız sayfayı yenileyerek görüntüleyebilirsiniz.

Reklam engelleyicinin nasıl kapatılacağını öğrenmek için tıklayınız.

İSTANBUL KADIKÖY Hamit İbrahimiye Özel Eğitim Uygulama Okulu I. Kademe

Okul Adresi : Sahrayı Cedit Mah. İmam Ramiz Sokağı No16, Kadıköy / İstanbul

Okul Kodu :
Telefon : ()
Web Sitesi : funduszeue.info

Çevre : E-5 TEN GÖZTEPE KÖPRÜSÜ İLE GÖZTEPE SSK HASTANESİ POLİKLİNİKLERİ ARSINDA KALAN GÖZCÜBABA CAMİSİNİN BİTİŞİĞİNDE GENİŞ BAHÇESİ OLAN BİR OKULDUR
Ulaşım : funduszeue.infoÖY ÇARŞI DURAĞINDAN B,ES,8-E,8-A OTOBÜSLERİNE BİNİLİP GÖZCÜBABA DURAĞINDA İNİLİP- 2.E-5 TEN GÖZTEPE KÖPRÜSÜNDEN GÖZTEPE OTOSANAYİDEN GEÇİLEREK MUSTAFA SAFFET ANADOLU LİSESİ GİDİLİP- 3.E-5 TEN GÖZTEPE KÖPRÜSÜNDEN ANAKENT KOLEJİNE DOĞRU HALİS KURTÇA SANAT MERKEZİ GİDİLİP- funduszeue.infoCI İSTİKAMETİNDEN FAHRETTİN KERİM GÖKAY CADDESİ ÜZERİNDEN KADIKÖY´E GİDERKEN ÇEMANZAR CAMİNDE İNİLİP GÖZTEPE SSK POLİKLİKLERİ İSTİKAMETİNE GİDİLİP- GÖZCÜBABA CAMİ SORULARAK BULUNABİLİR.
İl/İlçeye Uzaklık : KADIKÖY RIHTIMA 5 KM, İL MERKEZİNE İSE 17 KM UZAKLIKTADIR. ( İL MERKEZİ OLARAK EMİNÖNÜ BAZ ALINMIŞTIR.)

Öğrenci Sayısı : 25 Derslik :4 Atölye-İşlik :4 Konferans Salonu :1 Spor Salonu :1 Resim Sınıfı :1 Yemekhane :1 Revir:1
Öğretmen Sayısı : 18 Öğrenci Derslik :4 Atölye-İşlik :4 Konferans Salonu :1 Spor Salonu :1 Resim Sınıfı :1 Yemekhane :1 Revir:1
Derslik Sayısı : 4
Ders Saatleri :
Fen Lab. :

Öğretmenlik Hizmet Bölgesi: Hizmet Alanı:
Zorunlu Çalışma Süresi: Hizmet Puanı:

Harita :

Okul Kadrosu :

Dr. M.(Okul Müdürü)- Muhammed B.(Müdür Yardımcısı)- Nalan A.(Müdür Yardımcısı)- Abdullah A.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Adem S.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Ahmet B.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Alkan B.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Ayşe Z.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Başak S.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Canan Ş.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Cem T.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Çağatay T.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Ertuğrul B.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Ecem E.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Esra Ç.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Elif E.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Elif N.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Filiz K.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Hafize Ö.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Hande A.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Hatice Z.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Hayriye E.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Mehmet A.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Mesut T.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Mizgin E.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Nur S.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Nurgül Ç.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Osman K.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Samet E.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Sara G.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Sema K.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Semanur Y.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Sezer B.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Tülay Y.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Yücel A.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Zaide K.(Özel Eğitim Öğretmeni)- Yasemin B.(Beden Eğitimi Öğretmeni)- İsmail E.(Beden Eğitimi Öğretmeni)- Esra Y.(Görsel Sanatlar Öğretmeni)- Birgül P.(Görsel Sanatlar Öğretmeni)- Gülay C.(El Sanatları Öğretmeni)- Meltem U.(El Sanatları Öğretmeni)- Sadıka T.(Seramik öğretmeni)- Rahile G.(Müzik Öğretmeni)- Özlem E.(Müzik Öğretmeni)- Nurettin D.(Rehberlik ve Psikolojik Danışman)- Eylem K.(Rehberlik ve Psikolojik Danışman)- Ziyaettin K.(Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni)- Kevser E.(Hemşire)- Çiğdem Y.(Hemşire)-

Okuldan Haberler :

OKULUMUZUN TAŞINMASI HAKKINDAOKULUMUZUN TAŞINMASI HAKKINDA

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ

10 KASIM ATATÜRK'Ü ANMA 10 KASIM ATATÜRK'Ü ANMA

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI

15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ

EBEVEYNLERİN GÖZÜNDEN OTİZMEBEVEYNLERİN GÖZÜNDEN OTİZM

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ

BENİM RENGİM OTİZM SERGİSİBENİM RENGİM OTİZM SERGİSİ

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI

2 NİSAN OTİZM FARKINDALIK GÜNÜ2 NİSAN OTİZM FARKINDALIK GÜNÜ

Başarılar :

OLUŞTURULACAK


Okul hakkında bu sayfada paylaşmak istediklerinizi yazabilirsiniz :

Okul hakkında gönderilen yorumlar :


Güncelleme tarihi:

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası