okul öncesi haberleşme araçları yapımı / İletişim Araçlarını Tanıyorum Yaş Günlük Plan | Okul Öncesi Etkinlikler, Oyunlar ve Planlar

Okul Öncesi Haberleşme Araçları Yapımı

okul öncesi haberleşme araçları yapımı

Haberleşme ve İletişim Araçları Afişi (posteri)

Yapışkanlı folyo nedir ?

Yapışkanlı folyo, etiket benzeri kendinden yapışkanlı olan ve reklamcıların sıkça kullandığı üründür. Ürün özelliği plastik benzeridir ve kağıt değildir.

Vinil branda nedir?

Vinil branda gr/m2 özelliğine sahip oldukça dayanıklı ve reklamcıların sıkça kullandığı muşamba benzeri malzemedir. Vinil brandanın yapışkan özelliği yoktur. Çıtalarla, çift taraflı bantla, panolara iğnelerleçerçevelerle yada kenarlarından delik açılıp iple asılarak kullanılan üründür.

Dekota nedir ?

Sıkıştırılmış köpükten imal edilen plastik malzemedir. Farklı kalınlıklarda üretilir. Plastikden bir levha,plaka şeklinde de düşünebilirsiniz. Düz yapısı sayesinde üzerine folyo v.b uygulamalar yapılarak kullanılır.

Laminasyon nedir ?

Özellikle yere yapıştırlacak üürünlerin zarar görmesini engellemek için ürün üzerine yapılan şeffaf kaplamadır. Ürünün darbelere ve zamana karşı dayanıklı olmasını sağlar. kapı giydirme ürünü içinde tavsiye edilir.

Farklı boyutlarda ürün almak istiyorum, ne yapmalıyım?

Eğer beğendiğiniz ürünü farklı boyutlarda satın almak istiyorsanız iletişim bölümündeki telefon numaralarından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Merdiven yazıları ne kadar dayanıklı?

Merdiven yazıları, kapı giydirmelerle aynı üründen yani yapışkanlı folyodan üretilmektedir. Üzeri yere yapıştırmaya uygun olması için laminasyonla kaplanmakyadır. Alaminasyon sayesinde kullanım ömrü artmaktadır.

Kargo süresi ne kadar?

Sitemizdeki bir çok ürün, sipariş verildikten sonra size özel olarak üretilmektedir. bu da kargo süresini uzatmaktadır. aksi belirtilmedikçe ortalama kargo süresi en çok 5 iş günüdür. Yoğun olmayan zamanlarda bu süre 2 güne kadar düşseafoodplus.infouz gecikirse lütfen meraklanmayın. Yıllardır, binlerce okula gururla hizmet veren firmamız ürünlerinizi yetiştirmek için gece gündüz çalışmaktadır.

Ürünlerimiz siparişten sonra basılıp üretildiği için kargo süreci günü bulabilmektedir.

GÜNLÜK EĞİTİM PLANI
İLETİŞİM ARAÇLARINI TANIYORUM

Etkinlik Çeşidi: Türkçe ve sanat etkinliği ile bütünleştirilmiş bireysel ve büyük grup etkinlikleri
Yaş Grubu (Ay): yaş

KAZANIM VE GÖSTERGELERİ

Dil Gelişimi
K6 Sözcük dağarcığını geliştirir.
G: Dinlediklerinde yeni olan sözcükleri fark eder ve sözcüklerin anlamlarını sorar.
Sözcükleri hatırlar ve sözcüklerin anlamını söyler.
Yeni öğrendiği sözcükleri anlamına uygun olarak kullanır.
K7 Dinledikleri izlediklerinin anlamını kavrar.
G: Sözel yönergeleri yerine getirir.
Dinlediklerini izlediklerini açıklar
Dinledikleri izledikleri hakkında yorum yapar.

Bilişsel Gelişim
K1 Nesne durum olaya dikkatini verir.
G: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum olaya dikkatini verir.
Dikkat edilmesi gereken nesne/durum olaya yönelik sorular sorar.
Dikkat edilmesi gereken nesne/durum olayı ayrıntılarıyla açıklar.

Sosyal-Duygusal Gelişim
K10 Sorumluluklarını yerine getirir.
G: Sorumluluk almaya istekli olduğunu söyler-gösterir.
Üstlendiği sorumluluğu yerine getirir.
K12 Değişik ortamlardaki kurallara uyar.
G: Değişik ortamlardaki kuralların benimsenmesinde düşüncesini söyler Motor Gelişim
K4 Küçük kas kullanımı gerektiren hareketleri yapar.
G Malzemeleri keser. Malzemeleri yapıştırır.

ÖĞRENME SÜRECİ
Öğretmen çocukları yarım daire şeklinde oturur. Oturan çocuklara “Haberleşme ve kitle iletişim araçları” konulu sohbet açar, çocuklarla haberleşme ve iletişim araçlarının neler olduğu bu araçların işlevleri, eski insanların haberlerinin nasıl olduğu konusunda çocuklara açıklamalar yapılarak sohbet edilir. Daha sonra çocuklara “İletişim Nedir?” diye sorar. Kimlerle iletişim halinde oldukları sorulur. İletişim olmasaydı nasıl haberleşirdik düşünülür. İletişim araçlarından hangilerini kullandıklarını anlatmaları istenir. Öğretmen, “Şimdi sizinle bir mektup yazacağız. Bu mektubu kime yazalım?” der. Çocukların ortak seçtikleri birine mektup yazılır. Her çocuğun söylemek istediği yazılır, tamamlanan mektup çocuklara okunur.

Artık materyal olarak seçilen kutulardan her çocuk için birer adet masalara konulur.
Düz beyaz kâğıtlarla kutular kaplanır. Farklı boyutlardaki kutulardan çocukların seçim yapması istenir. Çocuklara verilen kutularla her çocuk için birer tane özgün telefon çalışması yapılır. Yapılan çalışmalar geçici iletişim merkezinde sergilenir.

MATERYALLER: Çeşitli resimler, görsel materyaller değişik boylarda kutular, A4 kâğıdı ve keçeli kalemler
SÖZCÜKLER VE KAVRAMLAR: İletişim sözcükleri, haberleşme
DEĞERLENDİRME: Haberleşme ve kitle iletişim araçları nelerdir? Evde en çok kullanılan kitle iletişim araçları nelerdir? Sen haberleşme araçlarından hangilerini kullanıyorsun?
AİLE KATILIMI: Ev etkinlikleri kitabı Şubat ayı bülteni ve sayfaları çalışılır.

nest...

batman iftar saati 2021 viranşehir kaç kilometre seferberlik ne demek namaz nasıl kılınır ve hangi dualar okunur özel jimer anlamlı bayram mesajı maxoak 50.000 mah powerbank cin tırnağı nedir