10 sınıf 2 dereceden denklemler test pdf / 7. Sınıf Matematik Konuları ve Müfredatı 2022 2023 MEB

10 Sınıf 2 Dereceden Denklemler Test Pdf

10 sınıf 2 dereceden denklemler test pdf

Benzer belgeler

İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER

İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER İKİNCİ DERECEDEN DENKLEMLER İkinci Dereceden Denklemler a, b ve c reel sayı, a ¹ 0 olmak üzere ax + bx + c = 0 şeklinde yazılan denklemlere ikinci dereceden bir bilinmeyenli denklem denir. Aşağıdaki denklemlerden

Detaylı

2. Dereceden Denklemler

2. Dereceden Denklemler . Dereceden Denklemler Yazım hataları olabilir. Tam olarak tashih edilmemiştir. Hataları [email protected] mail adresine bildirilseniz makbule geçer.. a + b + 5c = c(a + b) ise a b =? C: 9. ( 4) (

Detaylı

MUTLAK DEĞER Test -1

MUTLAK DEĞER Test -1 MUTLAK DEĞER Test -. < x < olduğuna göre, x x ifadesinin eşiti aşağıdakilerden 7 B) 7 x C) x 7 D) x 7 E) 7 x 5. y < 0 < x olduğuna göre, y x x y x y ifadesinin eşiti aşağıdakilerden xy B) xy C) xy D) xy

Detaylı

TEMEL KAVRAMLAR. SAYI KÜMELERİ 1. Doğal Sayılar

TEMEL KAVRAMLAR. SAYI KÜMELERİ 1. Doğal Sayılar TEMEL KAVRAMLAR Rakam: Sayıları ifade etmeye yarayan sembollere rakam denir. Bu semboller {0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9} kümesinin elemanlarıdır., b ve c birer rakamdır. 15 b = c olduğuna göre, + b + c

Detaylı

EŞİTSİZLİKLER. 5. x 2 + 4x + 4 > x 2 0. eşitsizliğinin çözüm kümesi. eşitsizliğinin çözüm kümesi. aşağıdakilerden hangisidir?

EŞİTSİZLİKLER. 5. x 2 + 4x + 4 > x 2 0. eşitsizliğinin çözüm kümesi. eşitsizliğinin çözüm kümesi. aşağıdakilerden hangisidir? 1. 36 x A) [- 6, ] B) [- 6, 6 ] C) [, 36] D) [, 36 ] E) [- 36, ] 5. x + 4x + 4 > A) (, ) B) - } C) D) R E) R - {- } 6. x + 8x + 16. x x 8 < aşağıdalerden hangisidir? A) (- 4, ) B) (-, ) C) (- 4, ) A) {

Detaylı

ÜSLÜ İFADELER Test -1

ÜSLÜ İFADELER Test -1 ÜSLÜ İFADELER Test - 6. işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisidir?. işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisidir? 7 B) C) D) E) B) C) D) E) 7. 6 B) 8 C) D) 8 E) 6 6. işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisine

Detaylı

MATRİS - DETERMİNANT Test -1

MATRİS - DETERMİNANT Test -1 MRİS - DEERMİNN est - x y x 3., B olmak üzere, y y = B olduğuna göre, y x farkı kaçtır? 5. 5 4 0, B 4 3 7 3 matrisleri veriliyor. + B matrisi aşağıdakilerden hangisidir? 3 4 5 6 5 3 0 8 5 6 6 5 0 5 6 0

Detaylı

KARMAŞIK SAYILAR Test -1

KARMAŞIK SAYILAR Test -1 KARMAŞIK SAYILAR Test -. i olmak üere, i olduğuna göre, Re() kaçtır? B) C) 0 D) E). i olmak üere, 00 0 06 i i i işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisine i B) i C) i + D) E) i. i olmak üere, i olduğuna

Detaylı

LYS MATEMATİK DENEME - 1

LYS MATEMATİK DENEME - 1 LYS MATEMATİK DENEME - BU SORULAR FİNAL EĞİTİM KURUMLARI TARAFINDAN SAĞLANMIŞTIR. İZİNSİZ KOPYALANMASI VE ÇOĞALTILMASI YASAKTIR, YAPILDIĞI TAKDİRDE CEZAİ İŞLEM UYGULANACAKTIR. LYS MATEMATİK TESTİ. Bu testte

Detaylı

YAZILI SINAV SORU ÖRNEKLERİ MATEMATİK

YAZILI SINAV SORU ÖRNEKLERİ MATEMATİK YAZILI SINAV SORU ÖRNEKLERİ MATEMATİK SORU 1: Aşağıdaki grafik, bir okuldaki spor yarışmasına katılan öğrencilerin yaşa göre dağılışını göstermektedir. Öğrenci sayısı 5 3 9 10 1 14 Yaş 1.1: Yukarıdaki

Detaylı

{ x,y x y + 19 = 0, x, y R} = 3 tir. = sonlu kümesinin 32 tane alt kümesinde

{ x,y x y + 19 = 0, x, y R} = 3 tir. = sonlu kümesinin 32 tane alt kümesinde 1. Aşağıdaki kümelerden hangisi sonsuz küme belirtir? A) A = { x 4 < x < 36,x N} B) B = { x 19 < x,x asal sayı} C) C = { x x = 5k,0 < x < 100,k Z} D) D = { x x = 5, x Z} E) E = { x x < 19,x N}. A, B ve

Detaylı

13.Konu Reel sayılar

13.Konu Reel sayılar 13.Konu Reel sayılar 1. Temel dizi 2. Temel dizilerde toplama ve çarpma 3. Reel sayılar kümesi 4. Reel sayılar kümesinde toplama ve çarpma 5. Reel sayılar kümesinde sıralama 6. Reel sayılar kümesinin tamlık

Detaylı

İl temsilcimiz sizinle irtibata geçecektir.

İl temsilcimiz sizinle irtibata geçecektir. Biz, Sizin İçin Farklı Düşünüyor Farklı Üretiyor Farklı Uyguluyoruz Biz, Sizin İçin Farklıyız Sizi de Farklı Görmek İstiyoruz Soru Bankası matematik konularını yeni öğrenen öğrenciler için TMOZ öğretmenlerince

Detaylı

YAZILIYA HAZIRLIK TESTLERÝ TEST / 1

YAZILIYA HAZIRLIK TESTLERÝ TEST / 1 YAZILIYA HAZIRLIK TESTLERÝ TEST / 1 1. x +6x+5=0 5. x +5x+m=0 denkleminin reel kökü olmadýðýna göre, m nin alabileceði en küçük tam sayý deðeri kaçtýr? A) {1,5} B) {,3} C) { 5, 1} D) { 5,1} E) {,3} A)

Detaylı

FONKSİYONUN TANIMI ve FONKSİYON ÇEŞİTLERİ

FONKSİYONUN TANIMI ve FONKSİYON ÇEŞİTLERİ KONU: Fonksionlar FONKSİYONUN TANIMI ve FONKSİYON ÇEŞİTLERİ. A,, kümesinden B a, b, c, d kümesine tanımlanan aşağıdaki bağıntılardan hangisi bir fonksiondur?,a,,b,,c,,d,a,,d,,a,a,,b,,c,,d,b,, c,,d,a,,b,,c,,a.

Detaylı

KARTEZYEN ÇARPIM VE BAĞINTI

KARTEZYEN ÇARPIM VE BAĞINTI KRTEZYEN ÇRPIM VE BĞINTI 3. Bölüm TEST -2 1. β={(x,y):2x+y=8,x,y N} şeklinde tanımlı β bağıntısı kaç elemanlıdır? ) 4 B) 5 C) 6 D) 7 E) 8 6. R'de bağıntısı yansıyan ise a.b kaçtır? ) 18 B) 9 C) 2 D) 18

Detaylı

BAĞINTI - FONKSİYON Test -1

BAĞINTI - FONKSİYON Test -1 BAĞINTI - FONKSİYON Test -. A,,,4,5 B,, olduğuna göre, AB kümesinin eleman saısı A) 8 B) C) D) 4 E) 5 5. A ve B herhangi iki küme AB,a,,a,,a,,b,,b,,b olduğuna göre, s(a) + s(b) toplamı A) B) 4 C) 5 D)

Detaylı

11. SINIF 1. DÖNEM 1. YAZILI

11. SINIF 1. DÖNEM 1. YAZILI . SINIF SOYADI : MATEMATİK. DÖNEM. YAZILI DENEME. Aşağıdaki ifadelerden kaç tanesi önermedir? I. Cuma sinemaya gidelim. II. Bugün hava çok güzel. III. Beşiktaş ilk futbol takımıdır. IV. = 00. A) 0 B) C)

Detaylı

ÜNİTE 1: TEMEL KAVRAMLAR

ÜNİTE 1: TEMEL KAVRAMLAR MATEMATİK ÜNİTE : TEMEL KAVRAMLAR Temel Kavramlar ADF 0 RAKAM Sayı oluşturmak için kullanılan sembollere... denir. 0 luk sayma düzenindeki rakamlar 0,,,... 8 ve 9 olup 0 tanedir. örnek a, b, c sıfırdan

Detaylı

TEMEL KAVRAMLAR. a Q a ve b b. a b c 4. a b c 40. 7a 4b 3c. a b c olmak üzere a,b ve pozitif. 2x 3y 5z 84

TEMEL KAVRAMLAR. a Q a ve b b. a b c 4. a b c 40. 7a 4b 3c. a b c olmak üzere a,b ve pozitif. 2x 3y 5z 84 N 0,1,,... Sayı kümesine doğal sayı kümesi denir...., 3,, 1,0,1,,3,... sayı kümesine tamsayılar kümesi denir. 1,,3,... saı kümesine sayma sayıları denir.pozitif tamsayılar kümesidir. 15 y z x 3 5 Eşitliğinde

Detaylı

MAT 302 SOYUT CEBİR II SORULAR. (b) = ise =

MAT 302 SOYUT CEBİR II SORULAR. (b) = ise = MAT 302 SOYUT CEBİR II SORULAR 1. : bir dönüşüm, olsunlar. a) ( ) = ( ) ( ) b) ( ) ( ) ( ) olduğunu c) ( ) nin eşitliğinin sağlanması için gerekli ve yeterli bir koşulun nin 1 1 olması ile mümkün olduğunu

Detaylı

A A A A A A A A A A A

A A A A A A A A A A A LYS MATEMATİK TESTİ. Bu testte 5 soru vardır.. Cevaplarınızı, cevap kâğıdının Matematik Testi için arılan kısmına işaretleiniz.. - - ^- h + c- m - (-5 )-(- ) işleminin sonucu kaçtır? A) B) C) D) 5 E).

Detaylı

Soru Konu Doğru Yanlış Boş

Soru Konu Doğru Yanlış Boş YGS - MATEMATİK DENEME- A Soru Konu Doğru Yanlış Boş Mutlak Değerin Sayıya Eşitliği % % Sayılar Akıl Yürütme % % Okek Dikdörtgen Birleştirme % % Kesirlerin Okeki % % Obeb Problemleri % % Obeb Denklemi

Detaylı

MODÜLER ARİTMETİK Test -4

MODÜLER ARİTMETİK Test -4 MODÜLER ARİTMETİK Test -4 1. A doğal sayısının 7 ye bölümündeki kalan 4, B doğal sayısının 7 ye bölümündeki kalan 5 tir. Buna göre, A toplamının 7 ye bölümündeki kalan 3B A) 0 B) 1 C) D) 3 E) 4 5. I. 1

Detaylı

Polinomlar, Temel Kavramlar, Polinomlar Kümesinde Toplama, Çıkarma, Çarpma TEST D 9. E 10. C 11. B 14. D 16. D 12. C 12. A 13. B 14.

Polinomlar, Temel Kavramlar, Polinomlar Kümesinde Toplama, Çıkarma, Çarpma TEST D 9. E 10. C 11. B 14. D 16. D 12. C 12. A 13. B 14. 1. Ünite: Polinomlar Polinomlar, Temel Kavramlar, Polinomlar Kümesinde Toplama, Çıkarma, Çarpma 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Polinomlarda Bölme, Bölüm ve Kalan Bulma 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Detaylı

Ortak Akıl MATEMATİK DENEME SINAVI

Ortak Akıl MATEMATİK DENEME SINAVI Ortak Akıl LYS MATEMATİK DENEME SINAVI 0505- Ortak Akıl Adem ÇİL Ali Can GÜLLÜ Ayhan YANAĞLIBAŞ Barbaros GÜR Barış DEMİR Celal İŞBİLİR Deniz KARADAĞ Engin POLAT Erhan ERDOĞAN Ersin KESEN Fatih TÜRKMEN

Detaylı

LYS Matemat k Deneme Sınavı

LYS Matemat k Deneme Sınavı LYS Matematk Deneme Sınavı. Üç basamaklı doğal saılardan kaç tanesi, 8 ve ile tam bölünür? 8 9. ile in geometrik ortası z dir. ( z). ( z ). z aşağıdakilerden hangisidir?. 9 ifadesinin cinsinden değeri

Detaylı

BASIN KİTAPÇIĞI ÖSYM

BASIN KİTAPÇIĞI ÖSYM BASIN KİTAPÇIĞI 00000000 AÇIKLAMA 1. Bu kitapç kta Lisans Yerle tirme S nav -1 Matematik Testi bulunmaktad r. 2. Bu test için verilen toplam cevaplama süresi 75 dakikadır. 3. Bu kitapç ktaki testlerde

Detaylı

Temel Kavramlar 1 Doğal sayılar: N = {0, 1, 2, 3,.,n, n+1,..} kümesinin her bir elamanına doğal sayı denir ve N ile gösterilir.

Temel Kavramlar 1 Doğal sayılar: N = {0, 1, 2, 3,.,n, n+1,..} kümesinin her bir elamanına doğal sayı denir ve N ile gösterilir. Temel Kavramlar 1 Doğal sayılar: N = {0, 1, 2, 3,.,n, n+1,..} kümesinin her bir elamanına doğal sayı denir ve N ile gösterilir. a) Pozitif doğal sayılar: Sıfır olmayan doğal sayılar kümesine Pozitif Doğal

Detaylı

CEBİR ÇÖZÜMLÜ SORU BANKASI

CEBİR ÇÖZÜMLÜ SORU BANKASI ÖABT CEBİR ÇÖZÜMLÜ SORU BANKASI Yasin ŞAHİN ÖABT CEBİR ÇÖZÜMLÜ SORU BANKASI Her hakkı saklıdır. Bu kitabın tamamı ya da bir kısmı, yazarın izni olmaksızın, elektronik, mekanik, fotokopi ya da herhangi

Detaylı

Soru Konu Doğru Yanlış Boş

Soru Konu Doğru Yanlış Boş YGS - MATEMATİK DENEME- A Soru Konu Doğru Yanlış Boş Okek Bölünebilme % % Obeb Problemleri % % % Obeb - Okek % % Basit ve Bileşik Kesirler % % Okek Denklemi % % Paydaları Eşitlenemeyen Kesirler % % Okek

Detaylı

Buna göre, eşitliği yazılabilir. sayılara rasyonel sayılar denir ve Q ile gösterilir. , -, 2 2 = 1. sayıdır. 2, 3, 5 birer irrasyonel sayıdır.

Buna göre, eşitliği yazılabilir. sayılara rasyonel sayılar denir ve Q ile gösterilir. , -, 2 2 = 1. sayıdır. 2, 3, 5 birer irrasyonel sayıdır. TEMEL KAVRAMLAR RAKAM Bir çokluk belirtmek için kullanılan sembollere rakam denir. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 sembolleri birer rakamdır. 2. TAMSAYILAR KÜMESİ Z = {..., -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4,... }

Detaylı

Parametrik doğru denklemleri 1

Parametrik doğru denklemleri 1 Parametrik doğru denklemleri 1 A noktasından geçen, doğrultman (doğrultu) vektörü w olan d doğrusunun, k parametresine göre parametrik denklemi: AP k w P A k w P A k w P A k W (P değişken nokta) A w P

Detaylı

4. BÖLÜM 1. DERECEDEN DENKLEMLER

4. BÖLÜM 1. DERECEDEN DENKLEMLER MATEMATÝK 4. BÖLÜM 1. DERECEDEN DENKLEMLER Test(1-3) Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemler Test(4) Birinci Dereceden Ýki Bilinmeyenli Denklemler KARTEZYEN egitim - yayinlari 1. DERECEDEN DENKLEMLER

Detaylı

2000 Birinci Aşama Sınav Soruları

2000 Birinci Aşama Sınav Soruları 2000 irinci şama Sınav Soruları Lise 1 Soruları 1 369 sayısı bir kaç ardışık doğal sayının toplamı olarak kaç farklı biçimde yazılabilir? )2 )3 )4 )5 )7 2 ve sayıları 2000 sayısının pozitif bölenleri olmak

Detaylı

II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -1 1. x 2  2x  15  0 5.  x  3   x 2  5x  4   0 denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? hangisidir? A) {3, 5} B) {–3, 5} C) {–5, 3} A) {1, 3, 4} B) {–1, 3, 4} C) {–3, 3, 4} D) {0, 5} E) {–3, –5} D) {–4, 3, 1} E) {–4, –1, 3} 2. 4x 2  25  0 denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden 6. x 3  5x 2  9x  45  0     hangisidir? denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? 3. denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? hangisidir? A) {–3, –2, 6} B) {–3, 1, 6} A) {–3, 4} B) {–4, 0, 3} C) {–6, 1, 6} D) {–6} C) {–3, 0, 8} D) {–4, –3 0} E) {6} E) {–3, 0, 4} 4. 2x 2  x  1  0 x 2  3x  18 0 denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden x 2  36       8. hangisidir? denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden  ,1 1,  , 1   1 1 1 A) B) C) hangisidir? 2 2 2 E)  1 A) {–6, 3} B) {–6, 6, 3} C) {–3} D) ,1 2 D) {–3, 3} E) {3, 6} 19 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -1 9.  x  2 2  3  x  2   0 13. 2x 2  3x  3m  1  0 denkleminin küçük kökü kaçtır? denkleminin iki farklı reel kökü olduğuna göre, m’nin alabileceği değerler kümesi aşağıdakiler- A) –2 B) –1 C) 0 D) 3 E) 5 den hangisidir?  17   17 17   17  A)  ,  B)   ,  C)  ,    24   24 24   24   17   17 17  D)  ,  E)   ,   24   24 24  10. mx 2   4m  1 x  11  0 14.  m  1 x 2  2mx  m  3  0 denkleminin bir kökü x = 1 olduğuna göre, m denkleminin çakışık (eşit) iki kökü olduğuna kaçtır? göre, m kaçtır? 11. denkleminin reel kökü yoktur. denkleminin bir kökü x = 2 olduğuna göre, a + b Buna göre, m’nin alabileceği değerlerin kümesi toplamı kaçtır? aşağıdakilerden hangisidir? 8  9   8 A) 12 B) 6 C) 3 D) 0 E) –3 A)  ,   B)  ,   C)  ,  9  8   9 8   8 D)  ,   E)  ,  9   9 x 2  6x  2k  1  0 x   2k  1 x  k  5  0 16. 2 12. denkleminin çözüm kümesi tek elemanlı oldu- denkleminin bir kökü x = –1 olduğuna göre, k ğuna göre, k kaçtır? kaçtır? A) 2 B) 3 C) 4 D) 5 E) 6 A)  B)  1 1 1 1 C) D) E) 1 2 3 3 2 1B 2D 3E 4A 5A 6B 7E 8C 9B 10 A 11 C 12 E 13 A 14 B 15 B 16 D 20 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -2 1. x 4  26x 2  25  0 5. x 1 x  6  3 denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? hangisidir? A) {–3, –1, 1, 3} B) {–5, –3, 3, 5} A) {2, 5} B) {5} C) {2} C) {–5, –1, 1, 5} D) {–5, 5} D) {0, 2, 5} E)  E)  x  2  x 1  3  x 2  x 2  5  x 2  x   6  0 6. 2. denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden denkleminin R’deki çözüm kümesi aşağıdakiler- hangisidir? den hangisidir? 3. olduğuna göre, x 2  1 denkleminin R’deki çözüm kümesi aşağıdakiler- toplamı kaçtır? den hangisidir? x2 A) {0, 1} B) {–1, 0} C) {–2, 2} A) 2 B) 4 C) 5 D) 6 E) 8 D) {–2, 1} E) {–1, 1} x 2  3x  4  0 4  x2  x  2 8. 4. denkleminin R’deki çözüm kümesi aşağıdakiler- denkleminin kaç farklı reel kökü vardır? den hangisidir? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 E) 5 A) {–3, 1} B) {–4, 1} C) {–4, –1} D) {1, 4} E)  21 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -2 9. 4 x  3  2x  4  0 13. x 2  8x  1  0 denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden denkleminin köklerinden biri aşağıdakilerden hangisidir? hangisidir? A) {–1, 4} B) {2} C) {0, 2} A) 15  6 B) 15  6 C) 15  4 D) {2, 4} E) {–4, 1} D) 4  2 15 E) 2 15  4 x3  8  0 36  4  6  12  0 14. x x 10. denkleminin R’de kaç kökü vardır? denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? A) 0 B) 1 C) 2 D) 3 E) 4 A) {1} B) {–2, 6} C) {6} D) {1, 6} E) {–2, 1} MATEMATİK KULÜBÜ 15. 2x 2  16x denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden hangisidir? 11. x 2  2x  9  0 A) {8} B) {–8, 0} C) {0} denkleminin köklerinden biri aşağıdakilerden D) {0, 8} E) {–8, 8} hangisidir? A) 2  10 B) 2  10 C) 2  2 10 D) 1  2 10 E) 1  10   1 2 5 x2 x2 6 16. denkleminin çözüm kümesi aşağıdakilerden     hangisidir? 4,  ,4 C) 4  x 2  4x  6  0 2 2 A) B) 12. 5 5 E)  denkleminin köklerinden biri aşağıdakilerden 2 D) hangisidir? 5 A) 2  10 B) 3  10 C) 3  10 D) 2  5 E) 2  5 1C 2B 3E 4B 5C 6D 7D 8E 9B 10 A 11 E 12 A 13 C 14 B 15 D 16 B 22 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -3 1. x 2  7x  10  0 5. 3x 2  ax  5  0 denkleminin kökler toplamı kaçtır? denkleminin bir kökü x = 1 olduğuna göre, diğer kökü kaçtır? A) –10 B) –7 C) 0 D) 7 E) 10 D)  E)  10 5 2 5 10 A) B) C) 3 3 3 3 3 2. 3x 2  10x  6  0 6. ax 2   b  2  x  3  0 denkleminde kökler çarpımı kaçtır? 2x 2  3x  1  0 denklemlerinin çözüm kümeleri aynı olduğuna E)  10 1 10 A) B) 2 C) D) –2 göre, a + b toplamı kaçtır? 3 2 3 A) 10 B) 7 C) 5 D) –3 E) –5 MATEMATİK KULÜBÜ 2x 2   m  3  x  4  0 x 2  4x  6  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. 7. 3. denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. x1  x 2  x1  x 2  3 1 1 Buna göre, + toplamı kaçtır? x1 x 2 olduğuna göre, m kaçtır? 2 8 4 3 16 A) B) C) D) E) A) –5 B) –3 C) –1 D) 3 E) 5 3 9 3 2 3 8. x 2  2x  m  0 x 2  2  m  3  x  36  0 denkleminin kökleri a ve b dir. 4. 2a + 2b – 3ab = 5  x1   x2  m kaçtır? denkleminin sıfıra göre simetrik iki kökü varsa olduğuna göre, m kaçtır? D)  E)  2 1 1 2 A) B) C) 0 A) –3 B) 0 C) 3 D) 6 E) 9 3 3 3 3 23 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -3 x 2  6x  m  0 x 2   m  1 x  27  0 denkleminin kökleri  x1 ve x 2  arasında x1  3x 2 9. 13. denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. 2x1  x 2  8 bağıntısı varsa m aşağıdakilerden hangisine eşit olabilir? olduğuna göre, m kaçtır? A) 15 B) 13 C) 12 D) 11 E) 10 A) 8 B) 7 C) 6 D) 4 E) 2 14. Köklerinden biri 1  3 olan rasyonel katsayılı ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden han- gisidir? A) x 2  2x  5  0 B) x 2  2x  5  0 x   m  1 x  5  0 C) x 2  2x  2  0 2 10. D) x 2  2x  2  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. x1  x 22  15 olduğuna göre, m kaçtır? E) x 2  2x  2  0 17 14 11 10 8 A) B) C) D) E) 3 3 3 3 3 MATEMATİK KULÜBÜ 15. Kökleri x1  2 ve x 2  10 olan ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) x 2  12x  20  0 B) x 2  8x  20  0 C) x 2  12x  20  0 D) x 2  12x  20  0 11. x 2  mx  3  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. E) x 2  8x  20  0 x1   x 2  3   x 2  x1  3   51 olduğuna göre, m kaçtır? A) 15 B) 10 C) 5 D) –5 E) –15 16. x 2  2x  5  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. Buna göre, kökleri  2x1  1 ve  2x2  1 olan ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden han- gisidir? A) x 2  4x  7  0 B) x 2  4x  17  0 C) x 2  4x  17  0 12. x 2  7x  14  0 D) x 2  2x  17  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 olduğuna göre, E) x 2  2x  7  0 x12  x 22 toplamı kaçtır? 1D 2B 3A 4C 5B 6E 7A 8D A) 23 B) 21 C) 20 D) 18 E) 14 9A 10 C 11 E 12 B 13 D 14 C 15 A 16 D 24 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -4 1.  m  1 x 2  x  m  2  0 5. x 2  16x  m  3  0 denkleminin köklerinin geometrik ortalaması 2 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. olduğuna göre, m kaçtır? x1  x 2  8 A)  B)  3 2 2 3 olduğuna göre, m kaçtır? C) 0 D) E) 2 3 3 2 A) 54 B) 51 C) 47 D) 45 E) 41 6. x 2  6x  k  0  2k  1 x 2   5k  3  x  m  0 denkleminin farklı reel kökleri x1 ve x 2 dir. x1  x 2  0 2. denkleminin köklerinin aritmetik ortalaması 1 olduğuna göre, k’nın alabileceği kaç farklı tam- olduğuna göre, k kaçtır? sayı değeri vardır? A) –10 B) –7 C) –5 D) 5 E) 7 A) 1 B) 4 C) 5 D) 6 E) 8 MATEMATİK KULÜBÜ 7. x 2  6x  3  0 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. Buna göre, kökleri "x1 + x 2" ve "x1  x 2" olan 2. 2x 2   3k  1 x  10  0 denkleminin kökleri  x1 ve x 2  arasında 3. dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? 2x1x 2  x1  x 2  1 bağıntısı olduğuna göre, k A) 2x 2  9x  12  0 kaçtır? B) x 2  9x  13  0 C) 2x 2  3x  36  0 D) x 2  9x  18  0 20 22 23 A) 6 B) C) 7 D) E) 3 3 3 E) x 2  9x  12  0 8. a2  ba  3  0 denkleminin kökleri a1 ve a2 dir. x 2  5x  1  0  a2  7 4. 17 denkleminin kökleri m ve n dir. a1 Buna göre, m + n toplamı kaçtır? olduğuna göre, b kaçtır? A)  B)  C)  D)  E)  A) 2 B) 5 C) 7 D) 3 E) 10 1 1 1 1 1 2 3 4 6 7 25 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -4 ax 2  5x  3  0 13.  x 2  7x   16  x 2  7x   60  0 9. 2 denkleminin kökleri x1 ve x 2 dir. denkleminin kökleri x1, x 2, x3 ve x 4 ’tür. 1  1  x1  x 2  4 x1  x 2  x3  x 4 olduğuna göre, x1  x 2  x3  x 4 x1 x 2 olduğuna göre, a kaçtır? işleminin sonucu kaçtır? 21 19 18 15 A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9 A) B) C) D) 1 E) 17 17 17 17 xy3   x  y  17  14. 2x 2   a  7  x  3a  0 2 2 10. denklem sistemini sağlayan (x, y) ikilisi için x + y denkleminin kökleri mutlak değerce birbirine eşit ve toplamı en az kaçtır? zıt işaretlidir. Buna göre, kökler çarpımı kaçtır? A) –8 B) –7 C) –6 D) –5 E) –4 A)  C)  21 19 B) –10 D) –7 E) –2 2 2 MATEMATİK KULÜBÜ 16x 2  y 2  91  8x  2y  26  15. denklem sistemini sağlayan (x, y) aşağıdakiler- den hangisi olabilir? 11. A) x 2  14x  1  0 B) x 2  7x  1  0 C) x 2  7x  1  0 D) x 2  14x  1  0 E) x 2  13x  1  0 x 2  y 2  2  0   x 2  y 2  3x  0  16. denklem sistemini sağlayan (x, y) ikilisi aşağı- dakilerden hangisi olabilir?  2, 2   2, 2   2,  2   2,2   2,2 A) B) C) 12. x   2m  1 x  5x  7  0 3 2 D) E) denkleminin bir kökü “1” olduğuna göre, diğer iki kökün toplamı kaçtır? 1B 2C 3E 4C 5B 6E 7D 8A A) 14 B) 13 C) 12 D) 11 E) 10 9E 10 A 11 C 12 C 13 A 14 D 15 A 16 B 26

II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -1 x 2  2x  15  0 1. denkleminin hangisidir? 5. &ccedil;&ouml;z&uuml;m A) {3, 5} k&uuml;mesi D) {0, 5} denkleminin hangisidir? aşağıdakilerden B) {–3, 5}  x  3   x 2  5x  4   0 C) {–5, 3} E) {–3, –5} &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi A) {1, 3, 4} B) {–1, 3, 4} D) {–4, 3, 1} E) {–4, –1, 3} aşağıdakilerden C) {–3, 3, 4} 4x 2  25  0 denkleminin hangisidir? A) C) E) &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi       7 7  , 2 2 B) 2 2  , 5 5 D) 6. aşağıdakilerden denkleminin hangisidir?     5 5  , 4 4 5 5  , 2 2 denkleminin hangisidir? &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi aşağıdakilerden A) {–5, –3, 3} B) {–3, 3, 5} C) {–5, 3, 9} D) {–3, 3, 15} E) {–9, 3, 5} 25 25  , 4 4 7. x 3  x 2  12x  0 3. x 3  5x 2  9x  45  0 MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; 2. &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi denkleminin hangisidir? aşağıdakilerden A) {–3, 4} B) {–4, 0, 3} C) {–3, 0, 8} D) {–4, –3 0} x 3  6x 2  6x  36  0 &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi aşağıdakilerden A) {–3, –2, 6} B) {–3, 1, 6} C) {–6, 1, 6} D) {–6} E) {6} E) {–3, 0, 4} 2x 2  x  1  0 4. denkleminin hangisidir? A) D)     &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi   1  ,1 2 B) 1 ,1 2 E)  1, 1 2 aşağıdakilerden C)  8. x 2  3x  18 x 2  36 denkleminin hangisidir?  1  , 1 2 19 0 &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi A) {–6, 3} B) {–6, 6, 3} D) {–3, 3} E) {3, 6} aşağıdakilerden C) {–3} II. DERECEDEN DENKLEMLER 9. Test -1  x  2 2  3  x  2   0 denkleminin iki farklı reel k&ouml;k&uuml; olduğuna g&ouml;re, m’nin alabileceği değerler k&uuml;mesi aşağıdakilerden hangisidir? denkleminin k&uuml;&ccedil;&uuml;k k&ouml;k&uuml; ka&ccedil;tır? A) –2 10. B) –1 C) 0 D) 3 E) 5 mx 2   4m  1 x  11  0 C) 0 D) –1 E) –2 ax 2  2bx  12  0 15. 12. B) 6 C) 3 17   D)  ,  24    17 17  E)   ,   24 24  D) 0  m  1 x 2  2mx  m  3  0 A) 9 4 B) 3 2 D) 4 9 E) 1 3 E) –3 16. x   2k  1 x  k  5  0 2x 2  x  m  1  0 8  A)  ,   9  9  B)  ,   8  8  D)  ,   9  8  E)  ,  9  1 3 C) 1 3 D) 1 2 8  C)  ,  9  x 2  6x  2k  1  0 A) 2 B)  2 3 denkleminin &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi tek elemanlı olduğuna g&ouml;re, k ka&ccedil;tır? denkleminin bir k&ouml;k&uuml; x = –1 olduğuna g&ouml;re, k ka&ccedil;tır? 1 2 C) Buna g&ouml;re, m’nin alabileceği değerlerin k&uuml;mesi aşağıdakilerden hangisidir? 2 A)   17  C)  ,    24  denkleminin reel k&ouml;k&uuml; yoktur. denkleminin bir k&ouml;k&uuml; x = 2 olduğuna g&ouml;re, a + b toplamı ka&ccedil;tır? A) 12  17 17  B)   ,   24 24  denkleminin &ccedil;akışık (eşit) iki k&ouml;k&uuml; olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; 11. B) 1 17   A)  ,   24  14. denkleminin bir k&ouml;k&uuml; x = 1 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? A) 2 2x 2  3x  3m  1  0 13. B) 3 C) 4 D) 5 E) 6 E) 1 20 1B 2D 3E 4A 5A 6B 7E 8C 9B 10 A 11 C 12 E 13 A 14 B 15 B 16 D II. DERECEDEN DENKLEMLER 1. Test -2 x 4  26x 2  25  0 denkleminin hangisidir? &ccedil;&ouml;z&uuml;m 5. k&uuml;mesi aşağıdakilerden x 1 x  6  3 denkleminin hangisidir? &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi A) {–3, –1, 1, 3} B) {–5, –3, 3, 5} A) {2, 5} B) {5} C) {–5, –1, 1, 5} D) {–5, 5} D) {0, 2, 5} E)  aşağıdakilerden C) {2} E)  2. 6.  x 2  x 2  5  x 2  x   6  0 denkleminin hangisidir? B) {–3, 2} C) {–3, 3} D) {–2, 2} &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi A) {2, 9} B) {0, 9} D) {2} E)  aşağıdakilerden C) {9} MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; denkleminin R’deki &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi aşağıdakilerden hangisidir? A) {–2, 3} x  2  x 1  3 E) {2, 3} 2 3. 7.  x 2  3 2  3  x 2  3   4  0 1 1    x    4 x    4  0   x x denkleminin R’deki &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi aşağıdakilerden hangisidir? olduğuna g&ouml;re, x 2  A) {0, 1} B) {–1, 0} A) 2 D) {–2, 1} E) {–1, 1} C) {–2, 2} 8. 4  x2  x  2 4. B) 2 C) 3 D) 4 x2 toplamı ka&ccedil;tır? C) 5 D) 6 E) 8 x 2  3x  4  0 denkleminin R’deki &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi aşağıdakilerden hangisidir? denkleminin ka&ccedil; farklı reel k&ouml;k&uuml; vardır? A) 1 B) 4 1 E) 5 21 A) {–3, 1} B) {–4, 1} D) {1, 4} E)  C) {–4, –1} II. DERECEDEN DENKLEMLER 9. 4 x  3  2x  4  0 denkleminin hangisidir? 10. Test -2 &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;mesi A) {–1, 4} B) {2} D) {2, 4} E) {–4, 1} x aşağıdakilerden denkleminin k&ouml;klerinden biri aşağıdakilerden hangisidir? C) {0, 2} E) 2 15  4 denkleminin R’de ka&ccedil; k&ouml;k&uuml; vardır? k&uuml;mesi aşağıdakilerden A) 0 A) {1} B) {–2, 6} D) {1, 6} E) {–2, 1} B) 2  10 D) 1  2 10 E) 1  10 denkleminin hangisidir? B) {–8, 0} E) {–8, 8} aşağıdakilerden C) {0} 1 2 5   x2 x2 6 A) denkleminin k&ouml;klerinden biri aşağıdakilerden hangisidir? E) 2  5 E) 4 C) 2  2 10 x 2  4x  6  0 D) 2  5 D) 3 k&uuml;mesi A) {8} denkleminin hangisidir? B) 3  10 &ccedil;&ouml;z&uuml;m D) {0, 8} 16. A) 2  10 C) 2 2x 2  16x 15. x 2  2x  9  0 A) 2  10 B) 1 C) {6} denkleminin k&ouml;klerinden biri aşağıdakilerden hangisidir? 12. 15  4 C) x3  8  0 14. MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; 11. 15  6 B) D) 4  2 15 x &ccedil;&ouml;z&uuml;m 15  6 A) 36  4  6  12  0 denkleminin hangisidir? x 2  8x  1  0 13. D)    4, 2 5 &ccedil;&ouml;z&uuml;m B) 2 5 k&uuml;mesi aşağıdakilerden   2  ,4 5 C) 4 E)  C) 3  10 22 1C 2B 3E 4B 5C 6D 7D 8E 9B 10 A 11 E 12 A 13 C 14 B 15 D 16 B II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -3 denkleminin bir k&ouml;k&uuml; x = 1 olduğuna g&ouml;re, diğer k&ouml;k&uuml; ka&ccedil;tır? denkleminin k&ouml;kler toplamı ka&ccedil;tır? A) –10 B) –7 3x 2  ax  5  0 5. x 2  7x  10  0 1. C) 0 D) 7 E) 10 A) 10 3 B) 2 C) 1 2 D) –2 5 3 C) 2 3 D)  5 3 E)  10 3 2x 2  3x  1  0 denkleminde k&ouml;kler &ccedil;arpımı ka&ccedil;tır? A) B) ax 2   b  2  x  3  0 6. 3x 2  10x  6  0 2. 10 3 E)  denklemlerinin &ccedil;&ouml;z&uuml;m k&uuml;meleri aynı olduğuna g&ouml;re, a + b toplamı ka&ccedil;tır? 10 3 B) 7 C) 5 D) –3 E) –5 MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; A) 10 3. Buna g&ouml;re, 2x 2   m  3  x  4  0 7. x 2  4x  6  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. 1 1 + toplamı ka&ccedil;tır? x1 x 2 x1  x 2  x1  x 2  3 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? 2 A) 3 8 B) 9 4 C) 3 3 D) 2 16 E) 3 A) –5 8. B) –3 C) –1 D) 3 E) 5 x 2  2x  m  0 denkleminin k&ouml;kleri a ve b dir. 4. x 2  2  m  3  x  36  0 2a + 2b – 3ab = 5 denkleminin sıfıra g&ouml;re simetrik iki k&ouml;k&uuml; varsa  x1   x2  m ka&ccedil;tır? A) –3 B) 0 C) 3 D) 6 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? A) E) 9 23 2 3 B) 1 3 C) 0 D)  1 3 E)  2 3 II. DERECEDEN DENKLEMLER Test -3 x 2  6x  m  0 9. 13. x 2   m  1 x  27  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. denkleminin k&ouml;kleri  x1 ve x 2  arasında x1  3x 2 2x1  x 2  8 bağıntısı varsa m aşağıdakilerden hangisine eşit olabilir? olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? A) 8 B) 7 C) 6 D) 4 A) 15 E) 2 B) 13 C) 12 D) 11 E) 10 14. K&ouml;klerinden biri 1  3 olan rasyonel katsayılı ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) x 2  2x  5  0 B) x 2  2x  5  0 x   m  1 x  5  0 2 10. C) x 2  2x  2  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. A) 17 3 D) x 2  2x  2  0  15 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? B) 14 3 C) 11 3 D) 10 3 E) x 2  2x  2  0 E) 8 3 MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; x1  x 22 15. K&ouml;kleri x1  2 ve x 2  10 olan ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) x 2  12x  20  0 B) x 2  8x  20  0 C) x 2  12x  20  0 D) x 2  12x  20  0 11. E) x 2  8x  20  0 x 2  mx  3  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. x1   x 2  3   x 2  x1  3   51 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? A) 15 B) 10 C) 5 D) –5 E) –15 16. x 2  2x  5  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. Buna g&ouml;re, k&ouml;kleri  2x1  1 ve  2x2  1 olan ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) x 2  4x  7  0 B) x 2  4x  17  0 C) x 2  4x  17  0 12. x 2  7x  14  0 D) x 2  2x  17  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 olduğuna g&ouml;re, E) x 2  2x  7  0 x12  x 22 toplamı ka&ccedil;tır? A) 23 B) 21 C) 20 D) 18 E) 14 24 1D 2B 3A 4C 5B 6E 7A 8D 9A 10 C 11 E 12 B 13 D 14 C 15 A 16 D II. DERECEDEN DENKLEMLER 1. Test -4 5.  m  1 x 2  x  m  2  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. denkleminin k&ouml;klerinin geometrik ortalaması 2 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? A)  3 2 B)  2 3 C) 0 D) 2 3 E) x1  x 2  8 olduğuna g&ouml;re, m ka&ccedil;tır? 3 2 A) 54 6. 2. D) 5 E) 7 7. B) 4 C) 5 Buna g&ouml;re, k&ouml;kleri &quot;x1 + x 2&quot; ve &quot;x1  x 2&quot; olan 2. dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) 2x 2  9x  12  0 ka&ccedil;tır? B) x 2  9x  13  0 B) C) 7 E) 8 x 2  6x  3  0 2x1x 2  x1  x 2  1 bağıntısı olduğuna g&ouml;re, k A) 6 D) 6 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. denkleminin k&ouml;kleri  x1 ve x 2  arasında 22 D) 3 E) 41 x 2  6x  k  0 A) 1 2x 2   3k  1 x  10  0 20 3 D) 45 olduğuna g&ouml;re, k’nın alabileceği ka&ccedil; farklı tamsayı değeri vardır? MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; 3. C) –5 C) 47 x1  x 2  0 denkleminin k&ouml;klerinin aritmetik ortalaması 1 olduğuna g&ouml;re, k ka&ccedil;tır? B) –7 B) 51 denkleminin farklı reel k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir.  2k  1 x 2   5k  3  x  m  0 A) –10 x 2  16x  m  3  0 C) 2x 2  3x  36  0 23 E) 3 D) x 2  9x  18  0 E) x 2  9x  12  0 8. a2  ba  3  0 denkleminin k&ouml;kleri a1 ve a2 dir. 4. x 2  5x  1  0 17  a2  7 a1 denkleminin k&ouml;kleri m ve n dir. Buna g&ouml;re, A) 2 B) olduğuna g&ouml;re, b ka&ccedil;tır? m + n toplamı ka&ccedil;tır? 5 C) 7 D) 3 E) 10 A)  25 1 2 B)  1 3 C)  1 4 D)  1 6 E)  1 7 II. DERECEDEN DENKLEMLER 9. Test -4 ax 2  5x  3  0 2 13.  x 2  7x   16  x 2  7x   60  0 denkleminin k&ouml;kleri x1 ve x 2 dir. denkleminin k&ouml;kleri x1, x 2, x3 ve x 4 ’t&uuml;r. 1 1   x1  x 2  4 x1 x 2 x1  x 2  x3  x 4 olduğuna g&ouml;re, x1  x 2  x3  x 4 olduğuna g&ouml;re, a ka&ccedil;tır? A) 21 17 B) 19 17 C) işleminin sonucu ka&ccedil;tır? 18 17 D) 1 E) 15 17 A) 5 2x 2   a  7  x  3a  0 C)  19 2 D) –7 2 B) –7 C) –6 D) –5 E) –4 E) –2 11. İkinci dereceden bir denklemin x1 ve x 2 k&ouml;kleri MATEMATİK KUL&Uuml;B&Uuml; B) –10 E) 9   x  y  17  2 A) –8 Buna g&ouml;re, k&ouml;kler &ccedil;arpımı ka&ccedil;tır? 21 2 D) 8 denklem sistemini sağlayan (x, y) ikilisi i&ccedil;in x + y toplamı en az ka&ccedil;tır? denkleminin k&ouml;kleri mutlak değerce birbirine eşit ve zıt işaretlidir. A)  C) 7 xy3 14. 10. B) 6 denklem sistemini sağlayan (x, y) aşağıdakilerden hangisi olabilir? arasında,  x1  1 x2  1  7   x1  x 2  x1  x 2  6  bağıntıları bulunduğuna g&ouml;re bu ikinci dereceden denklem aşağıdakilerden hangisidir? A) x 2  14x  1  0 B) x 2  7x  1  0 C) x 2  7x  1  0 D) x 2  14x  1  0 16x 2  y 2  91  8x  2y  26  15.  5 A)  , 3  2   5  B)   ,3   2   5  D)   , 3   2  5  E)  ,3  2  5  C)  ,3  3  E) x 2  13x  1  0 x 2  y 2  2  0   x 2  y 2  3x  0  16. denklem sistemini sağlayan (x, y) ikilisi aşağıdakilerden hangisi olabilir? A) 12. x   2m  1 x  5x  7  0 3 2 D)  2, 2   2,2 B) E)  2, 2    2,2 C)  2,  2  denkleminin bir k&ouml;k&uuml; “1” olduğuna g&ouml;re, diğer iki k&ouml;k&uuml;n toplamı ka&ccedil;tır? A) 14 B) 13 C) 12 D) 11 E) 10 26 1B 2C 3E 4C 5B 6E 7D 8A 9E 10 A 11 C 12 C 13 A 14 D 15 A 16 B

TÜRKİYE GENELİ

ONLINE DENEME SINAVLARI

Gerçek Sınav Deneyimi Yaşamak için Türkiye genelinde on binlerce adayın katılımıyla gerçekleştirilen Online Deneme Sınavları ile hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı ölçebilirsiniz.

DAİMA GÜNCEL

SORU HAVUZU

500.000 soruluk havuzu kullan.
Yüzlerce testi online veya basılı çöz.
Durumunu değerlendir.
Hangi konuları öncelikle çalışman gerektiğini incele.
Hedefine uygun kendi Çalışma Planını oluştur.

DAİMA İLERİ

GELİŞİM TAKİBİ

Ders, konu bazlı gelişimini takip et.
Eksik olduğun konuda geniş konu anlatım videolarına ulaş.
Tüm sorularda benzer sorulara, çözümlere ve konu anlatımına ulaş.

HER AN HER YERDE

ERİŞİLEBİLİRLİK

Browser aracılığıyla istediğin cihazdan eriş.
Mobil uygulamalarla hızlı eriş.
İster online ister çıktılarla sorularını çöz, optik okut.

SEN DE ARAMIZA KATIL

Bugüne kadar binlerce öğrenci, yüzlerce öğretmen ve onlarca kurum
DijiDemi ile eğitimlerine güç kattı.

YENİLİKÇİ EĞİTİM İÇİN

Kurumsal Hizmetlerimiz

Uzaktan eğitimin öne çıktığı günümüzde kurumlarımıza ayrıcalıklı hizmetler sunan DijiDemi,
“Eğitim’de Fark Yaratın” misyonuyla yenilikçi hizmetler sunar:

Bir tıkla ödev

Öğretmenlerimizin güçlü yayınlar yardımıyla bir tıkla ödev vermesini sağlar.

Ödev takibi

Kurumun ve öğretmenin ödev takibini sağlar.

Sanal Sınıf araçları

Zoom, Microsoft Teams, Adobe Connect gibi sanal sınıf araçlarıyla entegresini sağlar, Sanal Sınıf raporlarını kolaylıkla Kurum takip edebilir.

Özel Test ve Denemeler

Kurumlar, soru havuzundan kendi test ve denemelerini oluşturur.

Öğrencinin hedefine uygun bireysel Çalışma Planları

Her öğrencinin bireysel hedeflerine uygun kişisel Çalışma Planları, sistem tarafından otomatik olarak oluşturulup gerektiğinde rehberlik tarafından kapsam, içerik, zamanlama, sıklık düzenlemeleri yapılabilmektedir.

Raporlama

Öğrencilerin deneme sınavı karnelerine, gelişim takip raporlarına, kazanım raporlarına ve daha fazlasına ulaşılabilmektedir.

Erişebilirlik

Tüm soruların çözümlü videolarına, konu anlatımlarına ve animasyon, simülasyonlarına öğrencilerin ulaşmasını sağlar.

BAŞVUR

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası