özel eğitim değerlendirme formu / Özel Eğitim Değerlendirme Kurul Raporu (Destek Eğitim Raporu) Sorgulama

Özel Eğitim Değerlendirme Formu

özel eğitim değerlendirme formu

   EĞİTSEL DEĞERLENDİRME FORMU (0 &#; 6 YAŞ)     Çocuğun Adı-Soyadı:Değerlendirme Tarihi:     Doğum Tarihi:Değerlendirmeyi Yapan:     Tanısı:     ÖZ BAKIM BECERİLERİ İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)1. Tuvalet BecerisiGündüz çiş kontrolü sağlarGece çiş kontrolü sağlarGündüz/gece kaka kontrolü sağlarJestlerle tuvaletinin geldiğini belli eder.Seslerle ve sözlerle tuvaletinin geldiğini belli ederUygun yere götürüldüğünde tuvaletini yaparKendiliğinden tuvaletini yaparTuvaleti bittiğinde temizliğini yapar2. Yeme-İçme BecerileriSıvıları emer ve yutarYiyeceği çiğner ve yutarBardaktan sıvı içerParmaklarını kullanarak yemek yerKaşık/çatalla yemek yerBıçakla yiyecekleri bölerKendi kendine yemek yer3. Kişisel Bakım BecerileriElini yüzünü yıkarBurnunu temizlerDişlerini fırçalarSaçlarını tararBanyo yaparGiysilerini çıkartırGiysilerini giyerDuş veya banyo yaparken suyun ısısını kendi ayarlar     PSİKO-MOTOR GELİŞİM İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)1. İnce Motor BecerileriGözüyle hareket eden nesneleri izlerEline yerleştirilen nesneleri kavrarElindeki yumuşak bir nesneyi sıkarNesneleri bir elinden ötekine geçirirBir elini tercih eder (Hangi eli olduğunu belirtiniz)Bir nesneyi baş parmağı ve işaret parmağı ile tutarNesneleri kabın içinden çıkarırNesneleri kabın içine yerleştirirKüplerden kule yapar (Kaç tane küp ile olduğunu belirtiniz)Hamur yoğururHamurla basit şekiller yaparKalemi uygun şekilde tutarKaralama yaparİki elini kullanarak kağıt yırtarMakası uygun şekilde tutarRasgele keserKağıdı rasgele keserPaket açarBasit kapakları açarİki elini kullanarak bir oyuncak (örneğin, kolları hareket eden bir bebek) üzerinde bir iş yapar (örneğin, bir eliyle bebeği tutup diğer eliyle bebeğin kolunu hareket ettirir)Kağıdı katlarBakarak şekil çizerDik çizgi çizerYatay çizgi çizerİpe boncuk dizerPlastik çivileri takarBasit bir şekli taşırmadan boyarİnsan figürü çizer (Kaç bölümlü olduğunu belirtiniz)En az iki özelliği olan (örneğin, ev ve evin kapısı) basit resimler çizerPipetle üflerİlişkisiz bul-tak çıkartırİlişkisiz bul-tak takarİlişkili bul-tak çıkartırİlişkili bul-tak takar2. Kaba Motor BecerileriYüzüstü yatarken başını sağa ya da sola çevirirOtururken başını sabit ve çenesini içeride tutar.Sırtı dik bir şekilde yerde otururSırtı dik bir şekilde sandalyede otururSandalyeye yardımsız çıkar/inerUygun şekilde emeklerDesteksiz ayakta dururUygun şekilde yürürEğilerek yerdeki nesneyi alırÇekerek ve iterek büyük nesneleri hareket ettirirTek başına merdiven inerTek başına merdiven çıkarEliyle topu atarEl hizasının aşağısında ve yakınında duran bir sepete küçük bir top atar.İki eli ile karşıdan atılan topu tutarTek eli ile atılan topu yakalarİki ayağı üzerinde sıçrarTek ayak üzerinde 5 defa sıçrarİki tekerlekli bisiklete biner     PSİKO-SOSYAL GELİŞİM İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)Kendisiyle konuşulduğunda gülerek tepki verirGöz teması kurarAdı söylendiğinde tepki verirİsteklerini sözel olmayan yollarla ifade ederİsteklerini sözel olarak ifade ederFarklı ses tonlarını ayırt ederFarklı yüz ifadelerini ayırt ederYabancı-tanıdık ayrımı yaparYabancı ortamları ayırt ederAnne-baba olmadan odada dururİstenilen süre boyunca masada oturar&#;Hayır&#; denen davranışı durdururKendine söylendiğinde beklerGüle güleyi el sallayarak yaparİstediği oyuncağı eliyle gösterirBir şeyi isteyip istemediğini belli ederOyuncaklarla uygun şekilde oynarGünlük hayattaki aktiviteleri oyunda taklit ederYapılan etkinliklerle ilgilenirYapılan etkinliği taklit etmeye çalışırİşbirliği ile çalışırAldığı ya da verilen sorumlulukları kendiliğinden yerine getirirBağımsız hareket etme becerisi kazanmıştırSınıfta önceden belirlenen kurallara uyarEşya, oyuncak gibi nesneleri arkadaşlarıyla paylaşırSınıfta/okulda arkadaş edinmiştirSöz alarak konuşurSorulan sorulara cevap verirYardım edilmesi gereken durumları fark eder     DİL GELİŞİMİ İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)1. Alıcı Dilİsmine tepki verirKendisi ile konuşan kişiye tepki verirGörme alanı içinde hareket eden, ses çıkaran kişi ya da nesneye sürekli bakarSesin geldiği yöne yönelirSesleri ayırt ederSorulduğunda aynadaki görüntüsünü gösterirTek eylem içeren yönergeleri anlarAdı söylenen vücut bölümünü gösterirGünlük yaşamda kullanılan nesneleri sorulduğunda gösterir1. İfade Edici DilSes çıkarırÖpme hareketini taklit eder.Parmakla dudaklarda “sus” yaparDa-da, ba-ba, ma-ma, de-de gibi heceleri çıkarırTek ünlü sesleri (a,o) taklit ederSesleri taklit ederCee oyununu taklit ederİsteklerini tek sözcükle ifade ederSorulara evet ya da hayır şeklinde yanıt verirBir nesnenin konumunu söylerBirden fazla sözcükle cümle kurarİsteklerini birden fazla sözcükle ifade eder  BİLİŞSEL GELİŞİM İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)Göz hizasında hareket ettirilen nesneyi takip ederAniden gözünün önünden çekilerek saklanan nesneyi ararÜstüne örtü konan oyuncağı bulurSesin geldiği yeri ararElini kabın içine sokarak nesneyi çıkarırTaklit yoluyla nesneleri kabın içine yerleştirirSöylendiğinde nesneleri kabın içine yerleştirirVücut kısımlarından birini gösterirEşleme yaparKaralama yaparSöylenen resmi gösterirBilinen nesneleri isimlendirirModel olunduğunda dik çizgi çizerModel olunduğunda yatay çizgi çizerResme bakarak daire çizerModel olunduğunda (+) işaretini çizerAna renkleri tanırAra renkleri tanırGeometrik şekilleri tanırİlişkisiz yap-boz yaparİlişkili yap-boz yaparSorulduğunda adını söylerSorulduğunda yaşını söylerSorulduğunda cinsiyetini söylerVücut bölümlerini tanırHayvanları tanırSebze ve meyveleri tanırGiysileri tanırEşyaları tanırZıt kavramları bilirKonum kavramını bilir (ön, arka, sağ, sol, içinde, dışında v.b.)Nesneler arasındaki benzerlikleri ayırt ederNesneler arasındaki farklılıkları ayırt ederResimdeki basit yanlış ya da eksiği bulur arası sayıları tanır arası ezbere sayarNesne sayarİstenilen sayıda nesne verirBasit bir hikayeyi dinlerHikaye ile ilgili sorulara cevap verirYarım bırakılan hikayeyi tamamlarHaftanın günlerini sayarİçinde bulunulan günü bilirAdresini ezbere bilirTelefon numarasını ezbere söylerMevsimleri tanırTam saatleri bilirYarım saatleri bilirÇeyrek saatleri bilirKüsüratlı saatleri bilirNesneler ve olaylar arasında ilişki kurarNesnelerin kullanım amaçlarını bilirNeden, nasıl, ne zaman v.b. sorulara yanıt verir  RUHSAL-DUYGUSAL GELİŞİM İlk  Ara İkinci Ara Son  Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme Değerlendirme(………………..)(………………..)(………………..)(………………..)Kendi duygularını tanırBaşkalarının olumlu-olumsuz duygularını fark eder ve uygun tepkileri verirKendine ya da başkasına ait olumlu kişilik özelliklerini tanır ve ifade ederYaşanan sorunu fark eder, anlatırOlumlu ve olumsuz duyguları birbirinden ayırt ederOlumsuz duygularını kontrol ederOlumsuz duygu ve durumlarla baş edebilme becerisi kazanmıştırDikkatini istenilen konuya yönlendirir ve sürdürürBaşladığı aktiviteyi sonlandırırDürtü kontrolü kazanmıştır (Sırasını bekleme, söz alarak konuşma v.b.)

Özel Eğitim Kaba Değerlendirme Formu İndir -


Özel Eğitim Kaba Değerlendirme Formu İndir
Bölüm:Özel Eğitim Sınıfları İçin Form ve Ölçekler
Bu kategoride Özel Eğitim Kaba Değerlendirme Formu İndir - dosyasına benzer başka dokümanlar da bulabilirsiniz. Benzer dosyaları görmek için yukarıdaki Özel Eğitim Sınıfları İçin Form ve Ölçekler linkine tıklayabilirsiniz. Emeğe ve emekçiye saygı çerçevesinde dosyayı ekleyene teşekkür edebilir, dosyaya oy verebilir, dosyaya yorum yapabilir ve dosyayı sosyal medya butonları ile facebook ve twitter sayfanızda paylaşabilirsiniz.
Dokümanı indirmek için aşağıdaki hemen indir linkine tıklayabilirsiniz.
Eklenme Tarihi

Bu doküman şimdiye kadar kez indirilmiş. (Bugün:0 , Bu ay)

   Bu dosyaya 0 kişi oy verdi. Oy ortalaması 0



Teşekkür Edenler:(1)Nilüfer Üstün,


Paylaşan
Emre DoğanDoküman Arşivi'ni gör.(Sen de Paylaş)
Teşekkür Et Şikayet EtSitene Ekle

BU DOSYAYA BAĞLANTI (LİNK) VEREBİLMEK İÇİN GEREKLİ KODLAR

Benzer belgeler

BİREYSEL GELİŞİM RAPORU *

BİREYSEL GELİŞİM RAPORU * BİREYSEL GELİŞİM RAPORU * AÇIKLAMALAR 1. Her tür ve kademedeki okullara devam eden ve devam ettiği okulda özel eğitim tedbiri kararı alınmış olan ö ğrenciler için Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği'nin

Detaylı

AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU

 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU () Bağımsız yapabiliyor (/) Yardımla Yapabiliyor (-) Henüz Yapamıyor PSİKOMOTOR GELİŞİM / - Denge tahtasında ileri - geri ve yan yan yürür. Başlama ve durma komutlarına

Detaylı

Alınan Tedbirlere Yönelik Açıklamalar

Alınan Tedbirlere Yönelik Açıklamalar BİREYSEL GELİŞİM RAPORU * AÇIKLAMALAR 1. Her tür ve kademedeki okullara devam eden ve devam ettiği okulda özel eğitim tedbiri kararı alınmış olan öğrenciler için Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmenliği nin

Detaylı

BİREYSELLEŞTİRLMİŞ EĞİTİM PLANI (B.E.P)

BİREYSELLEŞTİRLMİŞ EĞİTİM PLANI (B.E.P) UZUN DÖNEMLİ HEDEFLER BİREYSELLEŞTİRLMİŞ EĞİTİM PLANI (B.E.P) KISA DÖNEMLİ HEDEFLER 1. Sesleri tanır. 1. sesleri verilişlerine göre tanıyarak çıkartır. funduszeue.infoi birbirinden ayırt eder. funduszeue.infoi tanımada

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Pursaklar Kaymakamlığı ŞEHİT ALİ İHSAN LEZGİ ORTAOKULU Müdürlüğü Toplumsal Yaşam Becerileri Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : YUSUF KAYA Eğitsel Performans Elini yıkar.

Detaylı

HAZİRAN AYI AYLIK PLAN

HAZİRAN AYI AYLIK PLAN Okul dı : Tarih : HZİRN Yaş Grubu (y) : Öğretmen dı HZİRN YI YLIK PLN KZNIMLR VE GÖSTERGELERİ H Z İ R N BİLİŞSEL GELİŞİM Kazanım 1. Nesne/durum/olaya dikkatini verir. Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken

Detaylı

KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ

KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ Okul: Öğretmen: Grup: AYLAR Kazanım 1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir. Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır. + + + + + + + + + + Dikkatini çeken nesne/durum/olaya yönelik sorular sorar.

Detaylı

EĞİTSEL DEĞERLENDİRME İSTEĞİ FORMU

EĞİTSEL DEĞERLENDİRME İSTEĞİ FORMU EĞİTSEL DEĞERLENDİRME İSTEĞİ FORMU Tarih: A) GENEL BİLGİLER Öğrencinin Doğum Tarihi/Yeri Sınıfı/Şubesi Velinin Adresi T.C. Kimlik Numarası Okulu Devam/Devamsızlık Cep/Ev Telefonu E-Posta Adresi B) EĞİTSEL

Detaylı

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI KİMLİK BİLGİLERİ Öğrencinin Adı Soyadı:. Doğum Tarihi,Yeri. Anne / Baba Adı :. Ev Adresi :. Engel Durumu: Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizlik R.A.M Kaynaştırma Dosya

Detaylı

İYEP Komisyonun Görevleri; Şubat ayının ikinci haftasında KDA (Kazanım Değerlendirme Araçları) ile yetiştirme programına alınacak öğrencilerin tespitini yapar. Okulun fiziki şartlarını dikkate alarak yetiştirme

Detaylı

AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU

 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU Aylık Çocuklar için Gelişim Formu (+) Bağımsız yapabiliyor (/) Yardımla Yapabiliyor (-) Henüz Yapamıyor ÖĞRENCİ AD-SOYAD : KUZEY BERAT BEYAZ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ

Detaylı

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI Ayşe BAL DOĞUM TARİHİ 06/08/ YAŞI 9 KİMLİK BİLGİLERİ ANNE BABA ADI- SOYADI Sabiha Ali DOĞUM TARİHİ 09/06/ 12/05/ MESLEĞİ Ev hanımı

Detaylı

48 60 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU

48 60 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU 48 60 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU () Bağımsız yapabiliyor (/) Yardımla Yapabiliyor (-) Henüz Yapamıyor PSİKOMOTOR GELİŞİM / - Çizgi üzerinde yürür. Çift ayakla belli bir uzaklığa atlar. Çift ayakla

Detaylı

AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU

 AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU AY GELİŞİM DEĞERLENDİRME FORMU Aylık Çocuklar için Gelişim Formu (+) Bağımsız yapabiliyor () Yardımla Yapabiliyor (-) Henüz Yapamıyor ÖĞRENCİ AD-SOYAD : DORUK ATEŞ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ + - PSİKOMOTOR

Detaylı

Öğrenci : İrem DAŞTAN

Öğrenci : İrem DAŞTAN BEP Plan Hazırla T.C Yozgat Valiliği Kanuni Sultan Süleyman Özel Eğitim / İlkokul/ Ortaokulu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : İrem DAŞTAN Eğitsel

Detaylı

AYLIK PLAN KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ

AYLIK PLAN KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ E Y L Ü L MOTOR GELİŞİM Kazanım 1: Yer değiştirme hareketleri yapar. Isınma ve soğuma hareketlerini bir rehber eşliğinde yapar. Yönergeler doğrultusunda koşar. Belli bir yüksekliğe tırmanır. Tırmanılan

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Yozgat Valiliği Kanuni Sultan Süleyman Özel Eğitim / İlkokul/ Ortaokulu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : Gazi KILIÇ Eğitsel

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Düzce Valiliği Toki Mehmet Akif Ersoy İlkokulu Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : Şerifenur TOPKARA Eğitsel Performans Nesneleri çokluklarına göre

Detaylı

PENGUENLER Sınıfı MART AYI BÜLTENİ

PENGUENLER Sınıfı MART AYI BÜLTENİ PENGUENLER Sınıfı MART AYI BÜLTENİ KAVRAMLAR Zıt: Aynı Benzer-Farklı, Canlı- Cansız, Hareketli-Hareketsiz, Dağınık-Düzenli, Çalışkan Tembel, Önde-Arkada, İçinde-Dışında, Hızlı-Yavaş,Sıcak- Soğuk, Eskiyeni,

Detaylı

4 YAŞ GRUBU MART AYI BÜLTENİ

4 YAŞ GRUBU MART AYI BÜLTENİ 4 YAŞ GRUBU MART AYI BÜLTENİ KAVRAMLAR Sayı Sayma Sayılar ( rakamı) Büyük-Küçük Dağınık- Düzenli Uzun-kısa Sesli-Sessiz, Geometrik şekiller (Üçgen, kare, dikdörtgen, daire) Yavaş-Hızlı Mor, Sarı, Turuncu,

Detaylı

BİREYSELLEŞMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU

BİREYSELLEŞMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU BİREYSELLEŞMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI: BEP HAZIRLAMA BEP Birimi Üyeleri: - ÖĞRENCİNİN ŞU ANKİ PERFORMANS DÜZEYİ öz bakım becerilerini yerine getirir okuma yazmayı

Detaylı

GELİŞİM DÖNEMİ VE ÖZELLİKLERİ

GELİŞİM DÖNEMİ VE ÖZELLİKLERİ GELİŞİM DÖNEMİ VE ÖZELLİKLERİ yaş arasını kapsayan ve okul öncesi dönem adını verdiğimiz süreç çocukların gelişimi açısından oldukça önemlidir. Okul öncesi dönem çocukta büyümenin ve gelişimin en hızlı

Detaylı

EŞLEŞEN REHBERLİK YETERLİK ALANLARI

EŞLEŞEN REHBERLİK YETERLİK ALANLARI MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI EK3 SOSYAL DUYGUSAL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ, KAZANIM VE GÖSTERGELERİ İLE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE REHBERLİK PROGRAMININ YETERLİK ALANLARININ EŞLEŞTİRİLMESİ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ

Detaylı

OCAK AYI AYLIK EĞİTİM PLANI

OCAK AYI AYLIK EĞİTİM PLANI AYI AYLIK EĞİTİM PLANI Okul Adı : Tarih : Yaş Grubu (Ay) Öğretmen Adı : KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ BİLİŞSEL GELİŞİM Kazanım1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir. Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya

Detaylı

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Eğitim ve öğretimde planlama, bireyselleştirilmiş eğitim programında yer alan amaçlara ulaşmak için öğretim etkinliklerinin nasıl yapılandırılacağı, eğitim ortamının nasıl düzenleneceği,

Detaylı

KASIM AYI AYLIK EĞİTİM PLANI

KASIM AYI AYLIK EĞİTİM PLANI Okul Adı : Tarih : KASIM Yaş Grubu (Ay) : Öğretmen Adı KASIM AYI AYLIK EĞİTİM PLANI KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ BİLİŞSEL GELİŞİM Kazanım 1. Nesne/durum/olaya dikkatini verir. Göstergeleri: Dikkat edilmesi

Detaylı

1. SINIFLAR BÜLTEN 1

1. SINIFLAR BÜLTEN 1 1. SINIFLAR BÜLTEN 1 Örüntü ve Süslemeler Bir örüntüdeki ilişki belirlendi. Bir örüntüde eksik bırakılan öğeler belirlenerek tamamlandı. Geometrik Cisimler Geometrik cisimlerden küp, prizma, silindir,

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Çubuk Kaymakamlığı YILDIRIM BEYAZIT ORTAOKULU Müdürlüğü Türkçe Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : UMUT TİRAKİ Eğitsel Performans Kendi ve yakın çevresindeki kişilerin

Detaylı

MEB OKUL ÖNCESĠ EĞĠTĠM AMAÇ VE KAZANIMLAR

MEB OKUL ÖNCESĠ EĞĠTĠM AMAÇ VE KAZANIMLAR MEB OKUL ÖNCESĠ EĞĠTĠM AMAÇ VE KAZANIMLAR PSĠKOMOTOR ALAN HEDEF 1. Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme 1. Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar 2. Değişik yönlere

Detaylı

4. Deneme 15 Nisan. 4. Deneme 15 Nisan

4. Deneme 15 Nisan. 4. Deneme 15 Nisan 4. Deneme 5 Nisan D. Dinlediklerinin ana fikrini belirler. K. Konuşmalarında sebep - sonuç ilişkisi kurar. Y Yazılarında yazım kurallarını uygular. Y Yazılarında noktalama işaretlerini doğru

Detaylı

İZMİR-KONAK AHMET ŞEFİKA KİLİMCİ

İZMİR-KONAK AHMET ŞEFİKA KİLİMCİ T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İZMİR-KONAK AHMET ŞEFİKA KİLİMCİ ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULU VE ÖZEL EĞİTİM İŞ UYGULAMA MERKEZİ / EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİNİN ADI SOYADI SINIFI İÇİNDEKİLER 1. ÖNSÖZ (Psikolojik

Detaylı

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası